Үй құстары және олардың аса маңызды қолтұқымдары, оларды адамның пайдалануы
Күні/Дата/Date:
Сынып/Класс/Class: 7 «А»
Пән/Предмет/Discipline: Biology
Тақырыбы/Тема/Theme: Үй құстары және олардың аса маңызды қолтұқымдары, оларды адамның пайдалануы.
Мақсаты/ Цель/Goal lesson:
- Оқушыларға құс шаруашылығы, үй құстарының арғы тектері, еліміздегі құс шаруашылығы жайында түсінік беру;
- Оқушылардың құстар жайындағы түсініктерін молайта отырып, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
- Оқушыларды құстарды күтіп - баптауға, ұқыпты, жинақы болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі/Вид урока/The type of lesson: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі/Методы урока/Methods lesson: үлестірмелі тапсырма, жеке жұмыс,
Көрнекіліктер/Наглядности/The representativeness of the lesson: кестелер, суреттер, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі/ Организационный момент/Organizing time
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеп, керекті материалдарды журналға түсіріп, оқушы зейінін сабаққа аудару.
II. Үй тапсырмасы/ Проверка домашнего задания/To check homework:
Биологиялық диктант:
1. Құстарды зерттейтін ғылым саласы -..................................(орнитология – орнитология - ornitology)
2. Олардың денесі............,................ және.............. бөлімдерге бөлінген.(бас - голова - head, мойын – шея - neck, тұлға – туловище - torso)
3. Құстардың жақ сүйектері тұтас мүйізді тақташалармен қапталған. Оны құстардың............................... деп атайды. (тұмсығы – клюв - beak)
4. Құстардың... жақсы жетілген. (бұлшықеттері – мышцы - muscle)
5. Денесі қауырсынмен қапталып, алдыңғы аяқтары... айналған.(қанат – крылья - wing)
Сабақтың мотивациясы:
Берілген сөзжұмбақты шешсеңдер бүгінгі сабағымыздың тақырыбы шығады.
1. Dog –
2. Frog -
3. Marmot –
4. Cat –
5. Rabbit -
т
а
у
ы
қ
Сонымен, қандай сөз шықты? Ол не?
ІІІ. Жаңа тақырып/ Новая тема/A new lesson
Асыранды құстарды қолда өсіруді құс шаруашылық деп атайды. Құс шаруашылығы - мал шаруашылығының тиімді саласының бірі. Адамзатты нәруызды тағаммен қамтамасыз етуде құстан алынатын жұмыртқа мен еттің маңызы ерекше. Құс қауырсыны (мамығы) күнделікті тұрмыс қажетіне де пайдаланылады. Ал құс саңғырығы - сапалы тыңайтқыш. Созылған құстың ішкі мүшелерінің қалдықтары үй хайуанаттарына қорек ретінде пайдаға асырады. Қолға үйретілген асыранды құстардың да арғы тегі өздеріне туыстас жабайы құстар. Қазіргі кезде қолға үйретілген құстардың 10 - нан астам түрі белгілі.
Асыранды үй құстарының түрлері:
Үй құстары және олардың аса маңызды қолтұқымдары, оларды адамның пайдалануы жүктеу
Сынып/Класс/Class: 7 «А»
Пән/Предмет/Discipline: Biology
Тақырыбы/Тема/Theme: Үй құстары және олардың аса маңызды қолтұқымдары, оларды адамның пайдалануы.
Мақсаты/ Цель/Goal lesson:
- Оқушыларға құс шаруашылығы, үй құстарының арғы тектері, еліміздегі құс шаруашылығы жайында түсінік беру;
- Оқушылардың құстар жайындағы түсініктерін молайта отырып, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
- Оқушыларды құстарды күтіп - баптауға, ұқыпты, жинақы болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі/Вид урока/The type of lesson: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі/Методы урока/Methods lesson: үлестірмелі тапсырма, жеке жұмыс,
Көрнекіліктер/Наглядности/The representativeness of the lesson: кестелер, суреттер, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі/ Организационный момент/Organizing time
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеп, керекті материалдарды журналға түсіріп, оқушы зейінін сабаққа аудару.
II. Үй тапсырмасы/ Проверка домашнего задания/To check homework:
Биологиялық диктант:
1. Құстарды зерттейтін ғылым саласы -..................................(орнитология – орнитология - ornitology)
2. Олардың денесі............,................ және.............. бөлімдерге бөлінген.(бас - голова - head, мойын – шея - neck, тұлға – туловище - torso)
3. Құстардың жақ сүйектері тұтас мүйізді тақташалармен қапталған. Оны құстардың............................... деп атайды. (тұмсығы – клюв - beak)
4. Құстардың... жақсы жетілген. (бұлшықеттері – мышцы - muscle)
5. Денесі қауырсынмен қапталып, алдыңғы аяқтары... айналған.(қанат – крылья - wing)
Сабақтың мотивациясы:
Берілген сөзжұмбақты шешсеңдер бүгінгі сабағымыздың тақырыбы шығады.
1. Dog –
2. Frog -
3. Marmot –
4. Cat –
5. Rabbit -
т
а
у
ы
қ
Сонымен, қандай сөз шықты? Ол не?
ІІІ. Жаңа тақырып/ Новая тема/A new lesson
Асыранды құстарды қолда өсіруді құс шаруашылық деп атайды. Құс шаруашылығы - мал шаруашылығының тиімді саласының бірі. Адамзатты нәруызды тағаммен қамтамасыз етуде құстан алынатын жұмыртқа мен еттің маңызы ерекше. Құс қауырсыны (мамығы) күнделікті тұрмыс қажетіне де пайдаланылады. Ал құс саңғырығы - сапалы тыңайтқыш. Созылған құстың ішкі мүшелерінің қалдықтары үй хайуанаттарына қорек ретінде пайдаға асырады. Қолға үйретілген асыранды құстардың да арғы тегі өздеріне туыстас жабайы құстар. Қазіргі кезде қолға үйретілген құстардың 10 - нан астам түрі белгілі.
Асыранды үй құстарының түрлері:
Үй құстары және олардың аса маңызды қолтұқымдары, оларды адамның пайдалануы жүктеу
Жаңалықтар
My favourite food
Оқушылардың ойлау қабілетін, еркін сөйлеуін дамыту. Оқушыларды топпен жұмыс жасауға, бір - бірінің пікірін тыңдауға тәрбиелеу.
Animals. Жануарлар
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың жануарлар, олардың атаулары жайында ағылшын тілінде алған білім, білік дағдыларын тереңдету.
Unit 2 Step 1. Plants and animals
Мирамкүл Исмағұлқызы Қожабай ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Қызылорда облысы, Қазалы ауданы Ы. Алтынсарин атындағы № 204 орта мектеп
How green you are!
Мирамкүл Исмағұлқызы Қожабай ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Қызылорда облысы, Қазалы ауданы Ы. Алтынсарин атындағы № 204 орта мектеп
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.