Сиқырлы әріптер еліне саяхат
Тақырыбы: «Сиқырлы әріптер еліне саяхат»
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Сауат ашу және жазу негіздері.
Мақсаты: Балаларды әріптермен таныстыру, сөзге дыбыстық талдау жасай білу, буын туралы түсініктерін кеңейту, ойлау қабілетін, қиялын дамыту. О дыбысы мен әріп таңбасымен таныстыру.
Көрнекілігі: Үлгі суреттер, әріптер кассасы, дәптерлер, текшелер, қолайна.
Методикалық әдісі: көрсету, түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, қорытындылау.
Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиешінің іс - әрекеті
- Қайырлы таң, балалар! Мен сендермен кездескеніме өте қуаныштымын.
- Балалар бүгінгі көңіл - күйлерің қалай?
- Ендеше бүгінгі бізге келген қонақтармен барлығымыз бірге амандасып алайық.
Балалардың іс - әрекеті
- Сәлеметсіз бе апай!
(Балалар тәрбиешімен бірге шаттық шеңберін жасайды.)
Алақай келіңіз!
Дайын тұр төріміз.
Келіңіз. келіңіз,
Бізге риза болыңыз
Балалар келген қонақтармен амандасты.
Тәрбиеші: - Балалар, ойын ойнаймыз
Ойын: «Дыбыстарды суретке түсір»
Мақсаты: дауысты, дауыссыз дыбыстарды қайталау.
- Балалар сендер өздеріңді суретшіміз деп есептеңдер. Мен бір дыбыс айтам сендер соны тез суретке түсіріп алып, оны маған көрсетесіңдер. Дауысты дыбыс болса қызыл текше, дауыссыз дыбыс болса көк текше.
Балалардың әрекеті: А, Ы, Қ, П, М, Ғ, Н, Т
Іздену – ұйымдастырушылық кезеңі
Тәрбиеші:
- Жарайсыңдар балалар біз осы кезге дейін көптеген әріптермен таныстық, олай болса сол әріптерді тақпақтар арқылы еске түсірейік.
Ұлдана:
Ата - ананың тілегі,
Адам болып өскенің.
Адамдықтың тілегі,
Адал болып өскенің.
Аружан:
Мақталарды мақтаймыз,
Мақтаны көп қаптаймыз.
Маса жайлы мақтаған
Мәлімет еш таппаймыз.
Амандық:
Қарға, қарға, қарғалар,
Қар үстінде жорғалар.
Айдын:
Ата - анаңмен барып сен,
Пілді көрдің парктен.
Осы атауға зер салшы,
Басталған П әріппен.
Әділет:
Нан пісірем десем мен,
Нұржан неге нанбайсың?
Нанбасаң сұра Нұрбектен
Нағашым менің наубайшы.
Тәрбиеші:
- Балалар мен сендерге жұмбақ жасырам:
Айтамыз, естиміз.
Естиміз, айтамыз.
Ол не? Дыбыс
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Сауат ашу және жазу негіздері.
Мақсаты: Балаларды әріптермен таныстыру, сөзге дыбыстық талдау жасай білу, буын туралы түсініктерін кеңейту, ойлау қабілетін, қиялын дамыту. О дыбысы мен әріп таңбасымен таныстыру.
Көрнекілігі: Үлгі суреттер, әріптер кассасы, дәптерлер, текшелер, қолайна.
Методикалық әдісі: көрсету, түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, қорытындылау.
Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиешінің іс - әрекеті
- Қайырлы таң, балалар! Мен сендермен кездескеніме өте қуаныштымын.
- Балалар бүгінгі көңіл - күйлерің қалай?
- Ендеше бүгінгі бізге келген қонақтармен барлығымыз бірге амандасып алайық.
Балалардың іс - әрекеті
- Сәлеметсіз бе апай!
(Балалар тәрбиешімен бірге шаттық шеңберін жасайды.)
Алақай келіңіз!
Дайын тұр төріміз.
Келіңіз. келіңіз,
Бізге риза болыңыз
Балалар келген қонақтармен амандасты.
Тәрбиеші: - Балалар, ойын ойнаймыз
Ойын: «Дыбыстарды суретке түсір»
Мақсаты: дауысты, дауыссыз дыбыстарды қайталау.
- Балалар сендер өздеріңді суретшіміз деп есептеңдер. Мен бір дыбыс айтам сендер соны тез суретке түсіріп алып, оны маған көрсетесіңдер. Дауысты дыбыс болса қызыл текше, дауыссыз дыбыс болса көк текше.
Балалардың әрекеті: А, Ы, Қ, П, М, Ғ, Н, Т
Іздену – ұйымдастырушылық кезеңі
Тәрбиеші:
- Жарайсыңдар балалар біз осы кезге дейін көптеген әріптермен таныстық, олай болса сол әріптерді тақпақтар арқылы еске түсірейік.
Ұлдана:
Ата - ананың тілегі,
Адам болып өскенің.
Адамдықтың тілегі,
Адал болып өскенің.
Аружан:
Мақталарды мақтаймыз,
Мақтаны көп қаптаймыз.
Маса жайлы мақтаған
Мәлімет еш таппаймыз.
Амандық:
Қарға, қарға, қарғалар,
Қар үстінде жорғалар.
Айдын:
Ата - анаңмен барып сен,
Пілді көрдің парктен.
Осы атауға зер салшы,
Басталған П әріппен.
Әділет:
Нан пісірем десем мен,
Нұржан неге нанбайсың?
Нанбасаң сұра Нұрбектен
Нағашым менің наубайшы.
Тәрбиеші:
- Балалар мен сендерге жұмбақ жасырам:
Айтамыз, естиміз.
Естиміз, айтамыз.
Ол не? Дыбыс
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
О дыбысы және әрпі
О дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Сөз ойлап табуға, сөйлем құрап айтуға үйрету.
Сиқырлы әріптер мен сиқырлы сандар әлеміне саяхат
Факультативтің мақсаты: —Оқушылардың білімін жетілдіру, сабаққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Д дыбысы және әрпі
Д дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыра келіп, д дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап табуына назар аудару. Балалардың тілдік, сөздік қорына мән беріп, ойлау қабілеттерін, қиялын дамыту (буын, сөз құрау, жұмбақ айту). Жазуға қолдарын жаттықтыру.
Сөздер патшалығына саяхат
Дыбыс пен әріп туралы түсінік беру, жазуға қолдарын жаттықтыру, әр түрлі тапсырмаларды орындату арқылы логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру, ойын арқылы тілдерін, ой - өрістерін, сөздік қорларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Д дыбысы мен әрпі
Д дыбысы және әріп таңбасымен таныстыра келіп, балалардың сөздің мәдениетін сақтап, анық таза сөйлеуге үйрету;
Сиқырлы гүлдер еліне саяхат
Ақтөбе облысы, Хромтау қаласы №7 «Еркетай» МДҰ тәрбиешісі Курманбаева Гульнур Тастановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.