Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Еңбек (ұл балаларға арналған) 8 – сынып

Еңбек (ұл балаларға арналған) 8 – сынып

Бөлімдердің атауы
1 Қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау
2 Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникасы мен технологиясы
3 Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен және механикалық түрде өңдеу технологиясы.
4 Жұқа фанерамен жұмыс
5 Ағаш өңдейтін станогында жұмыс жасау
6 Ағаш қасық жасау
7 Ағаштан аспаздық бұйымдар жасау
8 Металды қолмен және механикалық түрде өңдеу
9 Металл өндегенде сақталатын ТБ
10 Металл түрлері және құрал сайман
11 Жұқа металлдарды бүгу жолдары
12 Жұқа металлдарды түзету, кесу
ІІ - жартыжылдық
12 Сәндік - қолданбалы өнер элементтерін қоса отырып, материалдарды көркем өңдеу технологиясы
13 Туған өлкенің көркем халықтық кәсіптері. Өндіріс
14 Домбыра тарихынан, музыкалық аспаптардың құрылысы ерекшеліктері, кәдесыйға арналған домбыраны жасау технологиясы
15 Күбе сандықты жасау технологиясы. Фирмалар. Бәсеке.
16 Ағашқа арналған токарь станогында сәндік - қолданбалы мақсатындағы бұйымдар жасау
17 Электротехника және электроника негіздері
18 Халық шаруашылығының дамуына электротехниканың маңыздылығы. Қазақстан Республикасының еңбек нарығы
19 Электротехникалық жұмыстарының негізгі түрлерінің жалпы сипаттамасы: монтаждау, орау - оқшаулау, құрастыру, пайдалану, жөндеу.
20 Әр түрлі электротехникалық жұмыстарды орындау: монтаждау, орау, оқшаулау, құрастыру, тұрмыстық құралдарын жөндеу. Ақша және қаржы институттары
21 Шығармашылық жобалау іс - әрекеті
22 Зерттеу шығармашылық жобалау іс - әрекеті, оңтайландыру және ойлап табушылық
23 Қолмен және токарь әдісімен қазақ сәндік - қолданбалы элементтері бар бұйымдарды ағаштан жасау жобасын өз бетінше орындау. Экономикадағы мемлекеттің рөлі.
24 Тұтынушының қажеттілігіне байланысты болашақ бұйымның функционалдық ерекшеліктерін және таңдауын дәлелдеу, жобаны әзірлеу және орындау. Экономикалық тұрақтылық.
25 Жобаны қорғау.
26 Қазіргі заманғы өндірісі мен техникалық және кәсіптік білім беру
27 Кәсіп пен мамандық және жұмысшының біліктілігі туралы түсінік. Қазақстан Республикасының әлемдік шаруашылық жүйесіне кірісуі.
28 Шығармашылық жобаны қорғау. Қорытынды сабақ.
Барлығы: 34 сағат

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 270
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 268
Роботтар: 2
Арайлым Бек данагул
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика