Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Отбасымның жеке тұлға ерекшелігі

13 сәуір 2012, Жұма
Категориясы: Ұстаздарға
Аннотация
Отбасы мүшелерінің жеке тұлғалық ерекшеліктеріне байланысты тұлғаның өз бейімділігіне сәйкес дамуына ықпал жасау мақсатында жазылған.
Бұл ғылыми жобада тұлғаның өзіндік ерекшелігіне байланысты дұрыс бағыт алу жұмысының өзектілігі көрсетілген.
Жалпы жоба теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Зерттеу, салыстыру, бақылау, жүйелеу әдістері тиімді қолданылған. Тұлғаның ерекшеліктері толық зерттелген.

Жұмыс оқушының жас ерекшелігіне сай жазылған. Жұмыс тақырыбы ашылған.
Аннотация
Данный проект создан с целью исследования характерологических особенностей личности семьи ученика.
Научный проект состоит из теоретической и практической частей. Использованы системные методы изучения: исследование, сравнительный метод.
Данная работа соответствует возрастной категории. Тема раскрыта полностью.

Annotation
This project was made in order to describe the personal features of pupil’s family. There was an attempt to show a pupil the correct direction. Considering his or her personal peculiarities. The scientific project consists of theoretical and practical parts. The system methods had been used: comparing methods search. The age limitations were considered. The theme was totally learnt.

Кіріспе
Өзіңді танығың келсе,
Адамдарға, олардың ісіне қара.
Өзгені танығың келсе,
Өзіңнің жүрегіңе үңіл.
Фридрих Шиллер

А. Г. Маклаков бойынша, жаңа туған нәресте адам деп аталғанымен жеке адам, тұлға деген атқа көпке дейін ие бола алмайды, өйткені тұлға болып ер жету үшін оң мен солын өзінің «менін» басқа мендерден ажырата білуі тиіс. Қандайда болмасын бір іспен айналысатын, өмір тәжірибесі, білімі мен дағдысы, икемі, дүниетанымы, сенімі мен талғам - мұраты, бағыт - бағдары бар адамды тұлға деп айтамыз. Мінез - қабілеті қалыптасып үлгерген, өзінің іс - әрекетін тізгіндей алатын, өз бойындағы жаман - жақсы қылықтары үшін жауап бере алатын адамды тұлға деп атайды. Адам табиғаттағы кемелденіп жетілген ақыл - ой иесі және қоғамдық тұлға. Осы ерекшеліктерге орай адамды ғылымның бірнеше саласы зерттейді. М: философия ғылымы, адамның дүниетанымын, көзқарасын, ақыл - ой өрісін, санасын, анатомия мен физиология адамның денесі мен жүйке - жүйесінің құрылысын, қызметін қарастырады. Психология ғылымы, адам жан дүниесінің сырын, психикасының даму заңдылықтарын, жеке қасиеттерінің жетіліп, қалыптасу жолдарын қарастырады. Адамдарды зерттейтін ғылымдардың ішінде психологияның алатын орны ерекше және адам тану жүйесіндегі жетекші пән психология адамның даралық сипатын қарастырып, оның кісілік қасиеттерін өзгертуді мақсат етір қояды. Адамның азаматтық кісілік, тұлғалық қасиеттері болады. Ол қоғамдық өмірде тіршілік етіп, өзге адамдармен қарым - қатынас жасайды. Осындай іс - әрекеттеріне сәйкес адамның тұлғалық сипаттары сомдалады. Қадір - қасиеттері қалыптасады. Сыртқы нәрселермен тіршілік ететін орта әлеуметтік жағдаймен ыңғайласып, адамға жанама түрде әсер етеді де, оның психикасын дамытады. Жеке адамның бойындағы сапалық ерекшеліктерін білдіретін қасиеттер темпераменті, негізі, психикалық процестерді басынан кешіруі, сезім, күйлері мен іс - қимылы және қабілеті бірдей адамдар жоқ. Даралық сапалар табиғи қалыптасып, адамның кісілік қасиеттерін құрайды, әр адамның мінез - құлық ерекшеліктері де, әлеуметтік ортада дамып жетіледі.

Ғылыми жобаның мақсаты - Отбасы мүшелерінің тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу
Ғылыми жобаның міндеттері:
• Отбасы мүшелерінің тұлғалық ерекшеліктеріне шолу жасау;
• Тұлғалық ерекшеліктерін айқындау;
• Отбасы мүшелерінің тұлғалық ерекшеліктерін айқындап ұсыныстар негіздеу.
Ғылыми жобаның зерттеу мен талдау кезеңдері. Жобаның композициялық құрылымынан көрінеді.

Жезқазған қаласы № 10 орта мектебі
Тасмұрзаева Шынар Нұрланқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
6 583
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Әлеуметтенудің әлеуметтік - психологиялық аспектісі
Әлеуметтенудің әлеуметтік - психологиялық аспектісі
Адам баласы материалдық және рухани өмірдің ортасында тіршілік етеді де, өзі өмір сүріп отырған қоғамның мүшесі ретінде өзіндік ақыл - парасатымен, жеке бастың өзіне тән ақыл - ой, ерік - жігер, мінез - құлық ерекшелігімен көрінуге тырысып бағады.
Let’s measure
Let’s measure
Learners know how to describe his/her toy;
Зияты зақымдалған оқушыларды тәрбиелеу ерекшеліктері
Зияты зақымдалған оқушыларды тәрбиелеу ерекшеліктері
Баланың жеке тұлғалық тұрғыда дамытуға бағыттылық, адамгершілік, коммуникативтік, эстетикалық және дене дамуын қалыптастыру. Оқу мекемесінің ерекшелігіне және оның қызмет түріне қарай қоғамға бейімдеу, қызығушылықтарын арттыру.
Суды тиімді пайдалану
Суды тиімді пайдалану
Хромтау қаласы, №5 мектеп – гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі: Укубаева Ырсалды Зийнолевна
Adobe Photoshope бағдарламасының қолданылуы: тиімділігі мен кері әсері
Adobe Photoshope бағдарламасының қолданылуы: тиімділігі мен кері әсері
Секциясы: Информатика Ғылыми жоба тақырыбы: Adobe Photoshope бағдарламасының қолданылуы: тиімділігі мен кері әсері Ғылыми жұмыс авторы: Мұратов Ринат Жоба жетекшісі: Кунафина Меруерт Нуржановна информатика пәнінің мұғалімі
Алоэ өсімдігінің ерекшеліктері және емдік қасиеті
Алоэ өсімдігінің ерекшеліктері және емдік қасиеті
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қазалы ауылы, №100 орта мектебінің ағылшын пән мұғалімі Сисенбаева Гүлмира Әбдіқаниқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×