Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу

07 қазан 2018, Жексенбі
Категориясы: Ұстаздарға
Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу

ХХІ ғасыр «білетін адамнан» «шығармашылықпен ойлайтын, әрекет ететін, өзін - өзі дамытатын адамға» ауыстыруды талап етеді. Бүгінгі заман талабына сай дәстүрлі оқудың деңгейінде ғана шектелмей, білім саласына еніп жатқан өзгерістер көңіліме қонымды. Міне, ХХІ ғасырда өмір сүруге қабілетті тұлға қалыптастыру үшін, білім саласының өзі өзгеруді талап етеді, яғни оқыту мен оқуға өзгеріс енгізіп, оқудағы қиындықтарды ең алдымен анықтап, сол кедергілерді ұжыммен бірлесе жою керек. Қазіргі таңда балаға нені үйрету керек? қалай үйрету керек?- деген екі сұрақ мені осы оқуға жетеледі. Бұл тұрғысынан қарағанда мен өзгеру керекпін. Себебі қарқынды дамып келе жатқан ортада өмір сүруге қабілетті, қарым - қатынасқа ашық, әрі ықыласты, өзіне сенімді қоғам талабына сай өзін көрсете білуге бейім тұлғаны қалыптастыру үшін өзгеру керекпін. Неліктен өзгеру қажет? Оқушыларға білімді толық әрі шынайы беру үшін, қиядан жол, қиыннан сөз табатын оқушы дайындау үшін, үнемі көшбасшылыққа талпынатын, өмірлік жағдайда оқушы бойында белгілі дағды қалыптастыру үшін өзгеру керекпін. Сонымен қатар, біліктілік курсына келу арқылы бір байқағаным баланы ешқашан тексермеу және шектемей, сонымен бірге іздену керек екенін ұққандаймын. Тағы бір байқағаным, біз оқыту мен оқудағы кедергілерді анықтап жатпай, тек қана жоспарды қатаң орындауға тырысады екенбіз. Жоспар өзіміз үшін ғана маңызды болып табылады, ал оқушы нені оқу керек, қалай оқу керек, ондағы құзыреттілік, міне оқыту барысында осыған баса назар аудару керек екенмін. Оқушының метатанымына, тану тұжырымдамасына және оқуына қандай фактор әсер ететінін біліп, соған сай іс әрекет үйлесімді болғанда ғана сабақ көзделген мақсатына жететініне толық көзім жетті. Мен мынаған кәміл сенімдімін. Оқушыларды бар ықыласпен, үлкен үмітпен, нық сеніммен қол үзбей үйретсем күтілетін нәтижем де оң болмақ. Міне, оқу үдерісіндегі жаңа әдістерді пайдалану арқылы тізбектелген сабақтар топтамасына жеті модульді ықпалдастыра кіріктірдім. Тізбектелген сабақтар топтамасында жеті модульді кіріктіре отырып, түрлі әдістер арқылы сабақ өту балалардың жан - жақты дамуына ықпал ететінін түсіндім.
Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу. жүктеу
638
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Көпмүше. Көпмүшенің стандарт түрі, дәрежесі
Көпмүше. Көпмүшенің стандарт түрі, дәрежесі
Кіріспе Жалпы білім саласында болып жатқан өзгерістер мен қабылданып жатқан заңдар, оқыту мен оқуға өзгеріс енгізілуі жайында біршама хабарым бар еді.
Оқыту мен оқуда өзгеріс енгізілгенін және басқарылғанын растайтын тізбектелген сабақтар топтамасы өткізілгені туралы рефлективтік есеп
Оқыту мен оқуда өзгеріс енгізілгенін және басқарылғанын растайтын тізбектелген сабақтар топтамасы өткізілгені туралы рефлективтік есеп
Ұстаздық – ол ешқашан көнермейтін, қандай қоғам болса да өзінің қайта өрбитін қуатқа ие құрметті де сыйлы мамандық. Болашақтың бастамасы қасиетті шаңырақ – мектепте. Осы шаңырақтағы балаға берілетін білім үлкен ізденісті талап етеді.
Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында критериалды бағалау жүйесін информатика пәнін оқытуда қолдану
Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында критериалды бағалау жүйесін информатика пәнін оқытуда қолдану
Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы — заман талабына сай тың бағдарлама
12 жылдық білім беру жүйесіне көшу - заман талабы
12 жылдық білім беру жүйесіне көшу - заман талабы
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №11 жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ахметова Замзагуль Болатовна
Оқушылардың шығармашылық қабілетін деңгейлеп оқыту технологиясы арқылы дамыту жолдары (баяндама)
Оқушылардың шығармашылық қабілетін деңгейлеп оқыту технологиясы арқылы дамыту жолдары (баяндама)
Ш. Тұржанов атындағы негізгі мектептің математика пәнінің мұғалімі Тлекші Қабиева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.