Білімділер поралы
Сабақтың мақсаты: Парашют, батпырауық құрастырып үйрету. Металл құрастырғыштармен жұмыс істеуді үйрету. Ой - өрісін, танымдық қабілетін дамыту. Шыдамдылыққа, эстетикалық тәрбиесіне баулу.
Жариялаған Жаныл   Категориясы: Технология
Жалпы мақсаты: Топта жұмыс жасау арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа бейімдеу, танымдық әрекеттерін арттыру. технология сабағындағы кездесетін терминдермен таныса отырып, топпен жұмыс жасаудың маңыздылығына тоқталу
Жариялаған Сажида   Категориясы: Технология
Қылқобыз — қазақтың шанағын тізеге сүйеп қойып, 40 - қа тарта аттың ұзын қылы керілген ысқышымен тартылатын екі шекті өте көне саз аспабы. Қылқобыз аталуы да осыдан болар.
Жариялаған Технолог   Категориясы: Технология
«Шебер қолдар» үйірмесінің жұмысы арқылы, оқушылардың шығармашылық жұмыспен айналысуына ықпал ете отырып, ұмыт болып бара жатқан салт - дәстүрімізді, мәдени - мұраларымызды, сәндік - қолданбалы өнерімізді жаңартуға баулу, көркем сәндік - қолданбалы өнер бұйымдарын жобалау және жасау әдіс - тәсілдерін үйрету.
Жариялаған Бекгали   Категориясы: Технология
Қазақ халқының қолөнерінің саласында кең қолданып келген, өнердің өте көне, әрі күрделі түрі – ою - өрнек өнері. Ою мен өрнек қолөнер бұйымдарының тұтынушылық және эстетикалық мәнін аша түседі. Ою - өрнек өнері ежелгі замандарда қалыптасып, дамып, бүгінгі күнге дейін өз қасиетін жоғалтпай, жақсы сақталған ірі мәдениет.
Жариялаған Бахыт65   Категориясы: Технология
Қазақтың ою - өрнектері өте көп. Оның ішінде 200 дей түрі ғана зерттелген. Олар бір ұрпақтан 2 - ші ұрпаққа өту барысында көп өзгерістерге ұшырап отырған. Қазақтың ою - өрнектерін қарт шеберлер 2 - ге бөліп қарайды.
Жариялаған Мусаева Бану Кенжалықызы   Категориясы: Технология
Сәндік қолданбалы өнер. Қазақ халқының кезіндегі қолөнері сан ғасырлық ақыл - ойдың тәжірибесін табиғатты түсіне білудің, сондай - ақ дәулескер шеберлік пен даналық суреткерліктің құдіретті туындылары десек, асыра айтқандығымыз болмас.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Технология
Арғы ата - бабаларымыз жазда - жайлауда, қыста - қыстауды негізінен мал шаруашылығымен айналысқан. Ол кезде байланыс тек салт атпен жүргендер арқылы хабарласып отырған. Алғашқы оқыған зиялы азаматтар білім - ғылымның қажеттілігін түсініп, әрі насихаттап отырған. Мысалы: Ы. Алтынсариннің мынадай өлең жолдары бар.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Технология
Ою – өрнектің түрлерімен таныстырып, бір бүктеу және қию әдістерін үйрету; Оқушыларды халқымыздың салт – дәстүріне, қолөнеріне терең үңілдіріп, ой - өрісін дамыту;
Жариялаған Қосанова Жанар Тілеулесқызы   Категориясы: Технология
Оқушылардың жұмыс істеудегі шеберлігін арттырып, білімін жүйелеу. Өз бетімен жұмыс істеу және қорытындылау дағдыларын қалыптастыру.
Жариялаған Баян Толеу   Категориясы: Технология
Оқушылардың ойын дамытып, пәнге деген қызығушылығын ояту. Өнерді түсініп, бағалап, меңгеруге бағыт бағдар беру. Өнер үйренуде өз беттерінше ізденудің қажеттілігін сезіндіру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Технология
Оригами – қағазды бүктеу арқылы әртүрлі моделдер аңдарды, құстарды, гүлдерді жасауға мүмкіндік беретін жапон өнері. Ең негізгі жұмыс құралы – қағаз болып табылады. Ең негізгі жұмысты атқаратын – ол қол.
Жариялаған bolat68   Категориясы: Технология
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 343
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 342
Роботтар: 2
anardusup
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика