Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сабақтың типтері мен кезеңдері

07 наурыз 2016, Дүйсенбі
Категориясы: Ұстаздарға
Шығыс Қазақстан облысы
«Ю. А. Гагарин атындағы №1 Күршім орта мектебі» КММ
Баймухамбетова Гульбану Сунгатолдиновна

Коучингтің тақырыбы: Сабақтың типтері мен кезеңдері
Мақсаты: Сабақтың кезеңдерінің негізгілерін білу. Сабақтың әр кезеңдерінде қандай әдістемелік тәсілдерді қолдануға болатынын білу. Сабақта рефлекцияның қандай түрлері болатынын қайталау.
Оқыту нәтижесі: Коучингке қатысушылар сабақтың типтерін, формаларын, кезеңдерін;
Сабақтың формасына қойылған мақсаттың қалай әсер ететінін біледі. Қазіргі сабақтың негізі - сын тұрғысынан ойлау стратегиясын қолдану екенін түсінеді.
Негізгі идеясы: Сабақтың сәтті өтуі - оның нақты жоспарлануы. Жас мамандарға әдістемелік көмек көрсету.

Сабақ - мұғалімнің педагогикалық мәдениетінің айнасы, интеллектуалдық байлығының өлшемі, ой - өрісі мен білгірлігінің көрсеткіші.
Сухомлинский В. А
Коучингтің өту барысы:
1. Мұғалімдерді фигуралар арқылы топқа бөлу.
2. Сабақтың тақырыбымен таныстыру. «Сабақтың типтері мен кезеңдері»
Бүгінгі сабақтан не күтеміз? (стикерге жазып, алдарына қояды)
3. Ой шақыру: Мақсатқа жету туралы видеоролик көрсету «Свинка против печенья»
4. «Миға шабуыл»Сабақтың мақсаты деген не және ол не үшін қажет?
Топта талдап орындайды. Постер жасайды. ( СТО модулін қолдану)
5. Сабақ мақсаты туралы коучтың сөзі.(Слайдта көрсетіледі)

6. Топтарға тапсырма беріледі: Әр топқа сабақ кезеңдері таратылып беріледі де, сол бойынша бұл кезеңдер сабақтың қандай типіне жататынын анықтайды.
1 - топқа 1. Аралас сабақ кезеңдері
2. Алынған білімді жинақтау, қайталау сабағының кезеңдері
2 - топқа 1. Жаңа материалды меңгерту сабағының кезеңдері
2. Сабақты бекіту, білімді жүйелеу, білік пен дағдыны қалыптастыру сабағының кезеңдері
7. Сергіту сәті. Видео «Любимые фразы учителей»
8. Мұғалімдерге мынадай сұрақ қою:
Сабақтың қандай типі айтылмай қалды?
Әр топқа осы сабақтың кезеңдерін жазуды тапсыру.(Әр топ ойланып, жазады да, шығып талдайды.)
9. Коучтің сабақ типтері мен кезеңдері туралы түсіндіріп, талдауы. Слайдтар көрсетіледі.
10. Топтық жұмыс. Кластер жасайды. Кез келген бір сабақтың жоспарын құрып, оны талдайды.
11. Венн диаграммасын толтырады. Сабақтың типтеріндегі бірдей кезеңдерді және айырмашылығын көрсетеді.
12. Кері байланыс парағын толтырады.

Кері байланыс парағы
Аты – жөнің________________________
Коучинг тақырыбы__________________
Коучингтің өзектілігі_________________
Не үйрендің________________________
Пікірің_____________________________
Ұсынысың _________________________
13. Коучинг басындағы толтырған стикерді «Таным ағашына» жапсырады.
14. Қорытынды. «Жарық құмыра» слайдты көрсету.
6 422
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қысқа мерзімді жоспарды құруға әдістемелік көмек
Қысқа мерзімді жоспарды құруға әдістемелік көмек
Мақсаты: Қысқа мерзімді жоспарды құрудың жолдарын, қолданатын әдіс - тәсілдерді пайдалануды үйрету. Нәтижесі: Қысқа мерзімді жоспарды құру, әдіс – тәсілдерді сабаққа енгізуді үйренеді. Ресурстар: ҚМЖ құрылымы туралы слайдтар, оқулық, әдіс - тәсілдер
Бұлшық еттер, бұлшық ет типтері, олардың құрылысы мен маңызы
Бұлшық еттер, бұлшық ет типтері, олардың құрылысы мен маңызы
Бұлшық еттің негізгі топтарын, бұлшық еттердің маңызын түсіндіру. Бұлшық еттердің атқаратын қызметін салыстыра отырып, үш тілде оқушылардың ойлау қабілеттерін қалыптастыру.
Тогы бар түзу өткізгіштің магнит өрісі. Тогы бар шарғының магнит өрісі. Электромагниттер. Магнит өрісінің тогы бар өткізгішке әрекеті. Электрқозғалтқыш. Электрөлшеуіш аспаптар.
Тогы бар түзу өткізгіштің магнит өрісі. Тогы бар шарғының магнит өрісі. Электромагниттер. Магнит өрісінің тогы бар өткізгішке әрекеті. Электрқозғалтқыш. Электрөлшеуіш аспаптар.
Тоғы бар өткізгіштің және тогы бар шарғының магнит өрісі болатынын түсіндіру, электромагнитті пайдалануға болатынын білу. Электрқозғалтқыш, электр өлшеуіш аспаптар ұғымдарын қалыптастыру және жұмыс істеу принциптерімен таныстыру, магнит өрісінің
Мектептегі әдістемелік жұмыс
Мектептегі әдістемелік жұмыс
Әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың алгоритміне төмендегілер кіреді: - Оқу - әдістемелік және педагогикалық - ұйымдастыру құжаттарын дайындау; - Мектеп әкімшілігінің әдістемелік жұмыс жүйесінде күн тәртібіндегі негізгі мәселелерді көтере білуі;
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын сабақта тиімді қолдану
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын сабақта тиімді қолдану
Сын тұрғысынан ойлауға бағыттай отырып, өз ойларын айтуға, жаңа тәсілдерді сабақта қолдануға мүмкіндік алу.
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын сабақта тиімді қолдану
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын сабақта тиімді қолдану
Топ мүшелерінің сын тұрғысынан ойлауға бағыттай отырып, өз ойларын айтуға, жаңа тәсілдерді сабақта қолдануға мүмкіндік алу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×