Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Кері есептер шығару

05 қыркүйек 2021, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 2-сынып
Сабақтың тақырыбы: Кері есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: құрама есептерге кері есептер құрастыру тәсілімен таныстыру;
Дамытушылық: құрама есептің түрін дұрыс анықтап, оған кері есептер құрастыру тапсырмаларын орындату; оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін, есепті шығара алу дағдыларын дамыту
Тәрбиелік: оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге
тәрбиелеу
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, жұппен жұмыс, өзіндік жұмыс
Сабақтың пәнаралық байланысы: ана тілі, дүниетану
Сабақтың көрнекілігі: интер.тақта, кестелер, белгілер, таратпалар
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару. . Мақсаттық бағыттау. Сабақтың психологиялық ахуалы.
«Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз,
Білімнің шыңына біз шарықтаймыз!»

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. 3-мысал. Теңдеулерді шеш:
34+х=98-23
34+х=75
х=75-34
х=41
34+41=98-23
75=75

у-78=99-88
у-78=11
у=78+11
у=89
89-78=99-88
11=11

9+х=29-10
9+х=19
х=19-9
х=10
9+10=29-10
10=10

ІІІ. Жаңа сабақ. Көркем жазуға: 2, 4, 6.... - Бұл қандай сандар? Қандай өзгерісті байқап тұрсыңдар? Келесі сан неше? Сабақтың міндетін 1-мысалдан табамыз.
- Балалар, бүгін біз сендермен «Білім шыңына» саяхатқа шығамыз. Ұранымыз: «Шығайық білім шыңына!». Саяхатқа шыққанда адасып кетпес үшін қолымызға мынадай карта дайындап аламыз. Жолда түрлі кедергі кездесуі мүмкін. Барлығынан сүрінбей, тапсырмаларды дұрыс және бірінші орындаған бала «білім шыңына» еліміздің көк туын тігетін болады. Дайынсыңдар ма? Ендеше І топ оқушылары 3-ке қосу кестесін қайталап алайық.
23+3=26
34+3=37
16+3=19
54+3=57
65+3=68
80+3=83
- Яғни, бүгін логикалық ойлау қабілетімізді дамыту үшін, логикалық тапсырмалар орындаймыз.
ІІ топ: 4+ке қосу кестесін қайталайық.
ҚР Білім және ғылым министрлігінің «100 мектеп, 100 аурухана» бағдарламасы бойынша көптеген елді мекендерде жаңа мектептер салынып жатыр.Бізде өз үлесімізді қосайық. Мүмкін біз де болашақта жаңа мектепке кіріп қалармыз.
14+4=18
21+4=25
61+4=65
72+4=76
90+4=94
24+4=28
Кестені еске түсіру арқылы бағдарламаға біз де үлесімізді қостық. Рахмет! Біз сендермен бүгін арифметикалық амалдарды қолданып мысалдар шығарамыз.
ІІІ топ: Саяхатқа шығуға ауа райы қолайсыз екен. Далада қар жауып тұр, күн суық. Енді не істейміз? Жо-жоқ, мына жердегі аққала бізге қарды тоқтатып, ауа райын қолайлы етіп бере аламын, сосын келген соң мені балалар қайтадан қардан жасап берсе болды дейді. Қалай келісеміз бе?
Ендеше, 5-ке қосу кестесін қайталайық. 18+5=23, 29+5=34, 37+5=42, 46+5=51.
Қар тоқтады, яғни біз бүгін сендермен кері есептер шығарады екенбіз.
- Балалар, ұзақ жолға шығар алдында біз кішкене сергіп демалып алайық.
Сергіту сәті

Саяхатқа шығайық,
Дорбамызды алайық.
Бұл кім? Бұл не?
Бұл тау.
Саяхатқа шығайық,
Дорбамызды алайық.
Бұл кім? Бұл не?
Бұл құм.

- Алдымыздан өзен шықты. Бірақ, аққала ауа райын жылытып берген кезде өзендегі мұздар еріп сең жүріп жатыр екен. Ал өзеннен өтетін көпір қайда? Күн жылыған соң көктем болған шығар деп аю ұйқысынан оянып кетіпті. Бірақ ол көмек сұрап жылап жатыр ғой. Көмектесейік. Аюды кім тез табар екен? Ол үшін «Кім жылдам?» ойынын ойнап жіберейік. /«Кім жылдам?» ойыны/
- Аю шынымен де ұйқысынан оянып кетіп қарны ашқан соң, дереу тосап жеу үшін банкіге қолын салып, ала алмай жатыр екен ғой. Жаңа мысалды бірінші орындаған бала оған көмектесе берсін, ал біз сендермен аюдың алдында жатқан мысалын шығарып берейік.
3-мысал. Өрнектер құрастыр және олардың мәнін тап:
9+6 + 40+20=75
40+38 - 16-9=71
3+8 + 100-50=61
- Аю сендерге риза болып көпірді көрсетіп беріп, өзі тосабын жеуге кірісті.
Сергіту сәті.
Біз дем алып отырған жерден жыланның ысылдаған дыбысы шығады. Мінекей, жылан да оянып кеткен екен ғой. Не істеу керек? Ол сендерге алдында жатқан теңдеуді шешіп берсеңдер ғана, ары қарай жіберемін дейді. Ой шақыру үшін теңдеу шешіп көрейік. 1-бағанды І топ, 2-бағанды ІІ топ, 3-ші бағанды ІІІ топ орындасын. Теңдеуді шешу жолын дұрыс шығардық па, әлде дұрыс шығара алмадық па, оны электронды оқулықтан тыңдап алайық. Мысалдарымызды жұптасып тексерейік. 4-мысал
- Сендер оның тапсырмаларын орындап жатқанда, әлі ұйықтап болмаған жылан қуысына кіріп, ұйықтап қалыпты. Байқадыңдар ма балалар, шыңға жақындаған сайын тапсырмалар да қиындап барады.
Демалып тынығып алайық. Сергіту сәті

Саяхатқа шығайық,
Дорбамызды алайық.
Бұл кім? Бұл не?
Бұл арыстан.
Астынан өте алмаймыз,
Үстінен өте алмаймыз.
Қашайық артқа,
Орнымызқа табайық.

- Ары қарай саяхатымызды жалғастырайық. Биікке шыққан сайын ауа райы суып барады. Алдымыздан білім шыңын қорып жүретін тау барысы шықты. Не істейміз? Ол бізге кері қайтыңдар дейді. Біз одан тапсырма берсін, біз оны орындап білім шыңына шығуға рұқсат беруін сұрайық. Кері қарай қайтпасаңдар, мына кері есептерді дұырс шығарып беріңдер дейді. Ендеше бәріміз жабылып кері есептерді шығарып тастайық.

2-есеп. Бұл есептердің бір-бірімен қандай байланысы бар?
а) Әкелінді-35 кг қияр және 10 кг қызанақ
Сатылды-20 кг көкөніс
Қалды-? кг көкөніс
Ш: 35+10-20=25
Ж: қалды 25 кг көкөніс

ә) Әкелінді-35 кг қияр және 10 кг қызанақ
Сатылды-? кг көкөніс
Қалды-25 кг көкөніс
Ш: 35+10-25=20
Ж: сатылды 20кг көкөніс

б) Әкелінді-35 кг қияр және ? кг қызанақ
Сатылды-20 кг көкөніс
Қалды-25 кг көкөніс
Ш: 20+25-35 =10
Ж: қызанақ 10 кг
в) Әкелінді-? кг қияр және 10 кг қызанақ
Сатылды-20 кг көкөніс
Қалды-25 кг көкөніс
Ш: 20+25-10 =35
Ж: қияр 35 кг
Бұлар-кері есептер
- Бірақ, тау барысы бізге кім тест тепсырмаларын тез орындаса, сол шыңға ту тіге алады дейді. Қанекей, оны кім тез, әрі дұрыс орындап береді екен? /тест тапсырмаларын тарату/. Бірінші болған оқушыныкін тақтада тексеру.
Тест тапсырмасы.
- Бірінші орындаған оқушы «Білім шыңына» еліміздің көк туын тікті. Жарайсың!

ІҮ. Қорытынды. Біз «Білім шыңына» өз еңбегімізбен жеттік. Саяхат барысында арифметикалық амалдарды орындадық, кері есептер құрып құрдық, логикалық тапсырмалар орындадық, электронды оқулықпен жұмыс жасадық, тест тапсырмасын жаңа үлгіде тексеріп үйрендік. Мен бүгінгі сабағымды А.Байтұрсұновтың: «Білім біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік сол білімді іске асыра білу дағдысы» -деген сөздеріммен қорытындылаймын.

Ү. Үйге тапсырма. 5, 7-мысалдар, 132-бет
ҮІ. Бағалау
Қызылорда қаласы,
№7 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Төлепбаева Гүлмира Әбдіғапбарқызы

Презентациясын жүктеу
183 241
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Оқушыларға қозғалысқа арналған есептер және сол есептерге кері есептер шығару жолдарын меңгерту. Бір бағыттағы қозғалысқа арналған есептерді шешуді үйрету. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару
Натурал сандар туралы түсініктерін, тарихи ой - өрістерін кеңейту; Логикалық ойлау, зейін тұрақтылығы мен есте сақтау қабілеттерін, сараптау біліктіліктерін қалыптастыру; пәнге деген белсенді танымдық қызығушылықты дамыту.
Олимпиада жоспары
Олимпиада жоспары
1 - 2 сабақ. Алгебралық теңдеулерді шешуге берілген есептер. 3 - 4 сабақ. Алгебралық теңдеулер жүйелерін шешуге берілген есептер
Жай сандар, құрама сандар
Жай сандар, құрама сандар
Жай сандар, құрама сандар. Оқушыларға жай сандар және құрама сандар тақырыбын тереңірек меңгерту үшін есептер шығарып үйрету. Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Кері есептер
Кері есептер
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, «№48 ЖОББ мектеп» ММ бастауыш сынып мұғалімі Аменова Панигуль Бекеновна Сабақтың тақырыбы: Кері есептер Сабақтың мақсаты: құрама есептерге кері есептер құрастыру тәсілімен таныстыру; Сабақтың міндеттері: •
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×