Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Стилистика

30 қаңтар 2014, Бейсенбі
Жалпы орта білім беретін мектептердің 5 - 9 сынып оқушыларына арналған қазақ тілі мен әдебиет пәніне қосымша (стилистика) бағдарламасы

Түсінік хат
Проблема:
Оқушы ең алдымен ана тілінің сөз байлығын жете меңгеруі қажет. Қазақ тілінің сөздік құрамы бірде - бір тілден кем емес. Кез келген жанрда өз ойымызды толық жеткізуге тіл құралдарының мүмкіндігі толық жеткілікті. Осындай байлықты толық меңгере алмағандықтан оқушылардың сөздік қоры аз. Бір сөздерді қайталап қолданудан. сөйлем құрудың формаларын жиі - жиі пайдаланудан сөйлемдер түсініксіз болып шығады. Мұғалім әдебиет пен тіл сабақтарында оқушылардың сөздік қорын байытуға ерекше көңіл бөлуі қажет.

Өзектілігі:
Стилистика тілді ұстарту жұмысы болғандықтан, оның қазақ тілінің әрбір сабағымен тығыз байланысы бар. Оқушылармен граматикалық, морфологиялық, синтаксистік талдаулар мен осы саладағы қателермен көп жұмыс жүргізіледі де стилистикалық талдаулар мен қателерге көңіл бөліне бермейді. Осыдан барып оқушылардың жазба жұмысы мен ауызша сөйлеу барысында сөз байлықтары жетпей жұтаңданып тілдік құралдары айту мақсатына орай дәл, айқын, мәнерлі жеткізе алмайды. Сондықтан бағдарламадағы жоспарланған тақырыптарды теориялық тұрғыдан меңгерумен қатар әдеби материалдарды пайдалана отырып, жеке сөздермен сөз тіркесімен, сөйлеммен шығармашылық тұрғыда түрлендіре жұмыс жүргізуге (шығарма, мазмұндама, реферат, баяндама жазуға) баса көңіл бөлу қажет. Бұл бағдарлама осы аталған жұмыстарды іске асыру мақсатында құрастырылған.

Мақсаты:
Оқушылардың жалпы сөйлеу мәдениетін дамытып, дұрыс, сауатты жазауға ауызша және жазбаша ойын, грамматикасын және стилистикасы жағынан дұрыс сөйлем құрап, жүйелі сөйлеуге үйрету.

Міндеттері:
- Қажетті ақпаратты жинақтау үшін қосымша әдебиеттермен жұмыс жасай білу дағдыларын жетілдіру;
- Тілдің стильдік нормасына сай дұрыс, нақты, түсінікті, анық, жүйелі, мәнерлі жатық сөйлеуге машықтандыру;
- Теңеу, анализ, синтез, абстракциялау, нақтылау, жинақтауға дағдыландыра отырып, ойлау қабілетін дамыту;
- Тіл, тіл құралдары, олардың өзара байланысы мен қызметі жайлы түсінік қалыптастыру;

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
5 642
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ананың тілі – аяулы үні
Ананың тілі – аяулы үні
қазақ тілін құрметтеуге, оны шұбарламай таза сөйлеуге тәрбиелеу. Оқушылардың патриоттық сезімін қалыптастыру.
Қазақтың тұңғыш тілші ғалымдары
Қазақтың тұңғыш тілші ғалымдары
Өткен тақырыптар бойынша сөздік қорын жүйеге келтіріп, байланыстырып сөйлеуге баулу; Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, сөйлеу мәдениетін жетілдіру
Қызықты грамматика
Қызықты грамматика
Қазақ тілінде оқытылатын орта мектептердің 3 - сыныбына арналған факультативтік курсқа жылдық жоспар мен сабақ жоспарлары
Ана тілі сабақтарында оқушылардың тіл байлығын дамыту
Ана тілі сабақтарында оқушылардың тіл байлығын дамыту
№6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Кордабаева Жулдыз Мухаметжановна
Стиль және сөз мағынасы, арнаулы курс (9 класс)
Стиль және сөз мағынасы, арнаулы курс (9 класс)
Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Басшилі ауылы, Ы. Мұхамеджанов атындағы негізгі мектеп, қазақ тілі, әдебиеті пәні мұғалімі Қаражанова Бибігүл Төлегенқызы
Сөздік жұмысы арқылы оқушылардың тілі мен ойлауын дамытудың жолдары
Сөздік жұмысы арқылы оқушылардың тілі мен ойлауын дамытудың жолдары
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы Әйтеке би кенті №216 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Гүлдана Сансызбаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×