Білімділер поралы

Сақ қорғандары

Қазақстан тарихы 6 сынып
Сабақтың мақсаты: «Сақ қорғандары».
Сабақтың мақсаты:
• білімділік – сақтардың металл өндірісі, қолөнер, зергерліктің, бейнелеу өнерінің дамуы туралы түсіндіру;
• дамытушылық – адамдардың қоғамдық қатынастардың өзгеруіне, бұл кезеңнің зерттеген мәдени ескерткіштеріне тоқталу;
• тәрбиелік – оқушыларды елін, жерін сүюге, сақ тайпаларының тарихын баяндай отырып, оларды құрмет тұтуға, мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдер: түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ – жауап, ауызша – жазбаша жұмыстары.
Көрнекілік: сызба, кесте, оқулықтағы суреттер.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- сәлемдесу;
- оқушыларды түгендеу.
2. Үй жұмысын тексеру:
• карточкаларда берілген тапсырмаларды орындау:

Сақтардың қоғамдық құрылысының ерекшеліктерін түсіндіріңдер.
Сақтардың шаруашылығының ерекшеліктерін түсіндіріңдер.

3. Жаңа тақырып бойынша жұмыс:
Дәптерге сабақ тақырыбын жазу. Сабақтың мақсаттарын анықтау.
Сақтар әшекей бұйымдар жасаудан нағыз зергер болған. Жасаған бұйымдары керемет сәнді, көзтартарлық әсем болуымен ерекшеленеді. Сақтарда қолөнер жақсы дамыған. Олар мыс пен қалайыны өндіріп, тұрмысқа қажетті бұйымдар жасаған. Бұйымдарды жасауда сақтар құйма қалыптар үшін қыш, металл, кейде тасты да пайдаланған.
Сақтар заманында металл өндеумен қатар ыдыс – аяқ жасау, сүйек ою, тері илеу, жіп иіру, тас қашау және тоқымашылық сияқты қолөнердің басқа түрлері де дамыған.
• мәтінмен жұмыс:
Жетісу аймағынан табылған аң стиліндегі әшекей
бұйымдардың жасалу мерзімін 3 кезеңге бөледі:
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 39
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 39
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика