Білімділер поралы

Сұраныс пен ұсыныстың өзара әрекеті. Графикалық құрылым

Сабақтың тақырыбы: Сұраныс пен ұсыныстың өзара әрекеті. Графикалық құрылым.

Сабақтың мақсаты: Нарықтық тепе – теңдік, тепе - тең баға, сұраныс бағасы, ұсыныс тапшылық, артылып қалу ұғымдарын қолдана білуге үйрету.
Білімділігі: Тауарлы нарықта игіліктің артылып қалу және жетіспеу себебін, олардың баға тағайындауда ықпалын түсіндіру.
Дамытушылығы: Сұраныс пен ұсыныс шамасын, нарықтық тепе – теңдік параметрлерін анықтау бойынша берілген тапсырмаларды шешіп, графикалық тұрғыдан бейнелеу ісіне үйрету.
Тәрбиелігі: Сұраныс пен ұсыныстың өзгеру жолдарын қарапайым өмірде жобалай білуге үйрету.

Көрнекілігі: Сұраныс пен ұсыныс кестелері.
Сабақтың түрі: Аралас сарамандық
Сабақтың өтілуі: Сұрақ – жауап, әңгімелеу, көрнекілікпен және дәптермен жұмыс.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сынып тазалығына, оқушылардың оқу құралдарының түгелдігіне назар аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау сұрақтары:
1. Сұраныс. Сұраныс шамасы. Сұраныс заңы.
2. Ұсыныс. Ұсыныс шамасы. Ұсыныс заңы.
3. Сұраныс кестесі. / мысал/
4. Ұсыныс кестесі. / мысал/

ІІІ. Жаңа сабақ. Нарық тепе - теңдігі.
Нарықта сұраныс пен ұсыныстың өзара әрекетке түсуі нәтижесінде сатып алушылар мен сатушылар мүддесі қалай теңесетіндігін түсіну үшін шабдалы шырынына сұраныс пен ұсыныс мәліметтерін бір кестеге келтірейік.

Кестедегі мәліметтерге сүйене отырып 100 теңге мен 130 теңге аралығында құбылып тұратын баға сатып алушылардың тілегіне сай болғанымен сатушылар үшін тиімсіз екендігін тұжырымдауға болады. (Тауар тапшылығы)

Бағаның деңгейі жоғары болған сайын (150 – 200) сатушылар нарыққа сол ғұрлым көп тауар шығарады, алайда бұл баға ендігі жерде сатып алушылардың көңілінен шыға бермейді. (Шамадан тыс тауар)

Баға 140 теңге / л болғанда сатушылар мен сатып алушылар мүддесі теңеседі. Сатушылар нарыққа шығарған бүкіл тауарды тұтынушылар алып кетеді. (Сұраныс шамасы Ұсыныс шамасына тең)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 62
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 62
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика