Білімділер поралы
загрузка...

Сумоншақпен жұмыс

Астана қаласы, №76мектеп - лицейінің
Технология пәнінің мұғалімі Нургалиева Б.Т.

Сабақтың тақырыбы: Сумоншақпен жұмыс
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік. Оқушылардың жұмыс істеудегі шеберлігін арттырып, білімін жүйелеу.
2. Дамытушылық. Өз бетімен жұмыс істеу және қорытындылау дағдыларын қалыптастыру.
3. Тәрбиелік. Оқушыларды ептілікке, талғампаздыққа, шыдамдылыққа баулу, эстетикалық талғамын тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: сумоншақтан жасалған дайын бұйымдар, интербелсенді тақта.
Сабақтың түрі: сайыс сабағы
Сабақтың әдісі: сұрақ жауап, нұсқау картасы, сарамандық жұмыс.
Пәнаралық байланыс: сумошақпен тоқылған талдар, мулине жіптер, сым, алебастр, ыдыс, гуашь ақ, қара түстер, қайшы.
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) сәлемдесу
ә) сабаққа дайындығын тексеру
б) түгендеу
Сынып екі топқа бөлінеді
I - топ. «Інжу»
II – топ. «Маржан»
II. Үй жұмысын тексеру

I сайыс. Сұрақ - жауап
1. Бисер деген не?
2. Бисермен тоқу нені талап етеді?
3. Бисер қай кезден пайда болды.?
4. Бисердің тағы қандай түрлерін білесіңдер?
5. Египетте әйнектен жасалған ыдыстар қай ғасырда пайда болды?
6. Бисер деген сөз арабтың қай сөзінен шыққан?
7. Стеклярус деген не?
8. Бисердің моншақтан айырмашылығы?

II сайыс. Мақал - мәтелдер сайысы. ( интер белсенді тақтадан мақал - мәтелдерді жинақтап, аяқтау)
1. Жеті рет өлшеп..............(бір рет піш)
2. Көз қорқақ......................(қол батыр)
3. Ердің атын......................(ел шығарар)
4. Өнеркөзі..........................(халықта)
5. Ата көрген.......................(оқ жонар)
6. Ата - мұра..........................(асыл қазына)

III. Сарамандық жұмыс.

Қызығушылығын ояту мақсатында интер белсенді тақтадан «Сумоншақпен тоқылған ағаштар»атты бейнебаян көрсетемін. (Ағаш түрлерін көрсетіп жатқанда «Көңіл толқыны күйі» ойнап тұрады)

Осы ағаштардың ішінен қандай ағаштың түрін жасап шығарғыларың келеді?
Ендеше оқушылар, сарамандық жұмысты бастамай тұрып, қауіпсіздік ережелерін есімізге түсірейк.
1. Бисерді ауызға апаруға болмайды
2. Инені тістеуге, ауызға салуға болмайды
3. Желімді көзге жақын ұстамау керек
Ал енді оқушылар талдарды қосып, қайыңды құрастырамыз.
Алдыңғы сабақта жасалған талдарды бір - біріне қосып, қайыңды жасайды.

IV. Қорытындылау.
Бисер тоқу білімділікті, төзімділікті, әдемілікті, шеберлікті талап етеді.
1. Бисермен жұмыс жасау арқылы өмірге қандай дайындық алдық?
- Моншақ түрлерін ажырата аламыз
- Бисерді қолдануды үйрендік
- Шеберлікке үйрендік
- Өз - өзімізге қызмет етуге үйрендік
- Отбасының қаржысын үнемдейміз, өйткені шығын аз болады
2. Сендерге алқа тоқыған ұнайды ма, әлде ағаш түрлерін тоқыған ұнайды ма?
Екеуінде тоқыған ұнайды? Өйткені алқа өзімізге сәндік үшін тағуға, ал ағаштар үйді сәндеу үшін өте қолайлы және адамдарға сыйлауға.

V. Бағалау. Жасаған жұмыстарымен, жауаптарына байланысты және жинаған житондары бойынша оқушыларды бағалаймын.
VI. Үйге тапсырма: Сумоншақтан басқа ағаш түрлерін тоқып жасау.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 44
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 44
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика