Х дыбысы мен әрпі
Сабақ тақырыбы: Х дыбысы мен әрпі
Мақсаты: Х дыбысы мен әрпін таныстыру, сөздерді дұрыс оқуға сауатты жазуға үйрету.
Оқушылардың ой - өрісін, тіл байлықтарын, іздемпаздық, тапқырлық қабілеттерін дамыту
Кітапты күтіп ұстауға, жануарларды қорғауға, Отанын сүюге тәрбиелеу
Түрі. Саяхат сабақ
әдісі: ізденушілік, сұрақ - жауап, жеке, талдау.
Көрнекілігі. Интер белсенді тақта, суреттер, әріптер
Барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Психологиялық жаттығу.
Амансың ба, алтын күн
Амансың ба, Көк аспан,
Амансың ба, Достарым
Сендерді көрсем қуанам!
1 желтоқсан ҚР президент күнін айтып өту.
Бүгінгі сабағымыз «Саяхат сабақ» Саяхатқа Астана қаласындағы ірі - ірі ғимараттарға жасаймыз. Ол үшін алдымен өзіміздің темір жол вокзалына барып билет алып, поезға отырамыз. Ол үшін мына сұрақтарға жауап беру керек Поездан қала аралау үшін түсіп автобусқа отырамыз
ІІІ. «Ой қозғау» Өткен білімді еске түсіру:
• Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?
• Ю дыбысы қандай дыбыс? Мысалдар айту, буынға бөлу
• Сөздерді, мәтінді тізбектеп оқу
• Жаттауды сұрау
ІҮ. Дәптермен жұмыс
Көркем жазу аяз
Терме диктант
Ана, ою, қағаз, аю, жарыс, сүю.
Жарыс мәтінін мәнерлеп оқыту. Ойын « Аңдар аттарын жазу»
жарыс
Екі топ осы тапсырмаларды орындасақ Астана символы «Бәйтерекке» жетеміз
«Бәйтерек « биіктігі 97 - 98 метр
Сергіту сәті
Кі - кі - кі
Бұраңдайды түлкі
Ү. Жаңа сабақ
Тақтадан халат, хоккей, шахмат, хат суреттерін көрсету, атату; бұл сөздерде біз естімеген қандай дыбыс бар? - Х х дыбысы суретін ілу
Сабақ мақсатын хабарлау
ҮІ. Кітаппен жұмыс
Х дыбысын оқушыларға айтқызу.
Сөздерді оқу оқушылар қайталап, айту, мағынасын ашу
Президент резиденциясына келу президент сөзі:
«Қазақстанның болашағы - бүгінгі жас ұрпақ» мағынасын ашу
ҮІІ. Дәптермен жұмыс Х әрпін жазу сауатты, көркем жазу.
Дарынды баламен жұмыс
Хан шатыры мен Думанға келдік
Мәтінмен жұмыс «Кітапханашы» мәтінін оқу мазмұнын түсіндіру
Кітапханашы Ботагөз апайға сөз беру
Мешіт, циркке келу
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрайық
Қолды белге қояйық
Иіліп оңға бір,
Иіліп солға бір
1 2 3 Отыр орныңа тез!
Сөздерді оқу
Емхана, шеберхана, ұстахана, асхана, дәмхана, дәріхана; Хамит, Хадиша, Нұрхат.
Слайд Сәйкестендіру
Мегаға келу
Демалу хат жазу Аяз атаға
ҮІІІ. Қорытынды
• сұрақтар қою
• Ойын «Адасқан буындар»
- Біз манадан бері қаншама жұмыстар жасадық бұның бәрін бір сөзбен не дейміз
- еңбек
Ендеше бүгінгі сабағымызды
Өрнек өрсең терлеп
Мұның аты.......
Кесте тіксең зерлеп
Мұның аты......
Қиындықтың бәрін
............. қана жеңбек өлеңімен аяқтаймыз.
Сау болыңдар!
Мақсаты: Х дыбысы мен әрпін таныстыру, сөздерді дұрыс оқуға сауатты жазуға үйрету.
Оқушылардың ой - өрісін, тіл байлықтарын, іздемпаздық, тапқырлық қабілеттерін дамыту
Кітапты күтіп ұстауға, жануарларды қорғауға, Отанын сүюге тәрбиелеу
Түрі. Саяхат сабақ
әдісі: ізденушілік, сұрақ - жауап, жеке, талдау.
Көрнекілігі. Интер белсенді тақта, суреттер, әріптер
Барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Психологиялық жаттығу.
Амансың ба, алтын күн
Амансың ба, Көк аспан,
Амансың ба, Достарым
Сендерді көрсем қуанам!
1 желтоқсан ҚР президент күнін айтып өту.
Бүгінгі сабағымыз «Саяхат сабақ» Саяхатқа Астана қаласындағы ірі - ірі ғимараттарға жасаймыз. Ол үшін алдымен өзіміздің темір жол вокзалына барып билет алып, поезға отырамыз. Ол үшін мына сұрақтарға жауап беру керек Поездан қала аралау үшін түсіп автобусқа отырамыз
ІІІ. «Ой қозғау» Өткен білімді еске түсіру:
• Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?
• Ю дыбысы қандай дыбыс? Мысалдар айту, буынға бөлу
• Сөздерді, мәтінді тізбектеп оқу
• Жаттауды сұрау
ІҮ. Дәптермен жұмыс
Көркем жазу аяз
Терме диктант
Ана, ою, қағаз, аю, жарыс, сүю.
Жарыс мәтінін мәнерлеп оқыту. Ойын « Аңдар аттарын жазу»
жарыс
Екі топ осы тапсырмаларды орындасақ Астана символы «Бәйтерекке» жетеміз
«Бәйтерек « биіктігі 97 - 98 метр
Сергіту сәті
Кі - кі - кі
Бұраңдайды түлкі
Ү. Жаңа сабақ
Тақтадан халат, хоккей, шахмат, хат суреттерін көрсету, атату; бұл сөздерде біз естімеген қандай дыбыс бар? - Х х дыбысы суретін ілу
Сабақ мақсатын хабарлау
ҮІ. Кітаппен жұмыс
Х дыбысын оқушыларға айтқызу.
Сөздерді оқу оқушылар қайталап, айту, мағынасын ашу
Президент резиденциясына келу президент сөзі:
«Қазақстанның болашағы - бүгінгі жас ұрпақ» мағынасын ашу
ҮІІ. Дәптермен жұмыс Х әрпін жазу сауатты, көркем жазу.
Дарынды баламен жұмыс
Хан шатыры мен Думанға келдік
Мәтінмен жұмыс «Кітапханашы» мәтінін оқу мазмұнын түсіндіру
Кітапханашы Ботагөз апайға сөз беру
Мешіт, циркке келу
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрайық
Қолды белге қояйық
Иіліп оңға бір,
Иіліп солға бір
1 2 3 Отыр орныңа тез!
Сөздерді оқу
Емхана, шеберхана, ұстахана, асхана, дәмхана, дәріхана; Хамит, Хадиша, Нұрхат.
Слайд Сәйкестендіру
Мегаға келу
Демалу хат жазу Аяз атаға
ҮІІІ. Қорытынды
• сұрақтар қою
• Ойын «Адасқан буындар»
- Біз манадан бері қаншама жұмыстар жасадық бұның бәрін бір сөзбен не дейміз
- еңбек
Ендеше бүгінгі сабағымызды
Өрнек өрсең терлеп
Мұның аты.......
Кесте тіксең зерлеп
Мұның аты......
Қиындықтың бәрін
............. қана жеңбек өлеңімен аяқтаймыз.
Сау болыңдар!
Жаңалықтар
М дыбысы
М м дыбысы мен әрпін таныстыру арқылы оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, танымдық іс - әрекеттерін, шығармашылығын, сөздік қорларын дамыту.
Ә дыбысы мен әрпі
Жаңа технологияларды қолдана отырып Әә дыбысы мен әрпін таныту, сол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға, буын және оның түрлерін ажырата білуге үйрету.
Ж дыбысы мен әрпі
Олай болса біздер бүгін ж дыбысымен танысамыз. Балалар бәріміз бірге ж деп айтып көрейікші. Ж дыбысы дауысты ма әлде дауыссыз ба? Онда қандай текшемен белгілейміз? Ж дыбысы дауыссыз дыбыс айтылғанда қысқа, кедергіге ұшырап айтылады.
Қ дыбысы мен әріпі (слайд)
Қ дыбысы мен әрпін таныстыру арқылы берілген сөздерді тізбектей оқыту
Қ дыбысы және әрпі
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Сарыбұлақ ауылы №78 мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жолдасбаева Ажаркүл
Щ дыбысы мен әрпі
Ақтөбе қаласы, № 32 мектеп - гимназия бастауыш класс мұғалімі Ахметова Элеонора Дузжасаровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.