Білімділер поралы
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы,Төретам кенті, № 80 мектеп-гимназияның тарих пәні мұғалімі Әбдіреева Жадыра І. Білімділік: Оқушыларға Патша үкіметінің бұйрығымен шаруалардың Қазақстан жеріне қоныс аударуын түсіндіру. ІІ.Тәрбиелік: Оқушыларды Отансүйгіштікке, Іздемпаздыққа, патриоттық сезімге баулуға тәрбиелеу. ІІІ.Дамытушылық: Оқушыларға Қазақстан аймағындағы жаңа агроөнімдерінің дамуын түсіндіру.
Жариялаған ляска   Категориясы: Тарих
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы,Төретам кенті, № 80 мектеп-гимназияның тарих пәні мұғалімі Әбдіреева Жадыра Сабақтың тақырыбы: Қоғамдық - саяси дамудың қайшылықтары. І.Білімдік: Оқушыларға қазақ халқының әдебиетінің негізгі жүйесін түсіндіру. ІІ. Дамытушылық: Оқушыларға ғылымға үлкен үлес қосып тұлғалардың дамуын түсіндіру.
Жариялаған Ляска   Категориясы: Тарих
«Қостанай қала әкімдігі білім бөлімінің №5 орта мектебі» ММ Тарих мұғалімі Кокеева Амангүл Сабыржанқызы Тақырыбы:1837-1847 жылдардағы Кенесары Қасымұлы басқарған ұлт-азаттық қозғалыс.
Жариялаған Кокеева   Категориясы: Тарих

Сақтар

«Қостанай қала әкімдігі білім бөлімінің №5 орта мектебі» ММ Кокеева Амангүл Сабыржанқызы Сабақтың тақырыбы: «Сақтар» Сабақтың мақсаты: Білімділік мәні: Ежелгі Қазақстан аумағында мекендеген сақ тайпаларының аймағы және өмір тіршілігі мен шаруашылығы, сақ қоғамындағы басқару ісі және өз тәуелсіздігі үшін жүргізген күресі және мәдениеті туралы алған білімдерін жүйелеу, нақтылау, қорытындылау.
Жариялаған Кокеева   Категориясы: Тарих
Қостанай қаласы, №5 орта мектебі Тарих пән мұғалімі Кокеева Амангүл Сабыржанқызы Ортағасырлардағы Қазақстан тарихы-7-сынып Сабақ тақырыбы: Ұлы жібек жолының тармақтары. Ұлы жібек жолының Қазақстандағы сілемі.
Жариялаған Кокеева   Категориясы: Тарих

Абылай хан

«Қостанай қала әкімдігі білім бөлімінің №5 орта мектебі» ММ Тарих мұғалімі Кокеева Амангүл Сабыржанқызы
Жариялаған Кокеева   Категориясы: Тарих
Сақтардың бір ел болып біріккенін аңсаймын. Бірақ бақталастар кедергі болып мүмкіндік беретін емес. Әр тайпаның көсемі өз алдына би болып, бағынғысы келмейді. Қалай ел боламыз, қалай бірігеміз, Зарлық қария?
Жариялаған rabiga   Категориясы: Тарих
загрузка...
Ақтөбе қаласы, №33 Қазақ жалпы білім беру мектебінің Тарих пәні мұғалімі: Жұрмағамбет Қобылан Қалтайұлы
Жариялаған қобылан   Категориясы: Тарих
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, Қарғалы ауылы № 241 Қ. Әбдіқадыров атындағы орта мектебі Құдиярова Зада Ризақызы
Жариялаған ramuk_b   Категориясы: Тарих
Пәні: Қазақстан тарихы Сыныбы: 8 Сабақтың тақырыбы: Орыс демократиялық мәдениеті және қазақтың ұлы ғалымы Шоқан Уәлиханов Сабақтың мақсаты: ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы қазақ мәдениетінің көрінісі, орыс демократиялық мәдениетінің әсері, орыс – қазақ қатынастарының тереңдеуі жөнінде әңгімелеу.
Жариялаған Берік   Категориясы: Тарих
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 24
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 24
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика