Білімділер поралы

Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер

Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер
Секция Тарих
Абстракт
Зерттеудің мақсаты: Бүгінгі жас ұрпақ өз елінің, жерінің тарихын, ата - бабаларының тарихын білуі және оның жақсысынан үйреніп, жаманынан жиреніп қорытынды жасауы, сабақ алуы тиіс.
Жеті атаны білудің дәстүрі қалыптасуының себебі: ежелден қалыптасқан дала өркениетінің менталитетіне байланысты, яғни қанның тазалығы, келешек ұрпақтың жан - денсаулығына негізделген.
Зерттеудің міндеті: Ата - бабаларымыздың ғасырлар бойы жинақталған тәжірбиесін ұрпақтан - ұрпаққа жеткізу, бір жүйеге түсіру, топтарға жіктей отырып зерттеу; «Жеті атасын білмейтін ер жетесіз, Жеті ғасыр тарихын білмейтін ер жетесіз»,- деген мақала арқылы әке, шешемнің шежіресін зерттеу, осы тақырыпқа байланысты демекші, тәуелсіз ел боламыз десең тілің мен тарихыңды жадыңнан шығарма, құрметтей және қастерлей біл деген мағынаны түсіндіру.
«Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер». «жеті атасын білмеген, «Құлағы мен жағын жер»,- деген жүйелі сөздің мағынасын ашу.
Болжам: Егер біз жеті атаға байланысты және оның қалай таратылатынын бұрынғылардан айтып қалдырған өнегелі сөздеріне сай назар аударсақ, онда өз ұлтымыздың, тіліміздің, дініміздің, ата - бабаларымыздың тарихын сақтай отырып «басқалардан кем болмаспыз».
Зерттеу жұмысының кезеңдері:
- Дайындық: тақырып таңдау, мақсат, міндет қою.
- Зерттеу: тақырыптың қарастырылған дәрежесін анықтау, тақырып бойынша материалдар жинақтау.
- Практикалық: жинақталған материалдарды сұрыптау.
Жұмыс нәтижесі мен қорытындысы:
«Шежіре» сөзінің мағынасын ашу, жеті атаға дейін қыз алыспау дәстүрін жалғастыруды насихаттау.
Жұмыстың қолдану аясы: мектептерде тарих пәнінде қолдану.

Мазмұны
1. Кіріспе..................................................................................... 3
2. Негізгі бөлім........................................................................... 6
2. 1. Қазақтың туысқандық қатынастары
2. 2.«Жеті ата» ұғымның мәні
2. 3. Шежірем
2. 4. Өз жұртым
2. 5. Әкемнің нағашы жұрты
2. 6. Нағашы жұртым
2. 7. Менің отбасым
3. Қорытынды бөлім................................................................ 18
4. Пайдалынған әдебиеттер.................................................... 19
5. Қосымша............................................................................... 20

5 сынып оқушысы Қанатова Айжамал
Ғылыми жұмыс жетекшісі: Бекмуратова С. Қ.
Математика пәнінің мұғалімі
Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Қыс қызығы
  • jami
    Жазған: jami
    Мына жаңалықта: Су. Судың қасиеті
  • Кирбасова Асыл
    Мына жаңалықта: Ұл бала мен қыз бала
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Қауын мен қарбыз
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • беке
    Жазған: беке
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Омонимдер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Химия әлеміне саяхат
  • Батон
    Жазған: Батон
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 128
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 128
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика