Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Сабақ тақырыбы: Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару;
Құндылықтарды дарыту: Топтық жұмыс барысында бір - біріне құрметпен қарап, дұрыс әрекет жасап ынтымақтастық қалыптастыру.
Пәнаралық байланыстар: Физика(жылдамдық, масса)
АКТ қолдану дағдылары: флипчарт
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім: Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту және бөлу.
Басталуы (7 мин)
Раппорт орындау
Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. «Тамаша» деген сөздер арқылы бір - бірінің жақсы қасиетін айтқызамын. Соңында тамаша деп бас бармағын барлығы көрсетеді.
Үй тапсырмасын сұрау: « Графикалық диктант»
Бағалау өзін - өзі бағалау.
Жасыл - дұрыс
Қызыл - бұрыс
Кері байланыс «Басбармақ әдісі»
Сабақтың тақырыбын және мақсатын
«Миға шабуыл» әдісі бойынша
1) 75м матаның 2/5 - сінен балаларға көйлек тігілді. Балаларға көйлек неше метр матадан тігіледі?
2) Қант қызылшасының 3/20 бөлігі қантқа айналады. 12т қант алу үшін неше қант қызылшасы керек?
Берілген тапсырмаларды орындау үшін сіздер не білулеріңіз керек болды? Бірінші тапсырмада не табу керек болды? Екінші тапсырмада нені білу керек болды? Оқушылар сабақтың тақырыбын атайды, мақсатын анықтайды.
Жайсан орта мектебі
Мұғалімнің есімі: Али Бекзатқан
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер жүктеу
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару;
Құндылықтарды дарыту: Топтық жұмыс барысында бір - біріне құрметпен қарап, дұрыс әрекет жасап ынтымақтастық қалыптастыру.
Пәнаралық байланыстар: Физика(жылдамдық, масса)
АКТ қолдану дағдылары: флипчарт
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім: Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту және бөлу.
Басталуы (7 мин)
Раппорт орындау
Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. «Тамаша» деген сөздер арқылы бір - бірінің жақсы қасиетін айтқызамын. Соңында тамаша деп бас бармағын барлығы көрсетеді.
Үй тапсырмасын сұрау: « Графикалық диктант»
Бағалау өзін - өзі бағалау.
Жасыл - дұрыс
Қызыл - бұрыс
Кері байланыс «Басбармақ әдісі»
Сабақтың тақырыбын және мақсатын
«Миға шабуыл» әдісі бойынша
1) 75м матаның 2/5 - сінен балаларға көйлек тігілді. Балаларға көйлек неше метр матадан тігіледі?
2) Қант қызылшасының 3/20 бөлігі қантқа айналады. 12т қант алу үшін неше қант қызылшасы керек?
Берілген тапсырмаларды орындау үшін сіздер не білулеріңіз керек болды? Бірінші тапсырмада не табу керек болды? Екінші тапсырмада нені білу керек болды? Оқушылар сабақтың тақырыбын атайды, мақсатын анықтайды.
Жайсан орта мектебі
Мұғалімнің есімі: Али Бекзатқан
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер жүктеу
Жаңалықтар
Санның бөлігін табу. Бөлігі бойынша санды табу.
Жай бөлшектерді, аралас сандарды қосу, азайтудан алған білімдерін жүйелеу, тиянақтау, толықтыру, санның бөлігін табу ережесін үйрету.
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып Геометрия 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Математика пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар. Математика, 3 - сынып.
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер. Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Математикадан күнтізбелік жоспар (5 - 11 сыныптар үшін)
Математикадан күнтізбелік жоспар (5 - 11 сыныптар үшін)
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.