Білімділер поралы

Қол тігісі жұмыстарының орындалу технологиясы (бүгіп көктеу қадау)

Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы.
№ 20 жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімі
Айталиева Венера Өмірханқызы

Технология 5 сынып
Күнделікті сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Қол тігісі жұмыстарының орындалу технологиясы (бүгіп көктеу қадау)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қол тігістер туралы мәлімет беру, тігістерді айыра білуге үйрету
Дамытушылық: оқушылардың ой - өрісін, ойлау, есте сақтау, өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін дамытуы
Тәрбиелік: эстетикалық талғамын қалыптастыруға тәрбиелеу, адамгершілік қарым қатынасқа тәрбиелеу, бір біріне көмекке келуге, адамдардың еңбегін сыйлауға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жана сабақ
Оқыту әдісі: түсіндіру, бейнелеу
Сабақтың көрнекіліктер: тігістердің түрлері
Құрал - жабдықтар: қайшы, ине, жіп
Пәнаралық байланыс: сызу, математика

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Өткен сабақты қайталау
III. Жаңа тақырыпты түсіндіру
IV. Кіріспе инструктаж
V. Сарамандық жұмыс
VI. Бекіту
VII. Жұмыс орнын жинақтау

1. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, оқушыларды түгендей, психолого - педагогикалық дем беру: Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгін біз үшін ерекше күн! Мен сендерге сенемін, сендер жақсы нәтиже көрсетесіңдер!
Өткен сабақты қайталау. Жаңа сабақтың өтілу жоспары:
1) Қол жұмысына қажетті құрал - жабдықтармен таныстыру.
2) Қол тігісінде сақталатын қауіпсіздік ережесін «Ойлан тап» ойыны арқылы оқушыларға шешкізу.
3) Қол тігісінің терминологиялық түсіндірмесі.
4) Қол тігісінің түрлері.
а) Көктеу тігісі
ә) Тізбек тігістер
б) Шет тігістер:
1 Қыздар өткен тақырыпта қандай тігісті үйрендік?
2. Cендер қандай тігіс түрлерін білесіңдер?
3. Тігістің түрлерін айтшы

III. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Қол жұмысы кезінде қолданатын құралдар мен құрылғылар:
Ине жоғары сапалы болаттан жасалатын, бір үші үшкір екіншісі ұшында көзі, яғни жасалуы орналасқан өзек. Ине тегіс үшкір сынбайтын қатты болуы керек. Ине ұзындығы бойынша әртүрлі өлшемде болады.
Қайшы киім бөлектерің пішуге, жіптің ұшын қиюға арналған. Қайшы дыбыссыз жабылып, ашылуы керек. Қайшының жүзі өткір болу керек.
Оймақ бұл пластмассадан болаттан жасалған зат. Оның оң қолдың ортаңғы саусағына киеді.
Сантиметрлік таспа ұзындығы 150 см тең. Матадан тігілген бұйымның бөлшектерін өлшемін алуға арналған.
Лекало бұйымның қатты қағаздан қиылып жасалған бөліктері. Матаға лекалоларды қойып, бақылау нүктелерін белгілеп шығады.
Түйрегіш бұйым бөлшектерін түйреу, көктеу кезінде, сондай-ақ бір бөлшектен сызықты екінші бөлшекке көшіру кезінде пайдаланады. Ұзындығы 3 - 4 см.
Жұмыс үстеліне қисайып немесе қатты еңкейіп отыратын болсаңдар, ол омыртқаның қисаюына, жақыннан көргіштікке, тез шаршауға алып келеді. Сондықтан жұмыс үстелінде дұрыс отырудың, жұмыс орының дұрыс ұйымдастырылуының маңызы зор.
Қол жұмыс тігіс түрлері: көктеу, бүгіп көктеу, жапсырып көктеу. Бүгін сабақта біз бүгіп көктеу тігісімен таныстырамыз. Бүгіп көктеу тігісті біз уақытша пайдаланамыз, бұйымдарды пішіп, бір-бірімен көктеуде арналған тігістер.

IV. Кіріспе инструктаж.
• Бұйымның жасалу реті: қиық шетін 1см-дей бүгіп, арасы 0, 5 см-ден түзу ине шаншымдар жасап көктеңдер
• Жұмыстың тәсілін көрсету
• Техника қауіпсіздік ережесін қайталау.
• Қателерді ескерту
1. Сарамандық жұмыс «Бүгіп көктеу»
Ағымдағы инструктаж:
• Жұмыс орнын, құрал-жабдықтарын тексеру
• Жұмыс тәсілінің жалғасуымен дұрыс орындалуын бақылау
• Қателіктерді табу ж/е жою
• Сергіту сағатын өткізу
Жел еседі бетіне
Кіп-кішкентай ағаштар
Үп-үлкен боп өседі

1. Бекіту
- Оқушылардың жұмыстарын сапасын анықтау;
- Тақырып бойынша сұрақтарды қою
- Сабақты қорытындылау: 1.Бүгін не үйрендік? Қандай тігістерді үйрендіңдер? Бүгін сабақта қол тігістерін үйрендік.
VII. Жұмыс орнын жинақтау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 188
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 188
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика