Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Экология және біз

12 маусым 2019, Сәрсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Tақырып: Экология және біз
Сілтеме: Ғаламтор материалдары, www. wikipedia. kz
Жалпы мақсаты: Ойлау қабілетін, жалпы дүниетанымын, ғылыми көзқарасын дамыта отырып, өз елінің қамын ойлайтын, табиғат байлығын көзінің қарашығындай қорғайтын азамат болуға тәрбиелеу.
Оқу нәтижесі: Оқушылардың сөйлеу қабілеті артады, экология мен Жер ананы қорғау туралы білімдері толықтырылады, ақпараттарды бағамдай білудегі танымдары қалыптасады.
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірме қағаздар, топ аттары, фломастер, ақ қағаз, «Қазақстанның байлықтары» бейнеролигі, мультимедиа кешені.

1. Ұйымдастыру кезеңі
Тәрбие сағатының жүру барысымен және мақсатымен таныстыру. Оқушыларды төрт топқа бөліп отырғызу. Оқушыларды топтарға бөлу. Ол үшін оқушыларға ақын, жазушы, жыршылардың суреттері, калькулятор, шот, компьютердің суреттері және қайшы, желім, жіп, ине салынған суреттер көрсетіледі. Оқушылар өздеріне ұнаған суреттерді таңдайды, соған байланысты топтарға бөлінеді: «Шығармашыл», «Үнемшіл», «Өнер»топтарына бөлініп отырады.

Экологиялық экспресс ұйымдастыру.
1. «Танысу» аялдамасы. Глобусты ұстап мұғалім өзі бастап нұсқау береді. Сол бойынша оқушылар жалғастырады.
Глобус мұғалімге қайтып келгенде, «Біз жерде өмір сүреміз. Бәріміз ата - ана үшін, оқу үшін, болашақ үшін жауап береміз, ал Жер үшін жауапкерлікті сезінеміз бе? Оның өсімдігімен, топырағымен, ауасымен, қалаларымен не болып жатқанын білеміз бе? Әркім осы жерде өзінің ізін қалдырады. Сендер әлі оқушысыңдар, болашақта Қазақстанның белгілі де, білімді азаматы болсаңдар сендерде Жерде іздеріңді қалдырасыңдар. Мысалы қазақтың қара тасын құрметтеген Қаныш Имантайұлы Сәтбаев өз ізін қалдырды. Ол адамның орасан еңбегі үшін, 1976 жылғы маусым айында ашылған № 2402 кіші планетаға аты берілді. «Сәтбаев» планетасын әрдайым Торпақ жұлдызынан көріп отыруға болады»
2. Енді «Киностудио» аялдамасына келеді.
«Қазақстанның байлықтары» фильмін көріп, оқушылар Қазақстанның байлықтарын айта келіп, оны өндірудегі табиғатқа зиян келтіретін екінші жақтарын көрсетеді. «Байлықтарды дұрыс игермеу неге әкелді?», «Адамзаттың әдейі жасалған қастандықтарының соңы неге әкеп соқтырды?» - деген сұрақтарға жауап береді.
3. «Шығармашыл», «Өнер», «Үнемшіл» топтарының тапсырмаларын беру.
4. «Ұлттық – тәлім тәрбие» аялдамасы.
«Шығармашыл» тобына
«Өнер» тобына
«Үнемшіл» тобына
Мұғалім: Нұрмұханова Айбарша
Экология және біз. жүктеу
3 019
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
PISA зерттеу аясында Қазақстан және әлемдік экологиялық проблемалар тақырыбы арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.
PISA зерттеу аясында Қазақстан және әлемдік экологиялық проблемалар тақырыбы арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.
PISA зерттеу аясында Қазақстан және әлемдік экологиялық проблемалар тақырыбы арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.
A weekend in Manchester
A weekend in Manchester
Оқу барысында мәтіннен қажет мәліметті ала отырып ойлау қабілетін дамыту. Оқушылардың сөйлеу қабілеті артады, сөздік қорлары толықтырылады, ақпараттарды бағамдай білудегі танымдары қалыптасады.
Тіл дамыту
Тіл дамыту
Сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлауға, жүйелі мазмұндап жаза білуге үйрету. Сын ойлау арқылы әдеби тілде сөйлеп, әдеби тілде жаза алады, шығармашылық жұмыс жасайды, теориялық білімдері
Компьютердің құрылымы
Компьютердің құрылымы
Алматы облысы, Көксу ауданы, Балпық би ауылы, Нұрмолда Алдабергенов атындағы орта мектептің информатика пәнінің мұғалімі
Экология негіздері (тақырыптық жоспар 5 сынып)
Экология негіздері (тақырыптық жоспар 5 сынып)
Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, Ж. Болғанбаев атындағы Самар орта мектебінің биология пәні мұғалімі Ибраева Гульжанат Ержановна
Экология және биосфера 11 сынып
Экология және биосфера 11 сынып
Жалпы Биология курсында «Экология» тараудың бірі болып есептеледі. Экология биология ғылымының саласы ретінде дамып қалыптасқан ғылым. Экология – қазіргі кезде күрделі, кешенді ғылымдар деңгейіне көтерілді.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×