Құстарға жем береміз
Білім саласы: "Әлеуметтік орта"
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Айналамен таныстыру
Тақырыбы: "Құстарға жем береміз"
Мақсаты: Балаларға жалпы құстар туралы мағлұматтар беру, табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттырып, әсемдікті, әдемілікті көре білуге, табиғатты қорғап - аялай білуге үйрету. Балалардың бойында жанашырлық қамқорлық қасиеттерін егу. Құстарды жүйелі түрде қосымша қоректендіріп отырудың керектігін түсінуге жетелеу. Құстар туралы ой - өрістерін, түсініктерін дамыту. Қабылдау процестерін, көрнекі бейнелі және тілдік ойлау элементтерін дамыту. Балаларды қоршаған ортаны, кұстарды сүюге, қамқор болуға тәрбиелеу. Өзара іс - қимылға (сөйлеуге) қызығушылықпен ұмтылысты тәрбиелеу.
- Методикалық әдісі: Балалар сендер балабақшаға қай уақытта келесіңдер?
- Таңертең келеміз.
- Дұрыс айтасыңдар. Міне тағы да таң атып күн шықты. Ендеше сәлемдесіп алайықшы.
- Қайырлы таң, көздерім!
- Қайырлы таң, құлақтарым!
- Қайырлы таң, қолдарым!
- Қайырлы таң, аяқтарым!
Сендер ояндыңдар ма?
Ия біз ояндық!
- Көздерім көріп тұр
- Құлақтарым есітіп тұр
- Қолдарым қол соғып
- Аяқтарым топылдатты.
Біз ояндық!
Жарайсыңдар балалар!
Сендер білесіңдер ме қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем.
Көктемде бізге нелер ұшып келеді?
- Құстар.
Сендер сиқырлы баққа барғыларың келе ме?
Ия, барғымыз келеді.
- Менің қолымдағы сиқырлы таяқша, қазір мен таяқшамды сермеп қалсам біз сиқырлы бақта боламыз.
- Қандай керемет бақ, балалар сендерге ұнай ма?
- Бақта нелер өсіп тұр? (Музыка ойнап, тауыс құсы ұшып келеді)
Тәрбиеші: Балалар айналамыз жарық болып кеткен сияқты.
Тауыс құсы: Мен өз бағыма қонайын деп ұшып келсем, балалар келіп қалыпты ғой. Жарайды ендеше. Менің сендерге қоятын шартым бар орындасаңдар қонақ етемін, беретін сыйлығым да бар.
Бірінші шартым: Сендер қандай құстарды білесіңдер?
Балалар: Торғай, қарлығаш, қарға, сауысқан.
Тәрбиеші: Дұрыс айтысыңдар. Балалар құстар 2 - ге бөлінеді. Сендердің айтқан құстарың дала құстарына жатады. Ал үйлеріңде қандай құс бар?
- Тауық
Тауыққа сендер қандай күтім жасайсыңдар?
Балалар: су береміз, жем береміз.
Дұрыс айтасыңдар.
Құстар жайында білетін тақпағымызды айтайық
Шыр - шыр еткен торғайды
Қорғамасақ болмайды
Кіп-кішкентай торғайлар
Ағаштарды қорғайды.
Тауыс құсы: Менің қоятын 2 - шартым бар. Мен өз бағымды әсемдене түссін деп мынадай құстарды ала келіп едім. Осы құстарға қалай қамқорлық жасар едіңдер?
Тәрбиеші: Балалар, бұл көгершін деген құс, бұны бейбітшілік құсы деп атайды. Бұл құс еркіндікті жақсы көреді. Құстар аш болмас үшін біз не береміз?
Балалар: Жем береміз.
- Шөлдемес үшін не береміз?
Балалар: Су береміз.
Дұрыс айтасыңдар.
Балалардың жұмысы.
Тәрбиеші: Осындай әдемі ғажайып бақта тауыс құсымен бірге ойын ойнағыларың келе ме?
Ия.
Бәріміз бірге: "Ұшты - ұшты" ойынын ойнайық.
Тауыс құсы: Балалар сендердің құстарға жасаған қамқорлықтарың ұнады, ойындарың да жақсы екен.
Сендерге мына құстарды естелікке беремін.
Тәрбиеші: Ендеше, біздің де балабақшаға қайтатын уақытымыз болды. Сау болыңыз.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Айналамен таныстыру
Тақырыбы: "Құстарға жем береміз"
Мақсаты: Балаларға жалпы құстар туралы мағлұматтар беру, табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттырып, әсемдікті, әдемілікті көре білуге, табиғатты қорғап - аялай білуге үйрету. Балалардың бойында жанашырлық қамқорлық қасиеттерін егу. Құстарды жүйелі түрде қосымша қоректендіріп отырудың керектігін түсінуге жетелеу. Құстар туралы ой - өрістерін, түсініктерін дамыту. Қабылдау процестерін, көрнекі бейнелі және тілдік ойлау элементтерін дамыту. Балаларды қоршаған ортаны, кұстарды сүюге, қамқор болуға тәрбиелеу. Өзара іс - қимылға (сөйлеуге) қызығушылықпен ұмтылысты тәрбиелеу.
- Методикалық әдісі: Балалар сендер балабақшаға қай уақытта келесіңдер?
- Таңертең келеміз.
- Дұрыс айтасыңдар. Міне тағы да таң атып күн шықты. Ендеше сәлемдесіп алайықшы.
- Қайырлы таң, көздерім!
- Қайырлы таң, құлақтарым!
- Қайырлы таң, қолдарым!
- Қайырлы таң, аяқтарым!
Сендер ояндыңдар ма?
Ия біз ояндық!
- Көздерім көріп тұр
- Құлақтарым есітіп тұр
- Қолдарым қол соғып
- Аяқтарым топылдатты.
Біз ояндық!
Жарайсыңдар балалар!
Сендер білесіңдер ме қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем.
Көктемде бізге нелер ұшып келеді?
- Құстар.
Сендер сиқырлы баққа барғыларың келе ме?
Ия, барғымыз келеді.
- Менің қолымдағы сиқырлы таяқша, қазір мен таяқшамды сермеп қалсам біз сиқырлы бақта боламыз.
- Қандай керемет бақ, балалар сендерге ұнай ма?
- Бақта нелер өсіп тұр? (Музыка ойнап, тауыс құсы ұшып келеді)
Тәрбиеші: Балалар айналамыз жарық болып кеткен сияқты.
Тауыс құсы: Мен өз бағыма қонайын деп ұшып келсем, балалар келіп қалыпты ғой. Жарайды ендеше. Менің сендерге қоятын шартым бар орындасаңдар қонақ етемін, беретін сыйлығым да бар.
Бірінші шартым: Сендер қандай құстарды білесіңдер?
Балалар: Торғай, қарлығаш, қарға, сауысқан.
Тәрбиеші: Дұрыс айтысыңдар. Балалар құстар 2 - ге бөлінеді. Сендердің айтқан құстарың дала құстарына жатады. Ал үйлеріңде қандай құс бар?
- Тауық
Тауыққа сендер қандай күтім жасайсыңдар?
Балалар: су береміз, жем береміз.
Дұрыс айтасыңдар.
Құстар жайында білетін тақпағымызды айтайық
Шыр - шыр еткен торғайды
Қорғамасақ болмайды
Кіп-кішкентай торғайлар
Ағаштарды қорғайды.
Тауыс құсы: Менің қоятын 2 - шартым бар. Мен өз бағымды әсемдене түссін деп мынадай құстарды ала келіп едім. Осы құстарға қалай қамқорлық жасар едіңдер?
Тәрбиеші: Балалар, бұл көгершін деген құс, бұны бейбітшілік құсы деп атайды. Бұл құс еркіндікті жақсы көреді. Құстар аш болмас үшін біз не береміз?
Балалар: Жем береміз.
- Шөлдемес үшін не береміз?
Балалар: Су береміз.
Дұрыс айтасыңдар.
Балалардың жұмысы.
Тәрбиеші: Осындай әдемі ғажайып бақта тауыс құсымен бірге ойын ойнағыларың келе ме?
Ия.
Бәріміз бірге: "Ұшты - ұшты" ойынын ойнайық.
Тауыс құсы: Балалар сендердің құстарға жасаған қамқорлықтарың ұнады, ойындарың да жақсы екен.
Сендерге мына құстарды естелікке беремін.
Тәрбиеші: Ендеше, біздің де балабақшаға қайтатын уақытымыз болды. Сау болыңыз.
Жаңалықтар
Табиғат - біздің досымыз
Балаларға табиғат, тіршілік, қоршаған орта арасында байланыс жайлы түсініктерін қалыптастыру, балаларға өлі және тірі табиғат жөнінде мағлұмат беру, табиғатқа сүйіспеншілікпен қарауға, қадірлей білу және қамқорлық жасай білуге үйрету. Балалардың
Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал. Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз
шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау.
Әтешті құрастырамыз
Әтешпен таныстыру, ұжымдаса әрекет ете отырып, ұсақ қол моторикасын жетілдіру. балалардың сөздік қорларын дамыту.
Қыстайтын құстар қайда тұрақтайды?
Қыстап қалған құстар туралы түсініктерін кеңейту, құстардың сыртқы белгілері бойынша ажыратуды үйрету. Табиғатты сүюге, табиғатқа қамқор болуға үйрету.
Кім болам. Мамандық. (Қоршаған орта)
Қарағанды қаласының № 42 «Тілек» балабақша тәрбиеші –педагогы Сакенова Калкен Сериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.