Білімділер поралы

Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану

Коучинг
Сабақ тақырыбы: Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Жалпы мақсат: Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
Күтілетін нәтиже 1. Оқыту мен оқуда АКТ - ның ерекшелігін біледі
2. Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін үйренеді.
3. Оқыту мен оқуда АКТ – ны қолданады
4. Оқыту мен оқуда АКТ – ның маңыздылығына көз жеткізеді.
Түйінді идеялар: Жаңа ғасыр ағымына бейімделу;
Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау;
АКТ - ны сыныпта мұғалімді ауыстыру құралы ретінде емес, оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған тиімді педагогикалық құрал ретінде қолдануды зерделеу.
Оқыту әдістері: 1. Диалог
2. Жұптық жұмыс
4. Топтық жұмыс
5. АКТ
6. бағалау әдістері
7. пікірталас, сұрақ - жауап
Тапсырмалар: Стикер арқылы формативті бағалау, өзін - өзі және бірін - бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия
Сабақта қолданылатын материалдар: А - 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, компьютер, фотоаппарат, ұялы телефондар, флипчарт, маркер, қалам, слайдтар, видеороликтер
Дерек көздері: Әдеби материалдар, журналдар, портал материалдары
Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 110 - 116 - бет
2. Үлестірмелі нұсқаулық 3 - апта, 3 - күн

Алматы облысы, Райымбек ауданы, Қаратоған ауылы
«Н. Өмірзақов атындағы орта мектебі мектепке
дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
География - экология пәнінің мұғалімі Куберова Гаухар Дүйсенқызы

Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 408
Қолданушылар: 6
Қонақтар: 402
Роботтар: 3
Mika9696 Nursagila aiboll bazr.azamt Erasyl2001 Alina
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика