Білімділер поралы
загрузка...

Жону білдегінде бұйымдарды көркемдеп жону тәсілімен дайындау

Жону білдегінде бұйымдарды көркемдеп жону тәсілімен дайындау (9 – сынып)
Сабақтың мақсаты: Сарамандық жұмыс барысында өлшем дәлдігімен бұйым жасап шығаруға үйрету.
Білімділік: оқушыларға токарь станогында ағаш өңдеуді және бұйым дайындауды үйрету;
Дамытушылық: әртүрлі бұйымдарды әзірлеу кезінде оқушылардың дағдыларын, шеберліктерін арттырып, станокта жұмыс істеуге дағдыландыру, іскерлік қабілеттерін қалыптастыру;
Тәрбиелік: ұлттық өнерді үйрету, еңбек мәдениетіне, іскерлік және ұқыптылыққа үйрету.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, сарамандық, өз бетімен жұмыс.
Көрнекілігі: технологиялық карта, дайындалған дайындамалар.
Құрал – жабдықтар: СТД – 120 м ағаш өңдеу станогі, ағаш бөлшектері, ара, егеулер, штанген – циркуль.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі:
а) Оқушылардың сабаққа қатысуы, түгендеу.
ә) Жұмыс киімін, сабаққа дайындығын тексеру.

Үй тапсырмасы.
- Ағаштың қандай түрлерін білесіңдер? (Емен, қайың, терек. т. б)
- Ағашты өңдеуге арналған құралдарды кім атайды? (сүргі, ара, қашау, балта, т. б)
- Қашау не үшін қажет? (ағашты көркемдеп өңдеу)
- Ағашты сүргілейтін аспаптардың қандай түрлері бар? (Фуганок, сүргі)

Ой қозғау.
Бейнеролик «Орманда» оқушылар бейнекөріністі көріп болған соң, дәптерлеріне көрген ағаш түрлерінің атауларын жазады.
Сұрақ: Ағаштың қандай пайдасы бар? Ағаш - жиһаз, баспана, сая, даланы, егістікті желден, суықтан қорғайды т. б

Жаңа сабақ: 1. Техникалық қауіпсіздік ережесін қайталау.
а) АЖС – да жұмыс істеу кезінде бұйымды мықтап бекіту.
б) Тоқ жүретін сымның дұрыстығын әр жұмыстың алдында тексеріп алған жөн.
в) Станокта жұмыс істейтін қашаулар өткір қайралған болу керек.
2. Оқушыларға ағашты өңдеу туралы мағлұмат беру.
3. Токарь станогында ағаштан әртүрлі бұйымдар жасау жолдарын түсіндіру.
4. Әртүрлі бұйымдар жасаудың технологиялық картасымен танысу, талдау.
Дәптермен жұмыс: Тақырыпты және жаңа технологиялық картаны жаздыру

Сарамандық жұмыс:
Әртүрлі бұйымдар жасаудың нұсқау картасына орай оқушылар жұмыс жасайды. Жұмыс орнының дұрыс ұйымдастырылуын қадағалау.
- Жұмыс жасағанда техника кауіпсіздік ережелерін сақтау.
Ағаш өңдеуге арналған токарь станогында қауіпсіз еңбек ережелерін орындау.
1. Станоктың электр торабына қосылу желілерін тексеру.
2. Өңдеу құралдарының ақаусыз болуын қарап шығу.
3. Токарь станогында құралды пайдалану жолдарын еске түсіру.

Ү. Сергіту сәті. Сөйлейтін сандар
56 81 30 42 32 18 72 63 28 36 27 20 45 16 48
ғ ш а ж у г д н о л е б і і а
6 х 5 =
7 х 6 =
4 х 5 =
7 х 8 =
4 х 7 =
5 х 9 =
8 х 6 =
9 х 7 =
6 х 6 =
9 х 9 =
4 х 8 =
8 х 9 =
9 х 3 =
6 х 3 =
4 х 4 =

Сабақты бекіту: Шаршы ішіне жасырылған сөздерді тауып мағынасын түсіндіру.
Ш Е Ң Ы Й А
Н Б Е Г Р Қ
Е Ь Р І Ү С
М Л У К Р И
Е Н Г Е Н Ц
А Т Ш А Р А

Сабақты қорытындылау.
Оқушылардың топ бойынша жасаған бұйымдарының сапасын тексеріп, жұмыстарының нәтижесін, кемшіліктерін көрсетіп шығамын.
Міне оқушылар ағаштардың қалдықтарының өзінен – ақ әсем бұйым жасауға болады. Ағашты дұрыс өңдеп, небір әсем бұйым жасауға болатынына көздерің жетті.
Теориялық және практикалық бөлімін қорытындылау мақсатында сын тұрғысынан ойлау стратегиясын қолдану арқылы кестені толтыру.
Не білдім?
Нені үйрендім?
Нені үйрендім?

Бағалау.
Оқушылардың жұмысын бағалау.
Үйге тапсырма:
Ағаштан жасалатын бұйымдармен танысу.

Атырау облысы,
Қызылқоға ауданы, Қоныстану селосы
Жаңашаруа қазақ орта мектебінің
бейнелеу өнері және технология пәнінің мұғалімі
Балмуханов Нурболат Қобланович
Материал рейтингісі:
  • 20
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 492
Қолданушылар: 6
Қонақтар: 486
Роботтар: 4
aiko79 togzan Улыкбек жуманкуловна Самал Gulaiym
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика