Диагностика балаларға 3 жастан 4 жасқа дейін
Диагностика балаларға 3 жастан 4 жасқа дейін
Мақсаты: мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың танымдық саласын зерделеу
Өткізілу уақыты: 15 минутқа дейін
21б – 15б – жоғары нормасы; 14б – 8 б – жастық нормасы; 7б – 0 б – төмен жас нормасы
Тапсырма 1 «Танысу әңгіме»
1. Сенін атың қалай?
2. Кіммен тұрасың?
3. Олардың есімдері қалай?
4 Сен неше жастасын?
5. Сенін сүйікті ойыншықтарын барма?
3 балл – бала бүкіл сұраққа дұрыс жауап берді.
2 балл – бала 2 - 3 сұраққа жауап берді.
1 балл – бала 1 сұраққа жауап берді тапсырманы орындай алмады.
Тапсырма2. «Ойыншық туралы әңгіме».
Мақсаты: байланыстырып сөйлеуді дамытудың деңгейін анықтау.
Материал: жұмсақ ойыншық аю.
Зерттеу жүргізу:
Ересек балаға ұсынады: «Қонжық ол туралы айтқаның жақсы көреді. Қонжық туралы айтып берші».
3 балл – бала 3 - 4 сөйлем құрап әңгіме айтады. Мысалы: Бұл қонжық. Ол кішкентай. Ол қоңыр. Он шаған. Қонжықтың басы, құлағы, көзі, қолы, құйрығы бар.
2 балл – бала ересек арқылы әңгіме құрады.
1 балл – бала ештен айтпады, ересек тің сұрағына тек құлағын көзін қолың және т. б көрсетті.
Тапсырма 3 «Дүкен»
Мақсаты: іскерлігін анықтау жіктеу және жалпылау, дамыту, сөздік.
Материал: карточкалар жеміс суреттерімен, түстер (3 карточкадан әр түрлімен).
Зерттеу жүргізу: Дүкенде перепутались тауарлар шатасып кетті. Сатушыға реттеуге көмектесші
3 балл – ребенок өз бетінше карточкаларды топтарына бөледі, жалпылайтын сөздерді қолданады (гүлдер, жемістер)
2 балл – – бала ересек арқылы ұсынылған тапсырманы орындайды, жалпылайтын сөздерді қолданбайды
1 балл бала тапсырманы орындай алмады.
Мақсаты: мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың танымдық саласын зерделеу
Өткізілу уақыты: 15 минутқа дейін
21б – 15б – жоғары нормасы; 14б – 8 б – жастық нормасы; 7б – 0 б – төмен жас нормасы
Тапсырма 1 «Танысу әңгіме»
1. Сенін атың қалай?
2. Кіммен тұрасың?
3. Олардың есімдері қалай?
4 Сен неше жастасын?
5. Сенін сүйікті ойыншықтарын барма?
3 балл – бала бүкіл сұраққа дұрыс жауап берді.
2 балл – бала 2 - 3 сұраққа жауап берді.
1 балл – бала 1 сұраққа жауап берді тапсырманы орындай алмады.
Тапсырма2. «Ойыншық туралы әңгіме».
Мақсаты: байланыстырып сөйлеуді дамытудың деңгейін анықтау.
Материал: жұмсақ ойыншық аю.
Зерттеу жүргізу:
Ересек балаға ұсынады: «Қонжық ол туралы айтқаның жақсы көреді. Қонжық туралы айтып берші».
3 балл – бала 3 - 4 сөйлем құрап әңгіме айтады. Мысалы: Бұл қонжық. Ол кішкентай. Ол қоңыр. Он шаған. Қонжықтың басы, құлағы, көзі, қолы, құйрығы бар.
2 балл – бала ересек арқылы әңгіме құрады.
1 балл – бала ештен айтпады, ересек тің сұрағына тек құлағын көзін қолың және т. б көрсетті.
Тапсырма 3 «Дүкен»
Мақсаты: іскерлігін анықтау жіктеу және жалпылау, дамыту, сөздік.
Материал: карточкалар жеміс суреттерімен, түстер (3 карточкадан әр түрлімен).
Зерттеу жүргізу: Дүкенде перепутались тауарлар шатасып кетті. Сатушыға реттеуге көмектесші
3 балл – ребенок өз бетінше карточкаларды топтарына бөледі, жалпылайтын сөздерді қолданады (гүлдер, жемістер)
2 балл – – бала ересек арқылы ұсынылған тапсырманы орындайды, жалпылайтын сөздерді қолданбайды
1 балл бала тапсырманы орындай алмады.
Мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың танымдық саласын зерделеу диагностика балаларға 3 жастан 4 жасқа дейін психологиялық диагностика
Жаңалықтар
Математикадан олимпиада тапсырмалары
1. Әкесі 35 жаста, ал баласы 7 жаста. Баласының жасы әкесінің жасынан неше есе кіші? (1 балл)
Балалардың дарындылығын айқындауға арналған психологиялық тест
Ұсынылған сұрақтарға «иә» немесе «жоқ» деп жауап беру қажет. Тестті 4, 5 - 7 жастағы балаларға және басқа жастағы категорияларға қолдануға болады.
Бақытты жан!
Ақтөбе қаласы, №32 мектеп - гимназиясының информатика пәні мұғалімі Нысаналы Балауса «Үздік презентация» номинациясы бойынша
78 + 16, 94 – 16 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдері
Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Кайдакова Жанат Бекболатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.