Дауысты және дауыссыз дыбыстар
Ашық сабақ қазақ тілі 3 сынып
Тақырыбы: «Қайталау. Мен не білемін? Дауысты және дауыссыз дыбыстар» (қалалық семинар)
Мақсаты Қайталау барысында білімді толықтыра отырып, дыбыстарды ажырата білуге үйренеді.
Топ жұмыстары арқылы ұйымшылдыққа, бірін - бірі тыңдай
білуге тәрбиеленеді.
Күтілетін нәтижесі Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап бере біледі. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата алады. Тақырыптың өмірге қажеттілігін түсінеді.
Әдіс - тәсілдер АКТ, СТО, топтық жұмыс, бағалау
Ресустар интербелсенді тақта, таныстырылым, плакаттар, түрлі түсті қағаздар, маркерлер, желім, стикер, құм сағат.
Мақсат
Кіріспе Психология лық ахуал
Ынтымақтастық атмосферасын құру.
Өткенді пысықтау.
«Миға шабуыл» стратегиясы
Өткенді еске түсіреді.
Сұрақтарға дұрыс жауап бере біледі.
Үй тапсырмасын тексеру.
Тазалық – денсаулық кепілі екенін ұғынады
1. Блум жүйесі
Өткенді пысықтау арқылы сөздерді пысықтайды
Тыңдалым
Түсіну
Сөздік жұмысы
Жаңа сөздерді есте сақтайды
2. Білу
Суреттер бойынша оқушылар ойын жеткізе алады.
3. 1. Қолдану
Грамматикалық минимумды меңгерген.
Сергіту кезеңі
Қимыл арқылы бой сергіту, серпілу.
3. 2 Қосымша тапсырма
Сөздердің орфографиялық ережелерін сақтау.
4. Талдау
Оқушылар дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата алады
Шығармашылық жұмыс
Қорытынды
Жинақтау
Шешім қабылдай алады.
Тақырыбы: «Қайталау. Мен не білемін? Дауысты және дауыссыз дыбыстар» (қалалық семинар)
Мақсаты Қайталау барысында білімді толықтыра отырып, дыбыстарды ажырата білуге үйренеді.
Топ жұмыстары арқылы ұйымшылдыққа, бірін - бірі тыңдай
білуге тәрбиеленеді.
Күтілетін нәтижесі Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап бере біледі. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата алады. Тақырыптың өмірге қажеттілігін түсінеді.
Әдіс - тәсілдер АКТ, СТО, топтық жұмыс, бағалау
Ресустар интербелсенді тақта, таныстырылым, плакаттар, түрлі түсті қағаздар, маркерлер, желім, стикер, құм сағат.
Мақсат
Кіріспе Психология лық ахуал
Ынтымақтастық атмосферасын құру.
Өткенді пысықтау.
«Миға шабуыл» стратегиясы
Өткенді еске түсіреді.
Сұрақтарға дұрыс жауап бере біледі.
Үй тапсырмасын тексеру.
Тазалық – денсаулық кепілі екенін ұғынады
1. Блум жүйесі
Өткенді пысықтау арқылы сөздерді пысықтайды
Тыңдалым
Түсіну
Сөздік жұмысы
Жаңа сөздерді есте сақтайды
2. Білу
Суреттер бойынша оқушылар ойын жеткізе алады.
3. 1. Қолдану
Грамматикалық минимумды меңгерген.
Сергіту кезеңі
Қимыл арқылы бой сергіту, серпілу.
3. 2 Қосымша тапсырма
Сөздердің орфографиялық ережелерін сақтау.
4. Талдау
Оқушылар дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата алады
Шығармашылық жұмыс
Қорытынды
Жинақтау
Шешім қабылдай алады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Дауыссыз дыбыстар
Оқушылардың дауысты дыбыстар туралы лингвистикалық білімдерін кеңейту, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту.
Дауысты, дауыссыз дыбыстармен танысайық
Балаларға дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылу ерекшелігі туралы түсінік беру. Жаттығулар орындату арқылы дауысты дыбыс туралы білімдерін жетілдіру.
Мектеп асханасы. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар.
Қысқа мерзімді жоспар. Мектеп асханасы. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. 2 - сағат
Дауыссыз дыбыстардың түрлері
Дауыссыз дыбыстар саны - 25. Дауыссыз дыбыстар түрлері 3-еу қатаң, ұяң, үнді.
Л дыбысы және әрпі
Л дыбысы мен әрпімен таныстыру. Өтілген дыбыстарды қайталау. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың ерекшеліктерін еске түсіру. Буын туралы түсініктерін кеңейту, қол қимылын жаттықтыру.
Дыбыс және әріпті қайталаймыз
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, №32 мектеп - гимназиясының бастауыш класс мұғалімі Матаева Жанар Махамбетиярқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.