Мəліметтер жинау
Бөлім. Жиынды жəне оның элементтерін белгілеу
Тақырыбы: Мəліметтер жинау
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
• деректер жинау үшін сауалнама жүргізуді, деректерді қорытындылауды.
Пəндік лексика жəне терминология.
Диаграмма, кесте, деректер.
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер. Талқылау.
Топ қатысушыларымен сауалнама жүргізіңдер.
Деректерді кестеге жинаңдар.
Жазу. Кесте толтыру.
Сабақтың басы
(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.
«Ертеңгілік шеңбер»
Қайырлы күн, көздерім!
Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
Қайырлы күн, құлақтарым!
Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
Қайырлы күн, қолдарым!
Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
Қайырлы күн, аяқтарым!
Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
Қайырлы күн, мұғалім!
Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)
Ынталандыру (Ұ, М.)
Топқа бөлу:
Қар, гүл, жапырақ
Оқушылар алған суреттерін тақтаға тиісті жеріне жабыстырады.
- Тақтаға назар аударайықшы, не байқадық?
- Не айта аласыңдар?
Мектеп: «№ 36 ЖОББМ» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Молдабекова Г. С.
Мəліметтер жинау жүктеу
Тақырыбы: Мəліметтер жинау
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
• деректер жинау үшін сауалнама жүргізуді, деректерді қорытындылауды.
Пəндік лексика жəне терминология.
Диаграмма, кесте, деректер.
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер. Талқылау.
Топ қатысушыларымен сауалнама жүргізіңдер.
Деректерді кестеге жинаңдар.
Жазу. Кесте толтыру.
Сабақтың басы
(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.
«Ертеңгілік шеңбер»
Қайырлы күн, көздерім!
Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
Қайырлы күн, құлақтарым!
Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
Қайырлы күн, қолдарым!
Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
Қайырлы күн, аяқтарым!
Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
Қайырлы күн, мұғалім!
Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)
Ынталандыру (Ұ, М.)
Топқа бөлу:
Қар, гүл, жапырақ
Оқушылар алған суреттерін тақтаға тиісті жеріне жабыстырады.
- Тақтаға назар аударайықшы, не байқадық?
- Не айта аласыңдар?
Мектеп: «№ 36 ЖОББМ» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Молдабекова Г. С.
Мəліметтер жинау жүктеу
Жаңалықтар
Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал. Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз
шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау.
Қосудың қасиеттері
Қосудық ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдана алады
Ойын жəне мінез. М дыбысы мен əрпі
Берілген мысалдар арқылы М дыбысын ажыратады, М əрпінің баспа түрін табады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.
Сиқырлы жолдар
Геометрикалық пішіндері ажырата отырып, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Ертегі арқылы қамқорлыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Кім болам. Мамандық. (Қоршаған орта)
Қарағанды қаласының № 42 «Тілек» балабақша тәрбиеші –педагогы Сакенова Калкен Сериковна
Құстарға жем береміз
Қызылорда облысы, Әйтеке би кенті, №7 Балдырған балабақшасының тәрбиешісі Қарымсақова Рабиға Көптілеуқызы "Үздік ашық сабақ" номинациясы бойынша
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.