Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қызықты математика. Мектепалды даярлық топтарға арналған бағдарлама

10 қараша 2019, Жексенбі
Категориясы: Ұстаздарға
Қызықты математика. Мектепалды даярлық топтарға арналған бағдарлама
Түсінік хат
Баланы мектепалды дайындау үздіксіз білім беру жүйесіндегі педагогика ғылымдары мен практикасының ең басты өзекті мәселелері. Қазақстан президентінің 2030 - шы жылға арналған бағдарламасында барлық саланың жанаруы туралы мәселелер, оның ішінде білім саласы бағдарламасындағы жағдайлар атап көрсетілген.
Мектепалды дайындық, баланың оқу мәселесін жақсы жағдайда болуына байланысты. Бүгінгі мектеп жасына дейінгі балалардан Қазақстан келешегі байқалды. Жаңа ұлттық тәрбиелеуде, тәрбиенің мазмұны, ізгілендіру, жекелендіру және жаңа педагогикалық дамудың әлеуметтік бағытының түбегейлі өзгеруін талап етеді.
Бағдарламалық материалды балаларға игеру үрдісінде тәрбиеші баланы тек үстірт санауға ғана жаттықтырмай ой енбегіне бейімдеуге олардың қиялын, санасын, зейінін дамытатындай есептерді ауызша шығара білуге үйретеді.
Осы талаптарды ескере отырып, мен вариативтік бөлімде берілген 0, 5 сағатты «Қызықты математика» сабағына алып мынадай жоспар құрып отырмын.
Ұсынып отырған жоспарым балалардың жас ерекшелігіне лайықталып, мектепалды даярлау бағдарламасының талаптарына сай құрастырылған.
Сабақ 16 сағатқа жоспарланған. Сабақтар дамытушы - ойын түрінде және математикалық сауықтар үлгісінде (дидактикалық ойын, шытырмандар, логикалық есептер) ұйымдастырылған
Курс бағдарламасына «Жұмыс дептері» мен «Сөз өнері әлемінде» атты көркем сөздер жинағы қоса берілген.

Бағдарламаның мақсаты:
Балаларды 10 саны көлеміндегі сан мен цифр туралы ұғымдарын дамыта отырып сандарды танып және атау іскерліктерін автоматтандыру.
10 көлеміндегі санды тура және кері санау дағдыларын арттырып, онға дейін сандардың құрамын білуге, жазылуын ( +, -,) амалдарын орындау дағдылырын дамыту.
Геометриялық фигураларды атай және айыра білуге, олардың қасиеттері туралы түсініктерін арттырып
Салыстырмалы әдіс бойынша әр түрлі геометриялық пішіндерден құрастыру арқылы оқушылардың шығармашылық іскерліктерін дамыту
Кеңістікті дұрыс бағдарлай білуін, берілген бағыт бойынша қозғалуға үйрету (алға, артқа, онға, солға);
Қағаз бетінде (ортасында, оң жақтағы жоғарғы бұрышта, сол жақтағы жоғарғы бұрышта, оң жақтағы төмен бұрыш, сол жақтағы төменгі бұрыш, төменде, жоғарыда, оң жақта, сол жақта) бағдарлай білу дағдыларын дамыту..
Уақыт туралы түсініктерін кеңейту. Таңертең, күн, кеш, түн мезгілдері тәулікті құрайтыны туралы ұғымдарын қалыптастыру.

Балалардың белсенділігін, логикалық шапшаң ойлау, өз ойын дәлелдеу дағыдыларын: математикалық тапсырмасы бар жұмбақтар мен жаңылтпаштар, қаламақ пен санамақтар, өтірік өлеңдер, логикалық тапсырмалар арқылы ұйымдастыра отырып баланың математикаға деген қызығушылығын айналасындағы өмірден алған әсерінен, көрген білгенін ойын арқылы танытып, күш жігерін, сезімін арттыру.

Бағдарламаның мазмұны:
Бұл бағдарлама мектепалды даярлық класының балаларының бойында белсенділік, тапқырлық, ойлау қасиеттерін қалыптастырады.

Бағдарламаға қызықты тапсырмаларымен жұмыс дәптері және халық ауыз әдебиетінен санамақтар, өлеңдер, жаңылтпаш, сөз жұмбақтар еңгізілген.

Бұл бағдарлама
- Баланың танымдық әрекеттерін қалыптастырады;
- Ой - қиялы дамып, ойлау қабілеттерін жетілдіреді;
- Үздіксіз дамуын, дүниетанымын кеңейтіп ойлау жүйесін дұрыс қалыптастырады;
- Тапсырмалардың көп деңгейлігі баланы жан - жақты тәрбиелейді
- Геометриялық пішіндерден құрастыру арқылы оқушылардың шығармашылық іскерліктерін дамыту

Күтілетін нәтиже:
- Тапсырмалардың мазмұның түсініп, өздігінен дұрыс, шапшан орындай білуі тиіс;
- Баланың қолының бұлшық еттері мен саусақтарын әлсіздігі дамиды;
- Сандарды баспа түрінде жаза білуі тиіс;
- Халық ауыз әдебиеттерді пайдалана білуі тиіс.

«Сиқырлы таяқшалар»
1 Балаларды (5 - 7) (7 - 9) таяқшаларды пайдалана отырып, геометриялық пішіндер құрастырып үйрету. Жалғастыра құрастырған ж/е екі таяқша қосып өзгертуге үйрету. Санау дағдыларын қалыптастыра отырып балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу, ойлау қабілеттерін дамыту.
«Жалғастырып сал»
(логикалық ойындар)
1 Балаларға берілген әртүрлі көлемді дөңгелектерді, үшбұрышты сопақшаларды жалғастырып салуға үйрету. Не салғанын, неге ұқсайтынын айтқызып үйрету. Шытырман ойындарды ойнауға үйрету. Балаларды табандылыққа логикалық ойлау қабілеттерін арттыру.(«Көңілді қарындаш» қонаққа келіп балалармен ойын ойнап сурет салады).

Педагог-психолог: А. Манапова
Қызықты математика. Мектепалды даярлық топтарға арналған бағдарлама. жүктеу
19 922
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Мектепалды даярлық тобына арналған тест
Мектепалды даярлық тобына арналған тест
Сауат ашу Жіңішке айтылатын сөзді тап. а) қауын ә) айран б) сағат в) төбе
2018 - 2019 оқу жылының каникул кезеңдері
2018 - 2019 оқу жылының каникул кезеңдері
Оқу жылының ұзақтығы мектепалды дайындық сыныптарында - 32 оқу аптасы, 1 - і сыныптарда - 33 оқу аптасы, 2 - 11(12) сыныптарда - 34 оқу аптасы. Мейрам күндеріне түскен сабақтар оқу бағдарламасы мазмұнының кіріктірілуі ескеріле отырып, қайталауға
ГОСО мектепалды даярлық сыныбына
ГОСО мектепалды даярлық сыныбына
ГОСО мектепалды даярлық сыныбына Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің №557 бұйрығына (базалық оқу жоспары) енген өзгерістер:
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің №557 бұйрығына (базалық оқу жоспары) енген өзгерістер:
Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері мен жеке мүмкіндіктеріне сәйкес білім, білік және дағдыларын, рухани - адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру, «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясына негізделген жалпыадамзаттық құндылықтарға,
Ребустар жинағы "Мектепалды даярлық топ балаларына арналған"
Ребустар жинағы "Мектепалды даярлық топ балаларына арналған"
Ребустар жинағы "Мектепалды даярлық топ балаларына арналған"
Мектепалды даярлық топ балаларын еңбекке баулу ерекшеліктері
Мектепалды даярлық топ балаларын еңбекке баулу ерекшеліктері
Мектепалды даярлық топ балаларын еңбекке баулу ерекшеліктері
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×