Білімділер поралы
загрузка...

Қол тігісі жұмыстарының орындалу технологиясы (бүгіп көктеу қадау)

Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы.
№ 20 жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімі
Айталиева Венера Өмірханқызы

Технология 5 сынып
Күнделікті сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Қол тігісі жұмыстарының орындалу технологиясы (бүгіп көктеу қадау)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қол тігістер туралы мәлімет беру, тігістерді айыра білуге үйрету
Дамытушылық: оқушылардың ой - өрісін, ойлау, есте сақтау, өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін дамытуы
Тәрбиелік: эстетикалық талғамын қалыптастыруға тәрбиелеу, адамгершілік қарым қатынасқа тәрбиелеу, бір біріне көмекке келуге, адамдардың еңбегін сыйлауға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жана сабақ
Оқыту әдісі: түсіндіру, бейнелеу
Сабақтың көрнекіліктер: тігістердің түрлері
Құрал - жабдықтар: қайшы, ине, жіп
Пәнаралық байланыс: сызу, математика

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Өткен сабақты қайталау
III. Жаңа тақырыпты түсіндіру
IV. Кіріспе инструктаж
V. Сарамандық жұмыс
VI. Бекіту
VII. Жұмыс орнын жинақтау

1. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, оқушыларды түгендей, психолого - педагогикалық дем беру: Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгін біз үшін ерекше күн! Мен сендерге сенемін, сендер жақсы нәтиже көрсетесіңдер!
Өткен сабақты қайталау. Жаңа сабақтың өтілу жоспары:
1) Қол жұмысына қажетті құрал - жабдықтармен таныстыру.
2) Қол тігісінде сақталатын қауіпсіздік ережесін «Ойлан тап» ойыны арқылы оқушыларға шешкізу.
3) Қол тігісінің терминологиялық түсіндірмесі.
4) Қол тігісінің түрлері.
а) Көктеу тігісі
ә) Тізбек тігістер
б) Шет тігістер:
1 Қыздар өткен тақырыпта қандай тігісті үйрендік?
2. Cендер қандай тігіс түрлерін білесіңдер?
3. Тігістің түрлерін айтшы

III. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Қол жұмысы кезінде қолданатын құралдар мен құрылғылар:
Ине жоғары сапалы болаттан жасалатын, бір үші үшкір екіншісі ұшында көзі, яғни жасалуы орналасқан өзек. Ине тегіс үшкір сынбайтын қатты болуы керек. Ине ұзындығы бойынша әртүрлі өлшемде болады.
Қайшы киім бөлектерің пішуге, жіптің ұшын қиюға арналған. Қайшы дыбыссыз жабылып, ашылуы керек. Қайшының жүзі өткір болу керек.
Оймақ бұл пластмассадан болаттан жасалған зат. Оның оң қолдың ортаңғы саусағына киеді.
Сантиметрлік таспа ұзындығы 150 см тең. Матадан тігілген бұйымның бөлшектерін өлшемін алуға арналған.
Лекало бұйымның қатты қағаздан қиылып жасалған бөліктері. Матаға лекалоларды қойып, бақылау нүктелерін белгілеп шығады.
Түйрегіш бұйым бөлшектерін түйреу, көктеу кезінде, сондай-ақ бір бөлшектен сызықты екінші бөлшекке көшіру кезінде пайдаланады. Ұзындығы 3 - 4 см.
Жұмыс үстеліне қисайып немесе қатты еңкейіп отыратын болсаңдар, ол омыртқаның қисаюына, жақыннан көргіштікке, тез шаршауға алып келеді. Сондықтан жұмыс үстелінде дұрыс отырудың, жұмыс орының дұрыс ұйымдастырылуының маңызы зор.
Қол жұмыс тігіс түрлері: көктеу, бүгіп көктеу, жапсырып көктеу. Бүгін сабақта біз бүгіп көктеу тігісімен таныстырамыз. Бүгіп көктеу тігісті біз уақытша пайдаланамыз, бұйымдарды пішіп, бір-бірімен көктеуде арналған тігістер.

IV. Кіріспе инструктаж.
• Бұйымның жасалу реті: қиық шетін 1см-дей бүгіп, арасы 0, 5 см-ден түзу ине шаншымдар жасап көктеңдер
• Жұмыстың тәсілін көрсету
• Техника қауіпсіздік ережесін қайталау.
• Қателерді ескерту
1. Сарамандық жұмыс «Бүгіп көктеу»
Ағымдағы инструктаж:
• Жұмыс орнын, құрал-жабдықтарын тексеру
• Жұмыс тәсілінің жалғасуымен дұрыс орындалуын бақылау
• Қателіктерді табу ж/е жою
• Сергіту сағатын өткізу
Жел еседі бетіне
Кіп-кішкентай ағаштар
Үп-үлкен боп өседі

1. Бекіту
- Оқушылардың жұмыстарын сапасын анықтау;
- Тақырып бойынша сұрақтарды қою
- Сабақты қорытындылау: 1.Бүгін не үйрендік? Қандай тігістерді үйрендіңдер? Бүгін сабақта қол тігістерін үйрендік.
VII. Жұмыс орнын жинақтау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 53
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 53
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика