Мұқағали Мақатаев "Қарттарды сүйем"
«Қарттарды сүйем» Мұқағали Мақатаев
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды қазақтың ақиық ақыны М. Мақатаевтың өмірі және шығармашылығымен таныстыру. «Қарттарды сүйем» өлеңін мәнерлеп оқуға үйрету:
Дамытушылығы: Оқушылардың тілін дамыту, сөздік қорын молайту; шығармашылық қабілетін жетілдіру;
Тәрбиелілігі: Ата - ананы құрметтеуге, қарт адамдарды қадірлеп, сыйлауға тәрбиелеу;
Көрнекілігі: М. Мақатаев портреті, суреттер, сөзжұмбақ, сызбалар, кітаптар.
Әдісі: Сұрақ - жауап, топтастыру
Пәнаралақ байланыс: қазақ тілі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру Психологиялық дайындық
Жарқырап күнде ашылды
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз білім алу Міндетіміз еңбектену.
Еңбек ете жұмылып, 5 - ке қолды жеткізу.
ІІ. Үй тапсырмасы
Ыбырый Алтынсарин «Шеше мен бала»
1. Әңгімені рөлге бөліп сахналау.
2. Өткен сабақты пысықтау
1. Осы әңгімеден не түйдің?
2. Жаңылтпашты жатқа айтып бер
3. Диалог дегеніміз не?
4. Осы оқиға сенің басыңда кездессе не істер едің?
5. Үлкен қызға мінездеме бер
6. Әңгіменің соңындағы шешенің сөзін қалай түсінесің?
ІІІ. Жаңа сабақ
⦁ «Алпамыс» батыр жырынан үзінді оқу
⦁ Қандай бөлімді өтіп жатырмыз?
⦁ Сөзжұмбақ шешу
Ортадағы ерекше жолдан «Қарттарды сүйем» сөзі шығады.
1. Бүгінгі өтетін сабағымыз М. Мақатаевтың «Қарттарды сүйем» өлеңі
2. Автор туралы түсінік беру.
3. Оқулықпен жұмыс
Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіндіру.
Бұл өлең «Алпысқа келдіңіздер» деген 10 шумақ өлеңнен үзінді.
⦁ Сөздік жұмысы
Керім - көркем
Шежіре - бір руға тән ұрпақтардың таралу жолдары, рулық, туыстық кесте
Шежіреші - шежіре айтқыш, жинаушы
Мұрагер - мұраға ие болу, белгілі бір істі жалғастырушы.
Баба - атаның әкесі
ІV. Сергіту сәті
Ән айту «Құттықтаймын, мама, туған күніңмен!»
V Түсінгендерін тексеру
1. Оқушыларға тізбектей оқыту
2. Дәптермен жұмыс
«Қарт» ұғымына синоним сөздер жазу. «Күн шұғыласы»
VI. Топтық тапсырмалар
⦁ Шашылған сөздерден ана, ата туралы мақал - мәтелдер құрастыру.
⦁ Шағын шығарма жазу
«Қарттарым асыл қазынам»
«Атам менің қорғаным»
«Әжемдей адам бар ма екен?»
VII. Қорыту
Оқушылардың аталары туралы әңгімелету
Сақалыңнан айналдым қарт бабалар
Ұрпағыңа не айтарсың артта қалар
Сенімдерді ақтаймыз, ақтаймын да
сендердің мұрагерің атанамын. деп ақын айтқандай сендер де аталарыңның сенімін ақтайтын мұрагері болыңыздар.
YIII. Үйге тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқу Ақынның кез - келген өлеңін жаттап келу.
Бағалау
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды қазақтың ақиық ақыны М. Мақатаевтың өмірі және шығармашылығымен таныстыру. «Қарттарды сүйем» өлеңін мәнерлеп оқуға үйрету:
Дамытушылығы: Оқушылардың тілін дамыту, сөздік қорын молайту; шығармашылық қабілетін жетілдіру;
Тәрбиелілігі: Ата - ананы құрметтеуге, қарт адамдарды қадірлеп, сыйлауға тәрбиелеу;
Көрнекілігі: М. Мақатаев портреті, суреттер, сөзжұмбақ, сызбалар, кітаптар.
Әдісі: Сұрақ - жауап, топтастыру
Пәнаралақ байланыс: қазақ тілі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру Психологиялық дайындық
Жарқырап күнде ашылды
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз білім алу Міндетіміз еңбектену.
Еңбек ете жұмылып, 5 - ке қолды жеткізу.
ІІ. Үй тапсырмасы
Ыбырый Алтынсарин «Шеше мен бала»
1. Әңгімені рөлге бөліп сахналау.
2. Өткен сабақты пысықтау
1. Осы әңгімеден не түйдің?
2. Жаңылтпашты жатқа айтып бер
3. Диалог дегеніміз не?
4. Осы оқиға сенің басыңда кездессе не істер едің?
5. Үлкен қызға мінездеме бер
6. Әңгіменің соңындағы шешенің сөзін қалай түсінесің?
ІІІ. Жаңа сабақ
⦁ «Алпамыс» батыр жырынан үзінді оқу
⦁ Қандай бөлімді өтіп жатырмыз?
⦁ Сөзжұмбақ шешу
Ортадағы ерекше жолдан «Қарттарды сүйем» сөзі шығады.
1. Бүгінгі өтетін сабағымыз М. Мақатаевтың «Қарттарды сүйем» өлеңі
2. Автор туралы түсінік беру.
3. Оқулықпен жұмыс
Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіндіру.
Бұл өлең «Алпысқа келдіңіздер» деген 10 шумақ өлеңнен үзінді.
⦁ Сөздік жұмысы
Керім - көркем
Шежіре - бір руға тән ұрпақтардың таралу жолдары, рулық, туыстық кесте
Шежіреші - шежіре айтқыш, жинаушы
Мұрагер - мұраға ие болу, белгілі бір істі жалғастырушы.
Баба - атаның әкесі
ІV. Сергіту сәті
Ән айту «Құттықтаймын, мама, туған күніңмен!»
V Түсінгендерін тексеру
1. Оқушыларға тізбектей оқыту
2. Дәптермен жұмыс
«Қарт» ұғымына синоним сөздер жазу. «Күн шұғыласы»
VI. Топтық тапсырмалар
⦁ Шашылған сөздерден ана, ата туралы мақал - мәтелдер құрастыру.
⦁ Шағын шығарма жазу
«Қарттарым асыл қазынам»
«Атам менің қорғаным»
«Әжемдей адам бар ма екен?»
VII. Қорыту
Оқушылардың аталары туралы әңгімелету
Сақалыңнан айналдым қарт бабалар
Ұрпағыңа не айтарсың артта қалар
Сенімдерді ақтаймыз, ақтаймын да
сендердің мұрагерің атанамын. деп ақын айтқандай сендер де аталарыңның сенімін ақтайтын мұрагері болыңыздар.
YIII. Үйге тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқу Ақынның кез - келген өлеңін жаттап келу.
Бағалау
Жаңалықтар
Құмырсқа мен бидай дәні
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі Мақсатымыз білім алу, Міндетіміз еңбектену, Қолды беске жеткізу.
Мұқағали Мақатаев "Елім барда"
Атырау облысы, Атырау қаласы, №31 жалпы орта білім беретін орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Губайдуллина Бағдагүл Бақтығалиқызы
Зат есім
Зат есім туралы түсінік беру, оларға қойылатын сұрақтармен таныстыру, зат есімдерді ажыратуға үйрету. Танымдық тапсырмалар арқылы оқушының ой - өрісін дамыту, сөздік қорын молайту, сабаққа қызығушылықтарын арттыру. Сауатты, көркем жазуға, өзара
Мұқағали Мақатаев «Қайран, Қарасазым-ай!»
Сабақтың тақырыбы: М. Мақатаев «Қайран, Қарасазым - ай!»
Мұқағали Мақатаев “Фантазия"
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы, Х.Досмұхамедұлы атындағы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Анар Арыстанғалиева
Мұқағали Мақатаев
Жамбыл обылысы, Жуалы ауданы, Б.Момышұлы ауылы, Г. Орджоникидзе атындағы мектеп- гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кемпрекова Жанар Жансериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.