Білімділер поралы

Диалог арқылы оқытудың маңызы, диалогтік оқытудың әдіс - тәсілдері

Тақырыбы: Диалог арқылы оқытудың маңызы, диалогтік оқытудың әдіс - тәсілдері

«Әңгімелесу оқушылардың оқуының ажырамас бөлшегі болып табылады» (Мерсер)
Мақсаты:
- диалогтік оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру, олардың білім деңгейін көтеру, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;
- диалогтік оқыту тәсілдерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру.

МОДУЛЬДІҢ ТИІМДІЛІГІ
Мерсер (1995) әңгімелесудің үш түрін анықтады:

Әңгіме – дебат. Ой - пікірлерде үлкен алшақтық болады, әрқайсысы өз шешімінде қалады;
Қарым – қатынас “ия, солай”, “жоқ, олай емес” қатынастарын жүзеге асырады;
Ортақ мәміледен гөрі бәсекелестік болады.
Топтық (кумулятивтік) әңгіме. Айтылған пікірге механикалық келісу;
Білім алу мақсатында идеяларды төзімділікпен тыңдау;
Идея қайталанады және жасалынады, үнемі мұқият бағалана бермейді.

Зерттеушілік әңгіме. Әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады;
Мұқият бағалау жүргізеді;
Бір - біріне сұрақтар қояды;
Айтқандарын дәлелдейді;
Келісімге жетуге тырысады.
Диалогтік оқытуда маңызды дағдылардың бірі – СҰРАҚ ҚОЮ
Түрткі болу. Бұл сұрақтар бірінші жауап алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін қажет сұрақ. Бұл сұрақ қарапайым болу керек.
Сынақтан өткізу. Бұл сұрақтар оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анықтауға, дамытуға көмектесетіндей болу керек. “Сіз мысал келтіре аласыз ба?”
Қайта бағыттау. Сұрақты басқа оқушыларға қайта бағыттау, мысалы, “Көмектесе алатындар бар ма?”

“Безродных атындағы орта мектебі
мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар”
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Баяхметова Құрмангүл Батышбайқызы

Диалог арқылы оқытудың маңызы, диалогтік оқытудың әдіс - тәсілдері. слайдты жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 343
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 342
Роботтар: 2
aborigen
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика