Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өнердің түрлері

15 мам 2012, Сейсенбі
Сынып:10
Тақырыбы: Өнердің түрлері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ауызша, жазбаша талдау жұмысын жүргізіп, теориялық білімін бекіту. Етістік, етістіктің райлары тақырыптарын меңгерту
Тәрбиелік: Қазақ тілін құрметтеуге баулу, тілдегі асыл сөздердің мәнін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік, адамгершілік қасиеттерді ұялату. Өнерлі болуға талпындыру.
Дамытушылық: Өз ойын толық, нақты жеткізе білуін, ойлау қабілетін дамыту, тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру.

Сабақтың барысы:
I Қызығушылығын ояту
Сәлемдесу. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Үй тапсырмасын тексеру.
«Күтім ағашы» сабақтан күтілетін нәтижемен таныстыру:
-Өткен грамматикалық тақырыптарды қайталау
-Жаңа сөздермен танысу
-Мәтіннің мазмұнын ашу
-Фонетикалық талдау және синтаксистік талдау жасау
-Оқу-танымдық ойындар арқылы ой-өрісін дамыту
II Миға шабуыл. «Театр және кино өнері» өз ойларын айту.
Хронологиялық кесте қолдану
1926-1930 ............
1933 жылы .............
1937 ...........................
1938 ..............................
1941 жылы ......................

III Жаңа мағынаны түсіндіру
Өнер — көркем образдар жүйесі арқылы адамның дүниетанымын, ішкі сезімін, жан дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сана мен адам танымының формасы. Өнер өмірде болған оқиғаларды қаз-қалпында алмай, өзгертіп, түрлендіріп, көркем образдарды типтендіру арқылы сомдайтын эстетикалық құбылы
Өнердің: мүсін, көркем әдебиет, музыка,
кескіндеме, театр, кино,би,сәулет өнері, т.б. түрлері бар.
Жаңа сөздер.
Опера, балет, театр (түсіндірмелі сөздік қолдану)
Фонетикалық талдау жасау

VI Бекіту жұмыстары
Оқулықпен жұмыс
«Опера және балет театры»
1.Мәтінді түсініп оқу, мазмұндау
2.Мәтіндегі тірек сөйлемді анықтау
3.Мазмұны бойынша сұрақ-жауап
«Кім жылдам?» оқу-танымдық ойын
Етістіктің рай категориясы тақырыбын қайталау
Жаттығу жұмысын орындау.

№1 Етістіктің рай категориясын ажырату
№2 Сөйлем құрастыру, синтаксистік талдау жасау.
№3 Сөздік диктант
№4 Мақал-мәтелдердің мазмұнын ашу
V Қорытынды. Үй тапсырмасын беру. Бағалау.
Үйге тапсырма: Етістіктің рай категориясына сөйлем құрау
19 279
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сабақты етістік пен салт етістік
Сабақты етістік пен салт етістік
Етістіктің сабақты және салт етістік түрлерін табыс септігімен байланыстыра отырып меңгерту Тақырып бойынша алған білімдерін ауызша, жазбаша тілде пайдалану дағдысын қалыптастыру.
Оралхан Бөкей: «Тортай мінген ақ боз ат» әңгімесі
Оралхан Бөкей: «Тортай мінген ақ боз ат» әңгімесі
Оқушыларды жазбаша байланыстырып сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыру, өзіне таныс мәтіннің мазмұнын, негізгі кезеңдерін қалдырмай жазуға үйрету; логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау, зейінін жетілдіру.
Қысқа мерзімді жоспар. Оңтүстік Қазақстан
Қысқа мерзімді жоспар. Оңтүстік Қазақстан
Оңтүстік Қазақстан жайында білімдерін арттыру, құрмалас сөйлем түрлерін қайталау, қазақ тілін коммуникативтік тұрғыдан меңгерту: оқушының өз ойын, пікірін, көзқарасын еркін, нақты, дұрыс (ауызша, жазбаша) жеткізе білуін іске асыру, Отанға деген
Мұхтар Әуезов “Көксерек” (талдау сабағы)
Мұхтар Әуезов “Көксерек” (талдау сабағы)
Қостанай облысы, Арқалық қаласы, Восточный жалпы орта білім беретін мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Зейден Достияр
Етістіктің райлары. Кино. Театр
Етістіктің райлары. Кино. Театр
Ақтөбе облысы, Қандыағаш қаласындағы № 2 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Альбина Улмагамбетова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×