Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Рационал бөлшекті көбейту, бөлу және дәрежеге шығару

10 ақпан 2017, Жұма
Категориясы: Математика
Рационал бөлшекті көбейту, бөлу және дәрежеге шығару.
Алгебра 7 сынып
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Рационал, яғни алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйрету.
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, ой - өрісін кеңейту. Рационал бөлшектеррді көбейту мен бөлу кезінде алған теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге; пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, жүйелі ойлауға, нәтижеге қол жеткізе білуге, өзіне сенімділікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақта қолданған әдіс - тәсілдер: «Есеп төркіні» әдісі, «Сандық жұмбақ» әдісі, Психологиялық тренинг, «Өзіндік жұмыс», «Леонарда до Винчи» жұмбағы, рефлексия
Сабақтың типі: Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған дәстүрлі сабақ
Пәнаралық байланыс: информатика, логика
Сабақтың көрнекілігі: тірек - сызба, карточкалар, белсенді тақта, слайдтар, бағалау парағы, сызбалар. Оқушылардың біліміне және біліктілігіне қойылатын талаптар:
Нені білу керек: - Алгебралық бөлшектердің көбейтіндісін және бөліндісін қалай табу керектігін білу. - Рационал бөлшектерді қалай түрлендіруге болатынын үйрену.
Нені меңгеру керек: - Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруды, көбейткіштерге жіктеудің әр түрлі жолдарын, топтау мен бөлшекті қысқарту тәсілін және қысқаша көбейту формулаларын қолдана білу, натурал және бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдана білу.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Үй жұмысын тексеру( хирург әдісі)
III. Жаңа тақырып пен өткен тақырыптың байланысы
IV. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты(оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру)
V. Жаңа сабаққа дайындық( топтастыру стратегиясы)
VI. Жаңа сабақты түсіндіру
VII. Сабақты бекіту («Есеп төркіні» әдісі)
Сабақты пысықтау («Сандық жұмбақ» әдісі)
VІІІ. Өзіндік жұмыс
IX. Сабақты қорытындылау («Леонарда до Винчи» жұмбағы)
X. Үй тапсырмасын беру
XI. Бағалау
XII. Рефлексия

І. Ұйымдастыру кезеңі(оқушылармен сәлемдесіп, кезекші арқылы оқушыларды түгендеу, сыныптың сабаққа дайындығын, сабаққа қажетті құрал – жабдықтардың барлығын анықтау)
Мұғалімнің кіріспе сөзі: Психологиялық дайындық: - Кәнеки балалар, бүгін барлығымыз бір - бірімізге не тілейміз?(оқушылар орындарынан тұрып, мұғалімге қарап: «сізге шығармашылық табыс» және бір - біріне қарап: «бізге көтеріңкі көңіл күй»,- деп айтады).

ІІ. - Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше, себебі осы сабақта әрбір оқушының өз біліктілігін, жалпы өткен тақырыпты қаншалық игергенін көрсететін мүмкіншілігі болады. Жаңа сабақты меңгеруде тірек болатын оқушылардың үй тапсырмасының дұрыстығын сигналдық карточка көмегімен тексерейік.
Үй тапсырмасының жауаптары тақтада жазулы тұр, ал сендер дәптерлеріңдегі жауаптарымен салыстырасыңдар. Дұрыс жауабы болса, жасыл түсті картаны, дұрыс болмаса қызыл түсті картаны көтерулерің керек(тексерудің соңында оқушылар бағалау парағына мұғалімнің айтқан бағасын қояды).

IІІ. Сабақты жаңа тақырыпты меңгеруге қажетті бұрын өтілген материалды еске түсіреміз

ІV. - Алдымызға қойған негізгі мақсатымыз рационал бөлшектерді көбейту және бөлу, яғни оларға амалдар қолдануды тиімді тәсілмен шешуді үйренуіміз керек. Оның бірінші шарты: алған білімдеріңді жинақтап, орынды қолдануды білу.

V. Жаңа сабаққа дайындық. Тақтада алгебралық бөлшектерге байланысты есеп шығару жолымен жазылып тұрады, ал оқушылар бұл есептердің дұрыс шығарылғанын ғана табулары керек. Дұрыс берілген тапсырманы тақтаға шығып орындайды(бағалау парағына мұғалімнің айтқан бағасы қойылады) 1. 2. 3. 4. 5. 6.
Жаңа тақырыпты меңгеруде қолданылатын тәсілдер: • Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу тәсілдері:
1) Қысқаша көбейту формулаларын қолдану
2) Топтау тәсілін қолдану
3) Қысқарту тәсілі
4) Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
5) Натурал және бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері

VІ. Мұғалім: - 5 - сыныптың математика оқулығынан сендерге жай бөлшектерді көбейту ережесі таныс. Мысалы, - Рационал бөлшектердің көбейтіндісін және бөліндісін әрқашанда алымы мен бөлімі көпмүшелер болатын бөлшек түрінде жазуға болатынын білеміз. Мысалы,. - Мұнда алдымен екінші бөлшектің алымындағы қысқаша көбейту формуласын ашамыз, содан кейін алымдарын бір - біріне, бөлімдерін бір - біріне көбейтіп, алымдарының көбейтіндісін алымына, бөлімдерінің көбейтіндісін бөліміне жазып, шыққан бөлшекті қысқартамыз.(мұғалім оқушылардан қысқаша көбейту формуласының жіктелуін сұрайды) Жауабы:. 1 - мысал. Жауабы:. 2 - мысал. Жауабы:. - 2 және, және т. с. с. сандар өзара кері сандар, яғни екі санның көбейтіндісі 1 - ге тең болса, онда олар кері сандар деп аталатыны белгілі. - Жай бөлшектерді бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшектің кері бөлшегіне көбейтетіні белгілі. Мысалы, 3 - мысал. Жауабы:

VІІ. Бекіту тапсырмасы ретінде есеп шығару үлгісі көрсетіліп, талданады. Әрбір оқушыға жеке - жеке тапсырма беріледі. Оқушылар тапсырманы орындап, қасында отырған оқушымен алмасып, бір - бірін тексереді (қателескен оқушы тақтаға шығып орындайды). 1): 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8)

VІІІ. Сабақты пысықтау( «Сандық жұмбақ» әдісі)
ІХ. Сабақты қорытындылау («Леонарда до Винчи» жұмбағы)
– Балалар, информатика пәнін есімізге түсірейік. Алгоритмнің мағынасын қалай түсінеміз?(Белгілі бір мақсатқа жету үшін орындалатын реттелген әрекеттер жиыны). - Ал бұл алгоритм математикада заңдылық болып есептеледі. - Енді біз рационал өрнектерді түрлендіру алгоритмін құрастырайық(оқушылар мен мұғалім бірге құрастырады) Рационал бөлшектерді көбейту алгоритмі:
1) Рационал бөлшектерді көбейту үшін, олардың алымдарының көбейтіндісін алымына, ал бөлімдерінің көбейтіндісін бөліміне жазу керек.
2) Мүмкін болған жағдайда қысқартуды орындаймыз. Рационал бөлшектерді бөлу алгоритмі: Бір рационал бөлшекті екінші рационал бөлшекке бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшекке кері бөлшекке көбейту керек.
Х. Үйге тапсырма.№450
ХІ. Бағалау Бағалау парағы
ХІІ. Рефлексия: – Енді «табыс» ағашын отырғызайық. (Тақтада ағаштың суреті) Ағаш діңі жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек – экология, ал ағаштың жемісі сіздің алған білімдеріңіз(оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады).
• Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім
• Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын.
• Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.

Математика пәні мұғалімі: Джаманбаева Мейрамкул

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 702
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Рационал өрнектерді көбейту және бөлу
Рационал өрнектерді көбейту және бөлу
Астана қаласы, Генерал Нұрмағамбетов атындағы «Жас Ұлан» Республикалық мектебінің Математика пәнінің мұғалімі Алдажұманова Жұматай Арыстанқызы
Рационал бөлшекті көбейту және бөлу
Рационал бөлшекті көбейту және бөлу
Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Ағынтай батыр ауылы, Златогорская орта мектебінің математика және информатика пәнінің мұғалімі Мағзұм Нұрланбек
Рационал бөлшектерді көбейту
Рационал бөлшектерді көбейту
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Сарат орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі: Кожагулова Самал Мергенбаевна
Логарифмнің қасиеттерін есеп шығаруда қолдану
Логарифмнің қасиеттерін есеп шығаруда қолдану
БҚО, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі Математика – информатика пәні мұғалімі Жекенова Акмарал Канатбаевна
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Ж. Қалдығараев атындағы орта мектептің математика пәні мұғалімі Карайдарова Фариза Орынбасарқызы
Рационал өрнекті теңбе-тең түрлендіру
Рационал өрнекті теңбе-тең түрлендіру
Солтүстік Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Бестерек орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Мухаева Шолпан Бекежанқызы Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Рационал, яғни алгебралық
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×