Аттестациядан өтетін мұғалімдерге арналған тест жауаптарымен1. Стронгтың айтуынша: «Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға -..............»
* мұғалім2. Мұғалімнің сенімі оның.................., шешім қабылдауын және іс - әрекетін нығайтады.
*Көзқарасын3. «Үштік модель» зияткерлік теориясының авторы:
*Роберт Стернберг4. Бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім -..................?
*Сыни тұрғыдан бағалау;5. Александр зерттеген диалог үлгілерінің ішіндегі артығын анықта:
*бағалау6. Білім берудің мұғалімді селқос тыңдағанда емес, вербальды құралдарды қолдану нәтижесінде, яғни сөйлесу, талдау және дәлелдеу барысында жүзеге асатынын көрсеткен
*Барнс (1971)7. Джон Дьюи мен Дональд Шонның жұмыстарынан шыққан ұғым:
*«Рефлективтік практик»8. Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс - әрекеттерді жаттау диалогтің қай үлгісіне жатады? *механикалық есте сақтау
9. Одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин:
*бағалау10. Маслоу мен Роджерс оқытудағы қандай тәсілдің негізін қалаушылар?
*гуманистік11. Ішкі когнитивтік құрылымдағы өзгерістерді зерттеген зерттеуші?
*Джин Пиагет12. Кохлберг өнегелі даму теориясында неше кезеңді бөліп көрсетті?
*313. Латын тілінен аударғанда «жақын отыру» деген мағынасын білдіретін термин?
*бағалау14. Аткинсон мен Шифрин қысқа мерзімді есте сақтау адамның жадында негізгі орын қанша сөз пайдаланылады?
*6000 сөз16. Шулманның «көмекшілері»:
*қол17.«Мен»тұжырымдамасындағы бір үйлесімдік:
*әлеуметтік18. 1 - апта, күндегі Дипактың қасиеті:
*ұстанымы19. ЖАДА кімнің зерттеуі?
*Выготский20. Мұғалімнің үшін маңыздысы:
*зерттеу жүргізсе21. Когнитивті даму дегеніміз не?
*Баланың оқу және проблеманы шешу қабілеті22. Гуманистік тәсілдің негізін қалаушылар?
*Маслоу мен Роджерс23. «Бағалау» термині нені білдіреді?
*жақын отыру24. 1960 жылы когнитивті психологияда басымдыққа ие болған «Ойлауды дамыту» теориясының авторы кім?
*Жан Пиаже25. «Білім алуды үйретудің» қозғаушы күші.... болып табылады.
*метатану26. Формативтік және жиынтық бағалау қай жылдан бастап белгіленді?
*1960ж27. Интерпретацияны кейде басқаша қалай атайды?
*логикалық қорытынды28. Метатану дегеніміз не?
*Саналы білім алу29. Сыныпта талқылаудағы дәлелдің үш түрін анықтады?
*Мерсер30. Оқушылардың алған ақпаратты сақтауының 50%... байқалады.
*Талқылауда31. Оқу жоспарын жасау маңыздылығы -... қабілеті артады.
*«Өзіндік жаратылыс әлемін» зерттеу32. Выготский когнитивті дамудың, оқушылар өздерінің... жұмыс істесе, жақсаратындығын атап көрсетеді.
*«Жақын арадағы даму аймағында»33. Кең тараған тәсіл?
*Сындарлы теориялық оқыту34. Үш көмекші
*Шульманның көмекшілері35. Кембридж бағдарламасының 7 модуліне сәйкес білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер
*Қалай оқу керектігін үйрету, диалог арқылы оқыту36. Адамдардың қалай оқитындығы туралы негізгі бағыттарды атаңыз? *Әлеуметтік психология, аффективтік теориялар, когнитивті психология
37. ЖАДА дегеніміз не?
*Жақын арадағы даму аймағы38. Оқуда қолданылатын әңгімелеу түрлері?
*Әңгіме - дебат, топтық әңгіме, зерттеушілік әңгіме39. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту модулі қай модульмен тығыз байланысты?
*Білім беру мен оқытудағы жаңа тәсілдер40. Сыныптағы диалогтық әңгімелесудің неше түрі бар?
*341. Бағалау тиімділігі қай уақытта артады?
*Мұғалім оқушымен нәтижелі, кері байланыс орнатқанда42. «Акселерация» дегеніміз не?
*Оқушының оқу бағдарламасына сай тез дамуының бір түрі43.«Мұғалімнің талабы» кімнің зерттеуі?
*Чиксентмихайм44. Жеке жеті модуль дегеніміз не?
*Біліктілікті арттыру бағдарламасының негізгі мазмұны45. Бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім қалай аталады?
*сыни тұрғыдан ойлау46. Оқытудың сапасын неше тәсіл арқылы анықтайды?
*247. Білім алудың негізгі міндеті?
*Көп білу48. Бағалаудың түрлері:
*формативтік және жиынтық49. Диалог бұл:
*жаңа білімді қайта жаңғыртудың көне формасы50. Дамыта оқыту технологиясын ұсынған кім?
*Л. С. Выготсский51. Метасана дегеніміз не?
*тұлғаның өзін - өзі тануы және когнитивтік үрдістері мен стратегиясын қарастыру.52. Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген:
*Масслоу53. Мерсердің айтуынша «Ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жету аясында табысты талқылауда басымдыққа ие -...»
*Зерттеушілік әңгіме54. Білім беруді, әдістерді жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалау ...
*Жоғарыда көрсетілген жауаптар дұрыс55. Когнитивтік даму дегеніміз не?
*Баланың оқу және проблемаларды шешу қабілеті56. Подкаст деген қандай бағдарлама?
*цифрланған57. Wiki бұл -..?
*бір топ адамға HTML немесе басқа бағдарлама тілін білмей - ақ, web - сайтты бірлесіп дамытуға мүмкіндік береді.58. Талантты және дарынды оқушыларға білім беруді дамытудың қандай тәсілі бар?
*инклюзивті59. Өздігінен реттелетін білім алудың неше элементі аса маңызды болып табылады?
*360. Интерпретация дегеніміз не?
*ерекше дағдылар, көзқарастар, қызығушылық туғызу61. Ересектер қанша сөз пайдаланады?
*2500062. Тәжірибеде ұжымдық қабылдаудың негізгі құралы не?
*тіл63. Бағалаудың тиімді түрін атаңыз?
*формативтік және жиынтық64. Масслаудың қажеттілік иерархиясы неше сатыдан тұрады?
*565. « Біз қалай оқимыз кітабының авторы» кім?
*Дьюи66. Сыныптағы талқылаудың бір - бірінің үлесін сынамайтын сындарлылыққа негізделген әңгіменің түріне жатады.
*кумулятивті67. Ойлау дағдыларының деңгейлері қандай?
*Білім, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау68. Оқуға қабілетілік факторлары қандай?
*сыртқы және ішкі факторлар69. Өзін - өзі реттеудің негіздемесі қандай?
*эмоциялық, когнитивті, әлеуметтік, ынталандыру70. Флейвелл(1976) метатануды өлшеудің неше құрылымын анықтады?
*373. Зияткерліктің өзара байланысын көрсету мүмкін емес деген кім?
*Г. Гарднер74. Джудит Харристің кітабы қалай аталады?
*Тәрбиелеу болжамдары75. Адам санасында өңделетін нақты материалға аса мән бермеген кім?
*Стернберг76. Александр тәжірибеде зерттелген диалогтің неше үлгісін анықтады.
*577. Оқушылардың оқуына оң әсер ететін әлеуметтік және физикалық фактор?
*ұйқы78. Оқушылардың оқуына оң әсер ететін оқушының жеке фактор?
*Сенімділік79. Оқушылар үшін оқу үдерісін айтарлықтай қиындататын әлеуметтік және физикалық фактор
*Шаршағандық80. Балаларға өз жұмысы мен жаңалықтарын Интернеттегі өте үлкен аудиториямен бөлісудің керемет тәсілін ата?
*(подкастинг)81. Білім беруде оқушылардың өз идеяларын дәлелдеуіне көмектесетін оқытудың түрі:
*диалогтік оқыту82. «Ойлау туралы ойлану» қай модульді сипаттайды?
*сыни тұрғыдан ойлауды үйрету83. Подкостқа не қосуға болады?
*Музыка84. Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал білім беру әдістемелері арасында қандай тәсіл кең тараған (Hattie, 2009).
*сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсіл85. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ететін оқыту түрі?
*сындарлы оқыту86. Құзырлы оқытудың маңызды факторы қандай? * оқушының тақырыптың мәнін өз бетімен меңгеруін түсінуі мен бағалай алуы болып табылады.
87. Метасана терминін кім енгізді?
*Флавелл88. Метатану бұл...
*когнитивтік үдерістерді білу, түсіну және реттеу немесе олар туралы ойлау, қатесін танып білу және ойлауды реттеу;89. Сыни тұрғыдан ойлау қалай сипатталған...
*ойлау туралы ойлану;90. Метасана дегеніміз не?
*тұлғаның өзін - өзі тануы және өз когнитивтік үдерістері мен стратегиясын қарастыруы;91. Таксономия ұғымын қалай түсінесіз?
*орналасу, қатар, тәртіп және заң.92. Жан Пиаженің ойлауды дамыту теориясы қай жылы басымдылыққа ие болды
*1960ж.93. Пәндік білімдер дегеніміз не?
*оқылатын пәннің өзекті білімдері;94. Бағалаудың түрлері
*оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау;95. Ынтаның иерархиялық моделінің авторы
*Маслоу96. Білімдердің технологиялық аспектісі дегеніміз не?
*Технологиялық білімдер мен пәндік білімдердің өзара әрекеттесуінің тәсілін білу97. Кембридждік білім беру бағдарламасының негізгі міндеті:
*Педагогтар тәжірибесін жетілдіру және бағалауға көмектесу98. Подкаст деген не?
*Интернетте орналастырылған, цифрланған бағдарлама99. Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың қандай техникаларын пайдалануға болады?
*түрткі болу, сынақтан өткізу, қайта бағыттау.100. Когнитивті даму - бұл...
*баланың оқу және проблемаларды шешу қабілеті.101. Мұғалім көшбасшылығының міндетті қыры болып... табылады.
*оптимистік көзқарас, оптимизимге ынталандыру.102. Бағалау -...
*одан әрі білім алу туралы шешімді қабылдау мақсаты мен оқытуды нәтижелерін жүйелі түрде жинақтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин103. Ой жүгіртудің үш түрі:
*Ұқсастық бойынша ой жүгірту, моральдік пайымдау, зерде теориясы104. Эпизодтық жады дегеніміз:
*ой тәжірибеміздің толық тізімі алғашқы болып сақталатын жүйе105. Талқылау бұл:
*ақпараттарды тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой бөлісу106. Отбасы әсеріне қарағанда сыртқы әсер ықпалы күштірек деген зерттеуші
*Джудит Харрес107. Білім алуды үйретудің қозғаушы күші
*метатану108. Мектепте оқушы үніне көңіл бөлуді зерттеген зерттеуші
*Джин Раддок109. Мерсердің зерттеуіне сәйкес әңгімелесудің неше түрі бар?
*3110. Өздігінен реттелетін білім алудың үш элементінің бірін көрсет…
*Оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы111. Идея мен мүмкіндіктерді алға жылжыту және келісуді қалай атайды?
*Дәлелдеме112. Мерсердің зерттеуіне сәйкес әңгімелесу түрлері…
*әңгіме - дебат, топтық және зерттеушілік әңгіме.113. Бандура өзіндік тиімділікті қалыптастыруға ықпал ететін неше факторды ерекшеледі?
*4 фактор114. 1973 жылы селективті зейіннің дамуын көрсеткен ғалымдар:
*Хаген, Хейл115. 1971 жылы сыныпта тіл қаншалықты қолданылса, оқушылардың білім алуына әсер ететінін айтқан ғалым? *Барнс
116. Қандай параметрлерді көбінесе өлшем деп атайды?
*Интерпретация117. Оқушылардың оқу бағдарламасына сай тез дамуының бір түрі.....
*Акселерация118. Зерттеушілік әңгіме - мұғалімдердің оқушыларды әңгімеге тарту кезінде дамыту қажет болып табылатын әңгіменің түрін кімдер анықтаған?
*Барнс пен Мерсер119. Ұзақ мерзімді жадының ең соңғы және теңмәнді емес аспектісі?
*Семантикалық жады120. «Эпистемиялық субъектіні» зерттеген кім?
*Пиаже122. Ынталандыру мен құптамаумен байланысты қай фактор?
*Әлеуметтік сенім123. Әңгіме білім алу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандайда болсын идеаларды төзімділікпен тыңдау қай әңгімелесу түріне жатады?
*Топтық – әңгіме124. Оқу пирамидасында, яғни оқушылардың алған ақпаратты сақтауының орташа пайызында «талқылау» неше пайыз? *50%
125. Формативті бағалау дегеніміз не?
*Оқыту үшін бағалау126. Интерпретация дегеніміз не?
*Логикалық қорытынды127. Жиынтық бағалау дегеніміз...
*Оқытуды бағалау128. Оқытудың сапасын неше тәсіл арқылы анықтауға болады?
*2129. Таксономия сөзі қай тілден енген?
*грек130. Маслоудың қажеттіліктер иерархиясы неше сатыдан тұрады?
*5131. Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды басты педагогикалық түсінік не?
*СТО132. Логикалық қорытындыны басқаша қалай атайды?
*Интерпретация133. Александер тәжірибеде зерттеген диалогтің қанша үлгісін анықтады?
*5134. Диалог негізінде оқыту және оқу дегеніміз не?
*Мұғалім мен оқушы арасындағы ой - пікірдің жүйеленуі мен дамуы135. Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау дегеніміз не?
*ілгерілеу қадамдарын айқындау мен оған қолдау көрсету136. Білім беруді басқару мен көшбасшылық дегеніміз не?
*мұғалімнің өз тәжірибелерінің жекелеген тұстарын анықтауы, зерттеуі, бағалауы, сыни ойлауды дамытуы137. Выготскийдің айтуы бойынша оқушының өз бетінше шешкен міндеттердің көмегімен анықталған өзекті даму деңгейі мен үлкендердің басшылығымен және анағұрлым қабілетті жолдастарымен бірігіп шешілген міндеттер арқылы анықталатын болжамды даму деңгейі арасындағы қашықтық.
*Жақын арадағы даму аймағы.138. Оқыту барысында бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған модуль.
*Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.139 Акселерация деген не?
*Оқушылардың оқу бағдарламасына сай тез дамуының түрі.140 Орта бірлесуден гөрі, көп жағайда бәсекелестікке бағытталатын әңгіме
*2. әңгіме - дебат141 Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар ...
*3. идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді142 «Оқытудағы гуманистік тәсілінің» негізін қалаушылар
*Маслоу мен Роджерс143 Пиаженің болжауы бойынша білім алудың басты екі үдерісі қандай?
*Ассимиляция және бейімделу144 Балалардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін табуды қажет ететін негізгі ерекшеліктердің бірі:
*2. Пайым145 Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс - әрекеттерді жаттау.
*механикалық есте сақтау146 Оқушылар үдерісі арқылы түсіну, бақылау және оқу - тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілеттерін дамыту
*метатану147 Радио қойылымға ұқсас интернетке орналыстырылған бағдарлама қалай аталады?
*2. подкаст148 Адамның өсуіне ерекше назар аударылған тәсіл
*оқытудағы гуманистік тәсіл149 Ұзақ мерзімді жады неше компоненттен тұрады?
*3150 Өз санаңның және басқа адамдар санасының мазмұнына ой жүгірте білу -
*Зерде теориясы151 « Қалай оқу керектігін үйрету» моделінің атауы қандай үдеріске жатады.?
*1. өзін - өзі реттеу үдерісі152 Cыныптағы талқылаудағы дәлелдің үш түрін талқылаған кім?
*Мерсер153 Флейвелл (1976) метатануды өлшеудің неше құрылымын сипаттайды?
*3154 Дьюидің «Біз қалай ойлаймыз?» деген кітабы қай жылы шықты?
*1910155 Оқу реформаторы Джон Дьюи мен технологиялық зерттеуші Дональд Шонның бірлескен жұмыстарынан қандай ұғым туындады?
*«Рефлективтік практик»156 Александер өз тәжірибесінде диалогтің неше үлгісін анықтаған?.
* бес.157 Өнегелі даму теориясында әр түрлі үш деңгейдегі алты кезеңді бөліп көрсеткен кім?
*Кохлберг.158 Кім алғашқы кең көлемді метатану зерттеуінде ерте жастағы балаларға есте сақтауға тапсырмалар берді?
*Флейвелл159. Метану терминін алғашқы кім қолданды?
*Флейвел160. 1994 жылы балалардың өз оқуын бақылау мен мониторнигі үдерісінде дербестігін қалыптастыруға баса назар аударған кімдер? *Шанк мен Циммерман
161. Оқудың дамуы барысында жетекшінің қолдау көрсетуінің түрі мен деңгейі өзгеріп отырады және түрткі болу, бағыттаушылық, дамудың тұжырымдамалық негіздерінің тиімділігін қамтамасыз ету мақсатында түрленеді. Бұл үрдісті Жером Брунер қалай атаған?
*«Орман өсіру»162. Жақына арада даму аймағы ұғымын Выготский қай жылы анықтады?
*1978163. «Оқытудың жолын қалай үйрену керек» тақырыбы бойынша жүргізілген ауқымды зерттеу барысында Кембридж университетінің зерттеушілері қандай жоба жүргізді?
*«Оқушы үні»164. Қай елдің көше балаларын математика пәніндегі қиындықтары мен күнделікті нарықтағы сауда ситуациаларында ойша есептеу табысты шығарған жағдайын зерттеген?
*Бразилия165. «Ситуациялық тану» түсінігін берген кімдер?
*Лейв және Венгер166. Перри зерттеуі бойынша өздігінен реттелетін оқудың неше аса маңызды элементтері бар? *3
167. «Оқушылардың пікірлесудің мақсаты – қабылдаушының көзқарасы тұрғысынан алғанда оқудың не екендігін түсіну, жекелеген оқушылар мен топтар үшін қалай да жақсарту»- деп кім жазды?
*Джин Раддок168. Британ Колумбиясы балабақшасындағы 3 жасар балаларды бақылауға алып, зерттеген кім?
*Перри169. Қандай термин одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жинақтауға бағытталған қызметті белгілеу
үшін қолданылады?
*Бағалау.170. 1960 жылдан бастап қандай бағалаудың түрлерінің айырмашылығы белгіленді?
*Формативтік және жиынтық.171. Білім беруді, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалауды қалай атайды?
*Формативтік және оқыту үшін бағалау (ОҮБ).172. Мақсаты баға қою, сертификаттау немесе оқытудың алға жылжыуын тіркеу үшін оқыту қорытындысын шығару болса, ондай бағалауды қалай атайды?
*Жиынтық және оқытуды бағалау.173. Бағалау мақсаты неде?
*Әр мұғалімнің бағалауды қандай мақсатта және кім үшін, қалай өткізу керек екендігі туралы түсіну.174. Бағалаудың басты неше мақсаттары бар?
*6.175. Бағалаудың қандай мақсаттары бар?
*Оқытудың қиындықтарын анықтау, кері байланыс, уәж, болжау мен сұрыптау, стандартты бақылау мен орындау, мазмұнын мен білім беру стилін анықтау.176. Проблемаларды анықтау үшін тестілер өткізіп, одан кейін өзіндік түзету және тестілеу жұмыстарын қайталап өткізуді бағалаудың қандай мақсатына жатқызуға болады?
*Оқытудың қиындықтарын анықтау.177. Кері байланыс дегеніміз не?
*Мұғалім мен оқушылардың жетістікке жетуі.178. Ынталандыру арқылы оқушылар мен мұғалім ойларын жинақтап әрекет етуге итермелейтін бағалауды не деп атайды? *Уәж немесе кері байланыс.
179. Уәж дегеніміз не?
*Оқушылар мен мұғалімдерді ынталандыру.180. Болжау және сұрыптау дегеніміз не?
*Оқушының білімі мен дағдыларын бағалау арқылы мұғалімдер олардың болашақтағы мінез – құлқы мен дамуын анықтауы. Мұғалім мен оқушылардың жетістігі182 Талқылау мен диалог мұғалімнің түсінігі бойынша қандай элемент? *«диалектика» (Александр 2008)
183. Мерсер сыныпта талқылаудағы дәлелдің неше түрін анықтады? *3
184. Ұжымдық, өзара білім алмасуға жағдай туғызатын және қолдаушы болып табылатын оқыту түрін тап.
* диалогтік оқыту185. Мұғалімдердің сыни тұрғыдан ойлауында нені дамыту керек?
*теориялық базаны, технологияларды186 сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерінен табуды қажет ететін негізгі ерекшеліктердің саны:
*бес187. сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін табуды қажет ететін негізгі ерекшеліктеріне қайсысы жатпайды
*бағалау188. «Тиянақты, нақты және жан жақты болу» сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерінің қандай ерекшелігі?
*тәртіп189.«Дәлелдердің деңгейі мен маңызын мойындау» сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерінің қандай ерекшелігі?
*пайым190 Білім беру мен баланың білім алуы жайында сыни тұрғыдан ойланып толғануда да қолдануға болатын неше құрылым бар? *сегіз
191. Сыни тұрғыдан ойлау қалай сипатталады?
*ойлау туралы ойлану192. Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын ең басты педагогикалық түсінік
*СТО193. Базалық деңгейде сыни тұрғыдан ойлау үдерісін белгіле
*дәлелдерді сын тұрғысынан талдау мен бағалау194. Базалық деңгейде СТО - ның қанша үдерісі бар
*4194. Кішкентай балалармен жұмыс барысында сыни тұрғыдан ойлауды дамытудың ең оңтайлы тәсілі:
*балалардың жеке басының тәжірибесіндегі дәлелдерге мән беруге ынталандыру195. Диалогтың бес үлгісін анықтаған кім?
*АлександерДжон Дьюидің рефлективтік ой туралы кітабы қалай аталады?
*«Біз қалай ойлаймыз?»196. Талқылау мен диалог немен ерекшеленеді?
*Өзінің танымдық әлеуетімен197. Механикалық есте сақтау нені білдіреді?
*Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс - әрекет жасау198. Идея мен мүмкіндіктерді алға жылжыту және келісу деген анықтамаға не жатады?
*Дәлелдеме199. Оқыту үшін бағалау дегеніміз не?
*бағалау оқыту мен білім берудің ажырамас бөлігіАттестациядан өтетін мұғалімдерге арналған тест жауаптарымен. жүктеу