Теңдеулер
Математика 5 сынып
Тақырыбы: Теңдеулер
Мақсаты
білімділік: 5 - сыныпта өтілген тақырыптарға қысқаша тоқтала отырып қайталау, ережелерді меңгерту
дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, төзімділік пен шыдамдылыққа тәрбиелеу
Оқыту құрал - жабдықтары: оқулық
Сабақ типі: қайталау
Оқыту әдісі: сұрақ - жауап
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу,
Түгендеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
- үй тапсырмасын орындадыңдар ма?) Қатемен жұмыс.
ІІІ. Өтілген материалдарды қайталау сұрақтары:
1. Бұрыш дегеніміз не?
2. Жазыңқы бұрыш өлшемі нешеге тең?
3. Биссектриса анықтамасын айтыңыз.
4. Доғал бұрышты үшбұрыштың өлшемі қай аралыққа тән.
5. Берілгені бойынша процентті қалай табады?
6. Дөңгелек диаграмма салуда процентті қалай бұрышқа айналдырады?
7. Бұрыш қандай құралмен өлшенеді?
ІV. Қайталау есептері: (27 - бет)
390:(4х+3)=26
4x+3=390: 26
4x+3=15
4x=15 - 3
4x=12
X=12; 4
X=3
528:(5x - 7)=16
5x - 7=528: 16
5x - 7=33
5x=33+7
5x=40
X=40: 5
X=8
594:(8x - 55)=18
8x - 55=594: 18
8x - 55=33
8x=33+55
8x=88
X=88: 8
X=11
735:(6x+17)=21
6x+17=735: 21
6x+17=35
6x=35 - 17
6x=18
X=18: 6
X=3
Тақырыбы: Теңдеулер
Мақсаты
білімділік: 5 - сыныпта өтілген тақырыптарға қысқаша тоқтала отырып қайталау, ережелерді меңгерту
дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, төзімділік пен шыдамдылыққа тәрбиелеу
Оқыту құрал - жабдықтары: оқулық
Сабақ типі: қайталау
Оқыту әдісі: сұрақ - жауап
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу,
Түгендеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
- үй тапсырмасын орындадыңдар ма?) Қатемен жұмыс.
ІІІ. Өтілген материалдарды қайталау сұрақтары:
1. Бұрыш дегеніміз не?
2. Жазыңқы бұрыш өлшемі нешеге тең?
3. Биссектриса анықтамасын айтыңыз.
4. Доғал бұрышты үшбұрыштың өлшемі қай аралыққа тән.
5. Берілгені бойынша процентті қалай табады?
6. Дөңгелек диаграмма салуда процентті қалай бұрышқа айналдырады?
7. Бұрыш қандай құралмен өлшенеді?
ІV. Қайталау есептері: (27 - бет)
390:(4х+3)=26
4x+3=390: 26
4x+3=15
4x=15 - 3
4x=12
X=12; 4
X=3
528:(5x - 7)=16
5x - 7=528: 16
5x - 7=33
5x=33+7
5x=40
X=40: 5
X=8
594:(8x - 55)=18
8x - 55=594: 18
8x - 55=33
8x=33+55
8x=88
X=88: 8
X=11
735:(6x+17)=21
6x+17=735: 21
6x+17=35
6x=35 - 17
6x=18
X=18: 6
X=3
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тік бұрышты үшбұрыш. Тік бұрышты үшбұрыштар теңдігінің белгілері
Математика пәні мұғалімі Даулетиярова Бағдат
Бұрыш түрлері
Тік бұрыш, сүйір бұрыш және доғал бұрыштың мәнді белгісін айқындау. Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін арттыру. Өзін - өзі басқарып, білімін тиянақтай білуге тәрбиелеу.
Бұрыш. Бұрыштың шамасы
БҚО, Қаратөбе ауд, Шөптікөл ЖОББМБ математика пәні мұғалімі Нұрғожина Шаттық Мергенқызы
Тік бұрыш, сүйір бұрыш және доғал бұрыш
Қостанай қаласы, №11 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Есингожина Зибагүл Пішенбайқызы
Бұрыш. Бұрыштарды өлшеу. Транспортир.
Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Қоғалытүбек негізгі жалпы білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Хайрушева Махаббат Омаровна
Сыбайлас және вертикаль бұрыштарға есептер шығару
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Ойыл селосы, Ойыл қазақ орта мектебінің математика пәні мұғалімі Жаманова Үзілхан Жалеловна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.