Стиль, сән және костюм туралы түсінік

Сабақтың тақырыбы: Стиль, сән және костюм туралы түсінік
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Оқушыларға << сән>>,<< киім>>,<< стиль>> түсініктерін білдірту. Киім мәдениеті туралы ой қалыптастыра отырып
өз мүмкіндіктерін қолдана білу.
Дамытушылық: Оқытушылардың тақырып туралы ойларын кеңейту, эстетикалық талғамын дамыту. Шығармашылығын арттыру
Тәрбиелік: Жастарды жас ерекшелігіне сәйкес киінуге, киіну мәдениетінің қыр сырын ұсынатын эстетикалық тәрбие беру, әсемдікке сұлулыққа ұйымшылдыққа баулу
Сабақтың мақсаты: << стиль>>,<< сән>>,<< киім кешек>> түсініктеріне тоқталу, костюмнің композициялық шешімін меңгерту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Әдіс - тәсілі: Түсіндірмелі – сарамандық сұрақ, жауап.
Пән аралық байланыс: әдеп, бейнелеу, тарих
Көрнектілігі: Киім үлгі суреттері,

Сабақ барысы:
I. Кіріспе
1, Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың сабаққа қатысуын, құрал - жабдықтарын түгендеу, тексеру. Зейіндерін сабаққа аудару
2. Үй тапсырмасын өткен сабақта да сұрақ - жауап арқылы еске түсіру
1 Тігін машинасымен жұмыс істегенде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?
2 Тігін машинасына арналған айла бұйымдарды ата?
3 Бүрмелегіш табанды не үшін қолданады?
4 Қандай тігіс түрлерін білесіңдер?
5 Біріккен тігістер қандай жағдайда қолданылады?
6 Шеттік тігістерді не үшін қолданады?

II. Негізгі бөлім
А) Жаңа сабаққа кіріспе.
Сән қалай пайда болды? Сән адамзат баласы пайда болғаннан бастап пайда болды. Айтатын болсақ адамзат баласы ең алдымен жапырақ, аңдардың терісі т. б. Әлемдегі әр түрлі елдердің дәстүрлі халықтық костюм үлгілері қазір де сән жасаушылар үшін шығармашылық жаңалықтардың негізгі бастауы болып отыр және қандай жағдай болмасын арналып тігілген киімдердің бәрінен де өзінің нақты көрінісін табуда.
Ә) Жаңа сабақ
Қазіргі кезде кез - келген адамның өз қалауынша сәнді киінуіне мүмкіншілігі бар. Тіге білетін және сәнге қызыққан адам өзіне ыңғайлы және сәнді бұйым тігіп кие алады.
Сән (франц. moda, латын modus - өлшем, әрекет тәсілі) киім кию

Мәдениеті, өмірдің әртүрлі сферасында жеке талғамның уақытша үстемдік етуі.
Костюм (франц. costume - киім - кешек)- белгілі бір ұлттың әртүрлі қоғамдық топтардың, дәуірдің тұрақты киім үлгісі, киім үлгілері мен пішіндерінің алмасуы қоғаммен бірге өзгеретін әр дәуірдің эстетикалық идеалын, көркемдік бейнесін көрсетеді.
Сән( лат. stilus) дегеніміз – мәнер, сипат, ерекшелік сонымен қатар
Сол дәуірдің мәдениетін сұлулық туралы түсінігін, қоршаған ортаға қарым қатынасын көрсететін тұрақты, анық, ерекшеленген дәуір тілі. Киімде бірнеше классикалық, спорттық, романтикалық және фольклорлық стилдер болады.

Классикалық стильге (қатал. Іскер, сәнді киіну ) салыстырмалы түрде тұрақты, сән әлеміндегі өзгерістерге онша беріле бермейтін барлық киім түрлері кіреді. Ерлердің классикалық киімдеріне – костюм шалбар немесе тек шалбардың өзі, жакет - костюм, ағылшын пальтосы, ал әйелдердің классикалық киіміне – жеңді көйлек жекетімен, белдемше кіреді. Қазіргі кезде классикалық киімдер аясы ерлер үшін де, әйелдер үшін де трикотаж күртешелердің ештеңеге міндеттелмейтін еркін түрлерінің енуіне байланысты біршама кеңеюде. Әйелдер киімінің құрамына ерлер костюмі, жейдесі, шалбары түпкілікті енді.

Іскерлік стиль:
1 Қимылға кедергі келтірмейді, ыңғайлы;
2 Нәзік рецкті немесе ұсақ суретті жоғары саналы;
3 Түстері қатты ашық емес және нәзік, тынық;
4 Аксессуарлар мен әшекейлерді ұстамды
5 Орташа өкшелі немесе өкшесіз жайпақ аяқ киімдер.
Спорттық стиль - демалыста, спортпен айналысқанда, саяхатқа шыққанда киюге ыңғайлы киімдер. Спорттық киімдер ассортименттері - күртеше, жейде, әр түрлі ұзындықтағы және әр түрлі әрленген белдемшелер комбинезондар, джинсы киімдері. Бұл стильдегі киімдер түйме, батырма, сыдырма түймелердің, сондай - ақ әрлеу тігімдерінің, бөлшектердің дәл және тартымды орналасуымен ерекшеленеді.
Романтикалық стильде – әдемілік, ерекшелік, сүйкімділік, нәзіктікті әдеттегіден тыс бөліп көрсетеді.
Романтикалық стильдің ерекшелігі - қатпарлар, желбіреушілер, шілтерлер, банттар, желбіршектер жиынтығынан тұрады.
Фольклорлық стиль (этникалық) ұлттық сипаттағы осы заманғы киімдер. Бұл стильде ұлттық ою - өрнектер кестелер, қол жұмысының
көптеген элементтері, жоғары технологиялық әдістер кеңінен пайдаланылады. Фольклорлық стильді көбіне кантри стиль деп атайды.
Киім түрлері киім арналуына қарай бірнеше түрге бөлінеді, күнделікті киім, үй киімі, спорттық киім, әртүрлі салтанаттарға киюге арналған киім.
1. Күнделікті киетін тұрмыстық киім:
1 Қызметтік киім
2 Серуендік киім
3 Арнаулы жұмыс киімі
4 Ведомствалық немесе формалық киім

2. Үй киімі
1. Демалыс күндері киетін киім
2. Үй шаруашылығына киетін киім
3. Сәнді үй киімі
3. Спорттық киім
4. Өндірістік киім

5. Сәнді киім
1 Салтанатты кештерге арналған киім
2 Ересек адамдарға арналған киім
1. Жастарды 18 - 20 жас
2. Орта жас 30 - 44 жас
3. Егде адамдар 45 - тен жөғары
4. Қарт адамдар

III. Сарамандық жұмыс
Талғамдары бойынша киім эскиздерін жасайды.
IV. Қорытынды
Сән сөзінің мағынасы?
Стиль, стильдердің түрлері?
Классикалық стильмен фольклорлық стильдің бір -бірінен айырмашылығы?
Романтикалық стиль мен спорттық стильдің бір – бірінен ерекшелігі?
Оқушылардың білімін бағалау?

V. Үйге тапсырма
Сән үлгілерінен буклет жасау. 4 оқып келу.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Серіктестер жаңалықтары
  • Әліппе, саған мың алғыс!

    Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан қаласы, Молда Мұса атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Искакова Света Полатовна
  • Қош келдің, Жаңа жыл!

    Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан қаласы, Молда Мұса атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Искакова Света Полатовна
  • Қазіргі мектепті басқару әдістері мен мүмкіндіктері

    Қазіргі таңда басқару құрылымын ғылыми негізде қайта құру, жоспарлау мен бақылауда бұқаралық пен ізгілікті күшейту, өкілеттік және билікті бөліп беру арқылы басқаруды бұқараландыру, бұрынғы бұйрық - ...
  • Повторение изученного по теме «Фонетика и лексикология»

    Цели: Повторение и систематизация изученного, формирование умений сравнивать, классифицировать, сравнивать, сопоставлять, анализировать, делать выводы, устранение пробелов в знаниях, умениях и ...
  • Подлежащее и способы его выражения (4 класс)

    Цель: А) Образовательная: Дать понятие главным членам предложения, показывать способы его выражения подлежащего, научить различать от других членов предложений.
  • Жергілікті жерде картасыз бағдарлану

    ШҚО, Тарбағатай ауданы, Тана мырза орта мектебінің алғашқы әскери дайындық пәнінің оқытушы - ұйымдастырушысы: Байназаров Айдын Айтқалиұлы
  • «Малта» Ілияс Жансүгіров

    Жезқазған қаласы, №10 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Карина Кымбат Файзоллаевна
  • М. Дулатов "Қыс"

    Жезқазған қаласы, №10 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Карина Кымбат Файзоллаевна
Әкімшілікпен хабарласу
Эл.почта: kum2017@yandex.ru

Жеке хабарлама жіберу

Жарнама беру
Өз пікіріңді білдір
Қандай бәйге ұйымдастырғанын қалайсыз?
Үздік ашық сабақ
Үздік презентация
Үздік тәрбие сағаты
Үздік видеосабақ
Үздік ғылыми жұмыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 751
Қолданушылар: 19
Қонақтар: 732
Роботтар: 3
Alyashka Сағат Gulgaisha Talgatli dina.er Ляска Аружан Еркинбай Гулсум Zhanna9415 Ерсін Lenova01S Akziba АлияНурболат inzhu87 жаккко Гулзат 105 Жаманбаева Алмагуль Кульпан aidin
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика