The Present Continuous Tense (Нақ осы Шақ)
И.Әбдікәрімов атындағы
аграрлық техникалық колледжінің оқытушысы
Нугманова Мақпал Зейнуллақызы
Алғы сөз
The Present Continuous Tense (Нақ осы Шақ) текст «Travelling» тақырыбында ПГС - 15о оқу тобында өткізілген ашық сабақтың жоспары күнтізбелік – тақырыптық жоспарға сәйкес жасалды. Ашық сабақ өткізу барысында инновациялық технологиялар кеңінен қолданылды. Атап айтқанда сын тұрғысынан ойлау әдісі, сұрақ – жауап әдісі, деңгейлеп саралап оқыту әдісі, ойын элементтері кеңінен қолданылды. Ағылшын тілін оқыту арқылы сабақты қазақ тілі және орыс тілі пәндерімен, география, этика, халықтық педагогика, музыка пәндерімен байланыстырдым.
Үй тапсырмасына берілген тақырыпты сұрау барысында «Jig so» әдісін балалар өте тиімді, ұтымды қолдана білді.
Сабақ барысында оқушылар жаңа тақырыпқа сәйкес нақ осы шақтың құрылымын, жасалу жолын меңгеріп, етістіктің IV - формасын қолдану арқылы ситуациялық шағын әңгіме құрастыра білуі, балалардың сөздік қорын дамытады. Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, интернет арқылы грамматикалық жаттығулар орындауы, олардың ағылшын тілін меңгеруге деген қызығушылығын арттыра түсті. Сөздік қорын байыту мақсатында қазақ халқы мен ағылшын халқының тағамдары туралы «Венн диаграммасын» құруға балалар ерекше атсалысты.
Жаңа грамматикалық тақырыпты пысықтау мақсатында флипчартты пайдалану арқылы түрлі ойындар мен жаттығулар балаларға өте қызықты болды, әрі логикалық қабілеттерін арттыра түсті.
Қорыта айтқанда сабақ барысында балалар оқу, тыңдау арқылы
түсінуге, ізденуге түрлі ойындар арқылы өз қызығушылықтарын арттыра түсті. Пәнаралық байланыс арқылы сабақтың мазмұны да өз нәтижесін көрсетті.
Ашық сабақ жоспары
Өткізілетін күні:
Уақыты:
Өткізілетін орны:
Сабақтың тақырыбы: The Present Continuous Tense ( Нақ Осы Шақ)
Текст: «Travelling»
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау, сұрақ - жауап әдісі, деңгейлеп саралап оқыту, дамыта оқыту, түсіндірмелі, ойын элементтері.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі пәні, орыс тілі пәні, география. пәндерімен, музыка, этика, эстетикамен халықтық педагогикамен байланыс
Сабаққа бөлінетін уақыт: 80минут.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: оқушылардың жай осы шақтың құрылымын, жасалу жолын түсінуі, етістіктің сөйлемде қолданылуын меңгеруі, өткен грамматикалық тақырыптармен толықтыра отырып, жәй осы шаққа сәйкес ситуация құрастыра білуі, сөздік қорын дамыту.
ә) тәрбиелік мәні: оқушылардың шетел тілін меңгеруге қызығушылығын арттыру, мәдениеттілікке, жауапкершілікке, ізденуге баулу.
б) дамытушылығы: оқушылардың есте сақтау қабілетін арттыру, логикалық ойлауын, еркін сөйлеуін, тілді меңгеруде аударма
жұмысына (оқу, тыңдау арқылы) түсінуіне қалыптастыру, сөздік қорын байыту.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, флипчарттар, электрондық оқулық, слайдтар.
Қолданылған оқулықтар: 1. English for Businessmen. Г. А. Дудкина
2. Английский для секретарей и менеджеров. С. А. Шевелева.
3. Практический курс английского языка В. Д. Аракина
4. Учебник английского языка Н. А. Бонк
Сабақтың өткізілу барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Тіл сындыру жаттығуы
III. Фонетикалық жаттығу «Sailor»
IV. Үй жұмысын сұрау текст “Shopping” жаңа сөздер, текстті Jigso әдісі арқылы сұрау)
V. Өткен грамматикалық тақырыпқа сәйкес жаттығулар орындау. Ex3 - 5 p. 26 - 27
VI. Жаңа грамматикалық тақырыпты түсіндіру. The Present Continuous Tense
VII. Жаңа тақырыпқа сәйкес жаттығулар орындау ex. 1 - 5
VIII. Диаграмма құру. «Meals» (өткен тақырыппен байланыстыра отырып )
IX. Жаңа сөздерді түсіндіру (етістіктің іс - әрекетке қатысын суреттерді пайдалану арқылы )
X. Жаңа текстті түсіндіру. “Travelling”
XI. Электронды оқулықты пайдалану арқылы жаттығулар орындау. (ойын элементері)
XII. Нақ осы шаққа сөйлем құрастыру.(логикалық ойлау, шапшаңдық)
XIII. Оқушыларды бағалау
XIV. Үй жұмысын беру.(түсіндіру) текстті оқып, аудару, сұрақтарға жауап беру, жаңа сөздерді меңгеру, қысқаша эссе жазу.
XV. Сабақты қорытындылау.
The lesson structure
I. The organization moment
II. Speech drill exercises
III. Phonetic drill exercises «Sailor» (tongue twister)
IV. Asking the home task text“Shopping” (with a method of Jig so) new words (they`ll find the correct translation)
V. Revision grammar materials. Ex3 - 5 p. 26 - 27
VI. Explaining the new grammar material. The Present Continuous Tense. (Нақ Осы Шақ )
VII. Doing exercises (in orally and written form) Ex. 1 - 5
VIII. Making up the diagram (Meals)
IX. Studying the new words. (with the help of pictures)
X. Explaining the new text `` Travelling ``
XI. Conclusion with the internet
XII. Making up the sentences in the Present Continuous Tense
XIII. Giving marks
XIV. Giving home task
(to retell the text and answer the questions, make up an essay)
XV. The end of the lesson
The procedure of the lesson
I. The organization moment
Teacher: How are you children?
Students: We are well and you?
T: I am so fine, thank you.
I see you are all present
II. Speech drill exercises
T: Now children let`s begin our lesson. First of all let`s answer my questions please.
T: What is date today?
S: Today is the 24th of December
T: And what was the date yesterday?
S: Yesterday was the 23rd of December
T: Good thank you. And next question what date will be tomorrow?
S: Tomorrow will be the 25th of December
T: Thats ok. and what day of the week today?
S: Today is Thursday.
T: Thank you, very good. Now children, let`s answer my questions, please.
What season is it now? And say about today`s weather
S: Its winter now. And it`s cold and cloudy.
T: Thats right, thank you.
III. Phonetic drill exercises
Now, children let`s take a tongue twister about sailor.
Sailor
A sailor went to sea (Вышел матрос в море)
To see what he could see, (Посмотреть, что он сможет увидеть)
And all he could see (И все, что он смог увидеть,)
Was sea, sea, sea. (Было море, море, море
IV. Asking their homework
T: Now, children let`s talk about our home task.
S: Our home task was the text ``Shopping `` for good reading with the methods of Jig so.
T: Good, please let`s read and answer the questions (students are reading and answering the teacher`s questions)
V. Exercise. 3 Revision grammar materials.
Complete with the subject personal pronoun. (In written form).
1. My name is Sue. (Sue) _________ am English.
And this is my family.
2. My mum´s name is Angie. (Angie) _________ is from Germany.
3. Bob is my dad. (My dad) _________ is a waiter.
4. On the left you can see Simon. (Simon) _________ is my brother.
5. (Sue and Simon) _________ are twins.
6. Our dog is a girl, Judy. (Judy) _________ is two years old.
7. (Sue, Simon, Angie and Bob) _________ live in Canterbury.
8. (Canterbury) _________ is not far from London.
9. My grandparents live in London. (My grandparents) _________
often come and see us.
10. What can _________ tell me about your family?
Exercise. 4 Choose the right possessive pronouns. (orally)
1. Is this ( your /yours) book?
2. It`s (their / theirs) door, not (our / ours).
3. They`re new pupils and I don`t know (their / theirs) names.
4. ( My / Mine ) flat is bigger than (her / hers), but (her / hers) is nicer.
5. That`s not ( my / mine) book. ( My / Mine) is new.
6. They took (our /ours) books and we took (their / theirs).
7. Are these pencils (her / hers).
8. Is This (your / yours) house or (their / theirs)?
Exercise. 5 Choose the right pronouns in the objective case. (orally)
1. The teacher always gives the pupils homework:
a) me b) them c) you
2. I read the book to my little sister.
a) her b) us c) him
3. The boys are riding their bikes.
a) it b) them c) her
4. My father is writing a letter to John.
a) him b) her c) me
5. I dont know the answer.
a) she b) her c) it
6. Open the window, please.
a) it b) them c) us
7. Sally is going to Anne.
a) her b) him c) me
8. Can you tell the people the way to the cinema, please?
a) you b) us c) them
9. The books are for Peter.
a) her b) him c) you
10. Can you help my sister and me?
a) her b) me c) us
VI. Explaining the new grammar
Нақ Осы Шақ to be көмекші етістігінің жіктелген формасы мен негізгі етістіктің IV – формасы арқылы жасалады.
Іс әрекеттің қазіргі уақытта орындалып жатқандығын білдіреді. Етістіктің ІV - формасында етістіктің түбіріне – ing жұрнағы жалғанады.
Толық нұсқасын жүктеу
аграрлық техникалық колледжінің оқытушысы
Нугманова Мақпал Зейнуллақызы
Алғы сөз
The Present Continuous Tense (Нақ осы Шақ) текст «Travelling» тақырыбында ПГС - 15о оқу тобында өткізілген ашық сабақтың жоспары күнтізбелік – тақырыптық жоспарға сәйкес жасалды. Ашық сабақ өткізу барысында инновациялық технологиялар кеңінен қолданылды. Атап айтқанда сын тұрғысынан ойлау әдісі, сұрақ – жауап әдісі, деңгейлеп саралап оқыту әдісі, ойын элементтері кеңінен қолданылды. Ағылшын тілін оқыту арқылы сабақты қазақ тілі және орыс тілі пәндерімен, география, этика, халықтық педагогика, музыка пәндерімен байланыстырдым.
Үй тапсырмасына берілген тақырыпты сұрау барысында «Jig so» әдісін балалар өте тиімді, ұтымды қолдана білді.
Сабақ барысында оқушылар жаңа тақырыпқа сәйкес нақ осы шақтың құрылымын, жасалу жолын меңгеріп, етістіктің IV - формасын қолдану арқылы ситуациялық шағын әңгіме құрастыра білуі, балалардың сөздік қорын дамытады. Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, интернет арқылы грамматикалық жаттығулар орындауы, олардың ағылшын тілін меңгеруге деген қызығушылығын арттыра түсті. Сөздік қорын байыту мақсатында қазақ халқы мен ағылшын халқының тағамдары туралы «Венн диаграммасын» құруға балалар ерекше атсалысты.
Жаңа грамматикалық тақырыпты пысықтау мақсатында флипчартты пайдалану арқылы түрлі ойындар мен жаттығулар балаларға өте қызықты болды, әрі логикалық қабілеттерін арттыра түсті.
Қорыта айтқанда сабақ барысында балалар оқу, тыңдау арқылы
түсінуге, ізденуге түрлі ойындар арқылы өз қызығушылықтарын арттыра түсті. Пәнаралық байланыс арқылы сабақтың мазмұны да өз нәтижесін көрсетті.
Ашық сабақ жоспары
Өткізілетін күні:
Уақыты:
Өткізілетін орны:
Сабақтың тақырыбы: The Present Continuous Tense ( Нақ Осы Шақ)
Текст: «Travelling»
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау, сұрақ - жауап әдісі, деңгейлеп саралап оқыту, дамыта оқыту, түсіндірмелі, ойын элементтері.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі пәні, орыс тілі пәні, география. пәндерімен, музыка, этика, эстетикамен халықтық педагогикамен байланыс
Сабаққа бөлінетін уақыт: 80минут.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: оқушылардың жай осы шақтың құрылымын, жасалу жолын түсінуі, етістіктің сөйлемде қолданылуын меңгеруі, өткен грамматикалық тақырыптармен толықтыра отырып, жәй осы шаққа сәйкес ситуация құрастыра білуі, сөздік қорын дамыту.
ә) тәрбиелік мәні: оқушылардың шетел тілін меңгеруге қызығушылығын арттыру, мәдениеттілікке, жауапкершілікке, ізденуге баулу.
б) дамытушылығы: оқушылардың есте сақтау қабілетін арттыру, логикалық ойлауын, еркін сөйлеуін, тілді меңгеруде аударма
жұмысына (оқу, тыңдау арқылы) түсінуіне қалыптастыру, сөздік қорын байыту.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, флипчарттар, электрондық оқулық, слайдтар.
Қолданылған оқулықтар: 1. English for Businessmen. Г. А. Дудкина
2. Английский для секретарей и менеджеров. С. А. Шевелева.
3. Практический курс английского языка В. Д. Аракина
4. Учебник английского языка Н. А. Бонк
Сабақтың өткізілу барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Тіл сындыру жаттығуы
III. Фонетикалық жаттығу «Sailor»
IV. Үй жұмысын сұрау текст “Shopping” жаңа сөздер, текстті Jigso әдісі арқылы сұрау)
V. Өткен грамматикалық тақырыпқа сәйкес жаттығулар орындау. Ex3 - 5 p. 26 - 27
VI. Жаңа грамматикалық тақырыпты түсіндіру. The Present Continuous Tense
VII. Жаңа тақырыпқа сәйкес жаттығулар орындау ex. 1 - 5
VIII. Диаграмма құру. «Meals» (өткен тақырыппен байланыстыра отырып )
IX. Жаңа сөздерді түсіндіру (етістіктің іс - әрекетке қатысын суреттерді пайдалану арқылы )
X. Жаңа текстті түсіндіру. “Travelling”
XI. Электронды оқулықты пайдалану арқылы жаттығулар орындау. (ойын элементері)
XII. Нақ осы шаққа сөйлем құрастыру.(логикалық ойлау, шапшаңдық)
XIII. Оқушыларды бағалау
XIV. Үй жұмысын беру.(түсіндіру) текстті оқып, аудару, сұрақтарға жауап беру, жаңа сөздерді меңгеру, қысқаша эссе жазу.
XV. Сабақты қорытындылау.
The lesson structure
I. The organization moment
II. Speech drill exercises
III. Phonetic drill exercises «Sailor» (tongue twister)
IV. Asking the home task text“Shopping” (with a method of Jig so) new words (they`ll find the correct translation)
V. Revision grammar materials. Ex3 - 5 p. 26 - 27
VI. Explaining the new grammar material. The Present Continuous Tense. (Нақ Осы Шақ )
VII. Doing exercises (in orally and written form) Ex. 1 - 5
VIII. Making up the diagram (Meals)
IX. Studying the new words. (with the help of pictures)
X. Explaining the new text `` Travelling ``
XI. Conclusion with the internet
XII. Making up the sentences in the Present Continuous Tense
XIII. Giving marks
XIV. Giving home task
(to retell the text and answer the questions, make up an essay)
XV. The end of the lesson
The procedure of the lesson
I. The organization moment
Teacher: How are you children?
Students: We are well and you?
T: I am so fine, thank you.
I see you are all present
II. Speech drill exercises
T: Now children let`s begin our lesson. First of all let`s answer my questions please.
T: What is date today?
S: Today is the 24th of December
T: And what was the date yesterday?
S: Yesterday was the 23rd of December
T: Good thank you. And next question what date will be tomorrow?
S: Tomorrow will be the 25th of December
T: Thats ok. and what day of the week today?
S: Today is Thursday.
T: Thank you, very good. Now children, let`s answer my questions, please.
What season is it now? And say about today`s weather
S: Its winter now. And it`s cold and cloudy.
T: Thats right, thank you.
III. Phonetic drill exercises
Now, children let`s take a tongue twister about sailor.
Sailor
A sailor went to sea (Вышел матрос в море)
To see what he could see, (Посмотреть, что он сможет увидеть)
And all he could see (И все, что он смог увидеть,)
Was sea, sea, sea. (Было море, море, море
IV. Asking their homework
T: Now, children let`s talk about our home task.
S: Our home task was the text ``Shopping `` for good reading with the methods of Jig so.
T: Good, please let`s read and answer the questions (students are reading and answering the teacher`s questions)
V. Exercise. 3 Revision grammar materials.
Complete with the subject personal pronoun. (In written form).
1. My name is Sue. (Sue) _________ am English.
And this is my family.
2. My mum´s name is Angie. (Angie) _________ is from Germany.
3. Bob is my dad. (My dad) _________ is a waiter.
4. On the left you can see Simon. (Simon) _________ is my brother.
5. (Sue and Simon) _________ are twins.
6. Our dog is a girl, Judy. (Judy) _________ is two years old.
7. (Sue, Simon, Angie and Bob) _________ live in Canterbury.
8. (Canterbury) _________ is not far from London.
9. My grandparents live in London. (My grandparents) _________
often come and see us.
10. What can _________ tell me about your family?
Exercise. 4 Choose the right possessive pronouns. (orally)
1. Is this ( your /yours) book?
2. It`s (their / theirs) door, not (our / ours).
3. They`re new pupils and I don`t know (their / theirs) names.
4. ( My / Mine ) flat is bigger than (her / hers), but (her / hers) is nicer.
5. That`s not ( my / mine) book. ( My / Mine) is new.
6. They took (our /ours) books and we took (their / theirs).
7. Are these pencils (her / hers).
8. Is This (your / yours) house or (their / theirs)?
Exercise. 5 Choose the right pronouns in the objective case. (orally)
1. The teacher always gives the pupils homework:
a) me b) them c) you
2. I read the book to my little sister.
a) her b) us c) him
3. The boys are riding their bikes.
a) it b) them c) her
4. My father is writing a letter to John.
a) him b) her c) me
5. I dont know the answer.
a) she b) her c) it
6. Open the window, please.
a) it b) them c) us
7. Sally is going to Anne.
a) her b) him c) me
8. Can you tell the people the way to the cinema, please?
a) you b) us c) them
9. The books are for Peter.
a) her b) him c) you
10. Can you help my sister and me?
a) her b) me c) us
VI. Explaining the new grammar
Нақ Осы Шақ to be көмекші етістігінің жіктелген формасы мен негізгі етістіктің IV – формасы арқылы жасалады.
Іс әрекеттің қазіргі уақытта орындалып жатқандығын білдіреді. Етістіктің ІV - формасында етістіктің түбіріне – ing жұрнағы жалғанады.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Ағылшын тілінен арнаулы курс бағдарламасы
ПРАКТИКАЛЫҚ ГРАММАТИКА Ағылшын тілінен арнаулы курс бағдарламасы 11 класқа арналған
Ауыспалы осы шақ (Present Simple Tense)
Осы шақ — әңгіме болып жатқан шақта болып жатқан оқиғалар мен іс - әрекеттерді сипаттайтын, күнделікті өмірде істейтін әрекеттерді сипаттайтын етістіктің шағы. Ағылшын тілінде осы шақтың 4 түрі бар (қазақ тілінде осы шақтың 2 түрі бар: ауыспалы осы
Present Perfect Continuous. Or Present Perfect Tense
Present Perfect Continuous дегеніміз белгілі бір уақытта басталып және әлі де жалғасып келе жатқан шақты айтамыз. Оның көмекші етістіктері have / has been v+ ing. “Have” – I жақта қолданылады, ал “has” – III жақта қолданылады.
The Simple Present Tense (Жәй Осы Шақ)
Жай осы шақтың құрылымын, жасалу жолын түсінуі, етістіктің сөйлемде қолдануылуын меңгеруі, өткен грамматикалық тақырыптармен толықтыра отырып, жәй осы шаққа сәйкес ситуация құрастыра білуі, сөздік қорын дамыту.
Present Continuous tense
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, № 11 жалпы білім беру орта мектебінің мұғалімі Уймаганбетова Жания Муратовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.