Қазақстанның
білім беру порталы.

Дарынды балалармен жұмыс

02 тамыз 2019, Жұма
Категориясы: Ұстаздарға
Дарынды балалармен жұмыс

Құрылымы:
Мұғалім туралы мәлімет __________________________________________1
І бөлім. Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері___2 - 4
ІІ бөлім. Дарынды оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі_________4
ІІІ бөлім. Дарынды оқушылардың банкі_____________________________5
ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары_______________________6 - 7
V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері______________________8 - 9
VІ бөлім. Оқушылардың шығармашылық жұмыстары_________________10
VІІ бөлім. Дарындылық туралы ой - пікірлер_________________________11 - 18
VIII бөлім. Жетістіктер__________________________________________19 - 20

І бөлім.
Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері (негіздеме).
Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңының 5 - тарауындағы 41 - баптың 1 - бөліміндегі “педагог қызметкерлер өз біліктілігін артыруға міндетті” деп көрсетілуі, “Қазақстан - 2030” стратегиялық бағдарламасында елбасының “біз балаларымызға өзіміздің жақын және алыс көршілерімізбен достық қарым - қатынасымызды мұра етіп қалдыруымыз керек” деген сөзі бүкіл ағартушы қауым алдында “Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту” өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі. Осы мақсатты жүзеге асыруда мектеп басшысы, ұжымдағы мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен шығармашылық ізденісін дамытуға аса мән беру қажет.
Мектеп – еліміздің халыққа білім беру жүйесінің – күрделі тармағы. Сондықтан мектебіміздің мақсаты: жеке тұлғаны жан - жақты дамытудың алғы шарты ретінде оқушыларды сараптап оқыту арқылы шығармашылық қабілетін дамыту.

ІІ бөлім. Дарынды оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі.
Жұмыстың бағыттары:
• Диагностика – оқушыны тұлға ретінде байқау.
• Қабілеті жоғары және дарынды оқушылармен тарих сабағында жұмыс істеу;
• Сабақтан және сыныптан тыс жұмыстары.
Жұмыстың әдістері:
• Анкета, сұрақтар қою;
• Әңгімелесу;
• Тестілеу;
• Әдебиеттерді қарастыру;
• Шығармашылық жұмыстар;
• Жобалау әдісі;
• Алдын - алу әдісі;
• Мәселе шешу әдісі;
• синквейн.
Жұмыс түрлері:
• сабақ жүзінде қиындығы жоғары тапсырмаларды пайдалану;
• уақытша топтарды жасау;
• өз - өзіннің білімін көтеру;
• пән апталықтарын өткізу;
• ғылыми - практикалық конференциялар;
• олимпиадалар;
• интеллектуалдық марафон.
Бағдарламаның мазмұны
1. Оқушыларға диагностика өткізу – жалпы дарындылығын бағалау, жұмыс бағыттарына бөлу (ІІІ бөлім)
2. Бағыттары бойынша жұмыс жоспарын жасау (IV бөлім)
3. Тарих сабағында дарынды оқушылармен жұмыс – қиындығы жоғары тапсырмалардың кең спектрі жасалған, балалармен жұмыс істеген таңдау жасауға мүмкіндік береді. (V бөлім)
4. Оқушылардың шығармашылық жұмысы – ізденіс, зерттеу нәтижесінде жасалған жұмыстары. (VІ бөлім)
Жұмыстың негізгі принципі – «байыту» принципі
Программаның ресурстық қамтамасыз ету:
• Оқу кабинеті;
• Кітапхана фонды – Тарих мәселелері бойынша әдебиеттердің бар болуы.

Тарих пәнінің мұғалімі: Джумабеков Данияр
Дарынды балалармен жұмыс. жүктеу
83
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Портфолио
Портфолио
Портфолионың мақсаты: Мұғалімнің шығармашылық, зерттеу жұмыстарындағы іс - тәжірибені жинақтап көрсету. Оқу мен тәрбие үрдісіндегі нәтижелер мен қорытындылар есебі.
ХХI ғасыр көшбасшысы
ХХI ғасыр көшбасшысы
Дарынды оқушыларды анықтау, олардың қабілетін ашу, алған білімдерін өмірде қолдана білу шеберліктерін арттыру. Оқушылардың ойлау қабілетін, тапқырлығын, жылдамдығын, таным белсенділігін арттыру. Еркін сөйлеу қабілеттерін ашу.
Талантты және дарынды баламен жұмыс
Талантты және дарынды баламен жұмыс
Дарынды баланы анықтау бойынша мұғалімдердің зерттеушілік жұмыстарды жүргізе білуіне көмектесу, бағыт - бағдар беру.
Дарынды балалармен жұмыс
Дарынды балалармен жұмыс
“Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы балалардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту” өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі. Сондықтан садигіміздің мақсаты: жеке тұлғаны жан - жақты дамытудың алғы
Денсаулық - зор байлық
Денсаулық - зор байлық
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Жетібай ауылы, №3орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Бердіғалиева Рауаш
Дарынды оқушыларды дамыту тұжырымдамасы
Дарынды оқушыларды дамыту тұжырымдамасы
Шығыc Қазақстан облысы, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы, М. Ломоносов атындағы орта мектептің директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Абраимова Гульбану Жумабековна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.