Білімділер поралы
загрузка...
Қылқобыз — қазақтың шанағын тізеге сүйеп қойып, 40 - қа тарта аттың ұзын қылы керілген ысқышымен тартылатын екі шекті өте көне саз аспабы. Қылқобыз аталуы да осыдан болар.
Жариялаған Технолог   Категориясы: Технология
«Шебер қолдар» үйірмесінің жұмысы арқылы, оқушылардың шығармашылық жұмыспен айналысуына ықпал ете отырып, ұмыт болып бара жатқан салт - дәстүрімізді, мәдени - мұраларымызды, сәндік - қолданбалы өнерімізді жаңартуға баулу, көркем сәндік - қолданбалы өнер бұйымдарын жобалау және жасау әдіс - тәсілдерін үйрету.
Жариялаған Бекгали   Категориясы: Технология
Қазақ халқының қолөнерінің саласында кең қолданып келген, өнердің өте көне, әрі күрделі түрі – ою - өрнек өнері. Ою мен өрнек қолөнер бұйымдарының тұтынушылық және эстетикалық мәнін аша түседі. Ою - өрнек өнері ежелгі замандарда қалыптасып, дамып, бүгінгі күнге дейін өз қасиетін жоғалтпай, жақсы сақталған ірі мәдениет.
Жариялаған Бахыт65   Категориясы: Технология
Қазақтың ою - өрнектері өте көп. Оның ішінде 200 дей түрі ғана зерттелген. Олар бір ұрпақтан 2 - ші ұрпаққа өту барысында көп өзгерістерге ұшырап отырған. Қазақтың ою - өрнектерін қарт шеберлер 2 - ге бөліп қарайды.
Жариялаған Мусаева Бану Кенжалықызы   Категориясы: Технология
Сәндік қолданбалы өнер. Қазақ халқының кезіндегі қолөнері сан ғасырлық ақыл - ойдың тәжірибесін табиғатты түсіне білудің, сондай - ақ дәулескер шеберлік пен даналық суреткерліктің құдіретті туындылары десек, асыра айтқандығымыз болмас.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Технология
Арғы ата - бабаларымыз жазда - жайлауда, қыста - қыстауды негізінен мал шаруашылығымен айналысқан. Ол кезде байланыс тек салт атпен жүргендер арқылы хабарласып отырған. Алғашқы оқыған зиялы азаматтар білім - ғылымның қажеттілігін түсініп, әрі насихаттап отырған. Мысалы: Ы. Алтынсариннің мынадай өлең жолдары бар.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Технология
загрузка...
Ою – өрнектің түрлерімен таныстырып, бір бүктеу және қию әдістерін үйрету; Оқушыларды халқымыздың салт – дәстүріне, қолөнеріне терең үңілдіріп, ой - өрісін дамыту;
Жариялаған Қосанова Жанар Тілеулесқызы   Категориясы: Технология
Оқушылардың жұмыс істеудегі шеберлігін арттырып, білімін жүйелеу. Өз бетімен жұмыс істеу және қорытындылау дағдыларын қалыптастыру.
Жариялаған Баян Толеу   Категориясы: Технология
Оқушылардың ойын дамытып, пәнге деген қызығушылығын ояту. Өнерді түсініп, бағалап, меңгеруге бағыт бағдар беру. Өнер үйренуде өз беттерінше ізденудің қажеттілігін сезіндіру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Технология
Оригами – қағазды бүктеу арқылы әртүрлі моделдер аңдарды, құстарды, гүлдерді жасауға мүмкіндік беретін жапон өнері. Ең негізгі жұмыс құралы – қағаз болып табылады. Ең негізгі жұмысты атқаратын – ол қол.
Жариялаған bolat68   Категориясы: Технология
- Оқушыларға қамзол және оның түрлері жайлы мағлұмат беру, қамзолдың шығу тарихымен, қамзолға қажет мата түрлерімен таныстыру. - Оқушылардың шығармашылығын, қолөнер шеберлігін, қызығушылықтарын, эстетикалық талғамын дамыту. - Оқушылардың ұлттық санасын қалыптастыра отырып, шыдамдылыққа, жинақылыққа, жауапкершілікке, әсемдікке тәрбиелеу.
Жариялаған Садыкова   Категориясы: Технология
Эстетикалық талғамын қалыптастыруға тәрбиелеу, адамгершілік қарым қатынасқа тәрбиелеу, бір біріне көмекке келуге, адамдардың еңбегін сыйлауға тәрбиелеу
Жариялаған Садыкова   Категориясы: Технология
Мыңдаған жылдар бойы кішкентай балалар үлкендер секілді киінді. Балалардың костюмі үлкендердің киіміне ұқсас, тек кішірейтілген үлгіде тігілді. Жалғыз тек өзгешелік, киімдерін ластамас үшін кішкентай сәбилерде алжапқыш қолданылды. XVIII ғасырдан бастап Англияда балаларға ыңғайлы киімдер кигізе бастады. XIX - XX ғасырларда балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты киімдерді топтастырып өндіре бастады.
Жариялаған Изтаева   Категориясы: Технология
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 28
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 28
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика