Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Үш жасар балалардың дамуы

01 сәуір 2013, Дүйсенбі
Категориясы: Ұстаздарға
Тақырыбы: Үш жасар балалардың дамуы
Балалардың өмірін ұйымдастыру. Күн тәртібі
Үш жасар баланың ояу жүру уақыты ұзарады. Олар 6 - 6, 5 сағат ояу жүре алады. Күндіз балалар 1 рет 2 - 2, 5 сағат ұйықтайды. Үш жасар балалармен таңертеңгілік жаттығулар өткізіледі. Тамақтау, киіну, жуыну біртіндеп орындау принциптерімен орындалады.

Дене дамуы
Үш жасар балалардың бойы 93 - 94см, салмағы 14 - 14, 5 кг болады. Орталық жүйке жүйесінің қызметі жетіледі. Бұл балалардың жұмысқа қабілеттілігімен байқалады. Балалар іс - әрекеттің бір түрімен 20 минутқа дейін шұғылдана алады. Балалардың қимыл – қозғалысы белсенді жетіле түседі. Жүгіру, өрмелеу, лақтыру сияқты қимылдары дамиды.

Сөйлеу және ойлау
Үш жаста тілдің мағыналық мазмұны одан әрі кеңейе түседі. Олар үлкендердің сөзін жақсы түсінеді. Бірақ айналадағы үлкендердің айтқанын түсіну жеткіліксіз. Сондықтан да балаларды сырт көрінісіне қарап ажыратуға үйрету керек. Бұл кім? Мынау не? Не үшін? Деген сұрақтарға толық жауап беруді қалыптастыру керек.

Белсенді сөз
Үш жасар балалардың белсенді сөздік қоры 1200 - 1500 болады. Олардың сөздерінде етістіктер, зат есімдер көп қолданылады. Септік жалғаулар пайда болады. Сәбилер шағын өлеңдер мен әндерді тез жаттап алады. Сөйлеудің дамуымен қатар балалардың психикалық процестері: қабылдау, зейін, ес, қиялы жетіле түседі.

Оқу сағаттары
Балалар бақшасының 1 - сәбилер тобында аптасына 10 сабақ өткізіледі. Олар былай бөлінеді:
- айналамен таныстыру, тіл дамыту – 3 сағат
- сурет салу және жапсыру – 2 сағат
- құрылыс материалдарымен – 1 сағат
- музыка сабақтары – 2 сағат
- дене тәрбиесі – 2 сағат
Оқу сағаттарының ұзақтығы – 10 - 15 минут. Оқу сағаттарымен қатар айналасындағыларды серуен кезінде бақылау, қимылды және дидактикалық ойындар жоспарланады.
19 605
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Түрлі бағытта жүгіру. Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары - төмен кезектескен қадаммен өрмелеу
Түрлі бағытта жүгіру. Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары - төмен кезектескен қадаммен өрмелеу
Мақсаты: Нұсқаушының белгісі бойынша балаларды түрлі бағыт бойынша жүгіруге жаттықтыру. Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары - төмен кезектескен қадаммен өрмелеуге үйрету. Допты басынан асыра лақтыруға және оны қағып алуға. дағдыландыру.
Дені сау бала – болашақ жемісі
Дені сау бала – болашақ жемісі
Баланың бойындағы жақсы қасиеттер мен мүмкіндіктерді ашып, олардың өнегелі де тәрбиелі болып тәрбиеленуіне балабақшаның маңызы зор. Баланың бақытты болуы үшін, денінің сау болуы үшін үлкен қамқорлық жасауымыз керек.
Ерте жастағы балалардың тілін дамытуда ойындардың рөлі
Ерте жастағы балалардың тілін дамытуда ойындардың рөлі
Мектепке дейінгі педагогиканың теориялық және практикалық мақсаты – жас ұрпақтың ой - өрісін, сана сезімін кеңейте отырып, өмірге қажетті білім - дағдыларға үйрету.
5 - 6 жасар балалардың ойын арқылы сөйлеу тілін дамыту және сыни тұрғыдан ойлау технологиясы бойынша құзыреттілікті меңгерту
5 - 6 жасар балалардың ойын арқылы сөйлеу тілін дамыту және сыни тұрғыдан ойлау технологиясы бойынша құзыреттілікті меңгерту
5 - 6 жасар балалардың ойын арқылы сөйлеу тілін дамыту және сыни тұрғыдан ойлау технологиясы бойынша құзыреттілікті меңгерту. Болашақ ұрпақтың танымдылық белсенділігін дамыту ақыл - ой тәрбиесінің бip міндеті ретінде күш бүгінге дейін күн тәртібінен
Әдістемелік нұсқаулар «Алты жасар балаларды ойын және жаттығулар арқылы оқыту»
Әдістемелік нұсқаулар «Алты жасар балаларды ойын және жаттығулар арқылы оқыту»
Әдістемелік нұсқаулар 1 - ші сынып мұғалімдеріне және мектепалды даярлық, мектепке дейінгі ұйым педагогтарына ұсынылады.
5-6 жасар балалардың ойын арқылы сөйлеу тілін дамыту және сыни тұрғыдан ойлау технологиясы бойынша құзыреттілікті меңгерту
5-6 жасар балалардың ойын арқылы сөйлеу тілін дамыту және сыни тұрғыдан ойлау технологиясы бойынша құзыреттілікті меңгерту
6-7 жастағы балалардың танымдық белсенділігін дамыту балабақшадағы педогогтардың үлесіне тиіп, үйымдастыру шеберлігімен тікелей байланысты. Сондықтан бүгінгі күні тәрбиеші-педогог мамандарына түпкілікті білім берумен қатар, кәсіби іс-әрекетінің
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×