Өткенді пысықтау
Мақсаты: а) оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту;
ә) балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, дәптермен жұмыс жасау барысында ұқыптылыққа, тазалыққа баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту
б) Жылдам, тез есептеуге баулу, логикалық ойлау қабілетін арттыру;
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ Әдісі: түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын,
Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда.
Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 7. 16 - бет.
3430*35+ (68832: 16 - 237*12)=121 508
(89718: 89 - 992: 16) *2+543709 = 545309
ІІІ. Өткенді пысықтау: № 1 жаттығу есептеулерді қарастыр. Қалай есептегенін түсіндіру.
ІҮ. Мақсат қою кезеңі. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау. Сынып оқушылары «Алғырлар» және «Білгірлер» топтарына бөлініп, өз топтарына қаражат жинайды. Ол үшін әр тапсырманың өзіндік құны болады.
Ү. Жаңа сабақ:
Математикалық диктант - 500тг
2800 санын 14 пен 5 - тің көбейтіндісіне бөл
2800 санын 14 пен 5 - тің көбейтіндісіне көбейт
97 мен 103 - тің қосындысын 6 есе арттыр
72 - ні 257 мен 43 - тің қосындысына көбейт
№2 а) есептеп, дұрыстығын тексеру.. 500тг
45150: 14=
921570: 51=
175440: 43=
740160: 36=
888860: 98=
813400: 28=
302520: 12=
908820: 18=
247230: 41=
986750: 5=
526350: 3=
195760: 8=
№3 тапсырманы талдап шығару. 200тг
540: х+15=150: 2
540: х+15=75
540: х=75 - 15
540: х=60
х=540: 60
х=9
540: 9+15=150: 2
75=75
х•50+100•9=250•4
х•50+900=1000
х•50=1000 - 900
х•50=100
х=100: 50
х=2
2•50+100•9=250•4
1000=1000
120+х•15=375
х•15=375 - 120
х•15=255
х=17
120+17•15=375
375=375
600 - 120+х•12=600
480+х•12=600
х•12=600 - 480
х•12=120
х=120: 12
х=10
600 - 120+10•12=600
600=600
1260+12•х=3000
12•х=3000 - 1260
12•х=1740
х=1740: 12
х=145
1260+12•145=3000
3000=3000
«Кім жылдам?» тез есептеп үйрену. 1000тг
(300*3: 30*150 - 1500)+2009
(40*30+110+30*3): 7 - 200+3115
№6 есеп. 1000тг
Шешуі: 2000 -(278+278*3) =888
Жауабы: кешкі көрсетілімге 888 билет сатылды.
Логикалық тапсырма. 2000тг
1\«Ата, жасыңыз нешеде?»- деп сұрағанда, Қожекең: «Ең үлкен төрт таңбалы санды 9 есе кемітіп, одан ең кіші төрт таңбалы санды шегерсе, менің өтірік жасым шығады. Ал шын жасымды айтпаймын. Оны халық біледі.» - депті. Қожанасырдың өтірік жасы нешеде?
2\ «Әкең неше жаста?» - деп сұраған досына Азат: «Мен әкемнен 5 есе жаспын, інімнен 5 жас үлкенмін, ал әкем мен інім екеуінің жасын бірге алғанда 61 - ге тең»,- деп жауап берді. Азат неше жаста?
№7 фигураның ауданын тап. 1000тг.
S= 9м*10м — 5м*4м=70м2
№8 а \МВК\ бұрышы туралы дұрыс тұжырымды таңда1000тг.
ІІ. Бекіту. Балалар, бүгін біз не үйрендік? Білімді бекіту үшін электронды оқулықтан тест тапсырмаларын орындаймыз.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 5 есеп. 17 - бет.
Бағалау. Қорытынды. Көп қаражат жинаған топ жеңіске жетеді.
ә) балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, дәптермен жұмыс жасау барысында ұқыптылыққа, тазалыққа баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту
б) Жылдам, тез есептеуге баулу, логикалық ойлау қабілетін арттыру;
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ Әдісі: түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын,
Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда.
Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 7. 16 - бет.
3430*35+ (68832: 16 - 237*12)=121 508
(89718: 89 - 992: 16) *2+543709 = 545309
ІІІ. Өткенді пысықтау: № 1 жаттығу есептеулерді қарастыр. Қалай есептегенін түсіндіру.
ІҮ. Мақсат қою кезеңі. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау. Сынып оқушылары «Алғырлар» және «Білгірлер» топтарына бөлініп, өз топтарына қаражат жинайды. Ол үшін әр тапсырманың өзіндік құны болады.
Ү. Жаңа сабақ:
Математикалық диктант - 500тг
2800 санын 14 пен 5 - тің көбейтіндісіне бөл
2800 санын 14 пен 5 - тің көбейтіндісіне көбейт
97 мен 103 - тің қосындысын 6 есе арттыр
72 - ні 257 мен 43 - тің қосындысына көбейт
№2 а) есептеп, дұрыстығын тексеру.. 500тг
45150: 14=
921570: 51=
175440: 43=
740160: 36=
888860: 98=
813400: 28=
302520: 12=
908820: 18=
247230: 41=
986750: 5=
526350: 3=
195760: 8=
№3 тапсырманы талдап шығару. 200тг
540: х+15=150: 2
540: х+15=75
540: х=75 - 15
540: х=60
х=540: 60
х=9
540: 9+15=150: 2
75=75
х•50+100•9=250•4
х•50+900=1000
х•50=1000 - 900
х•50=100
х=100: 50
х=2
2•50+100•9=250•4
1000=1000
120+х•15=375
х•15=375 - 120
х•15=255
х=17
120+17•15=375
375=375
600 - 120+х•12=600
480+х•12=600
х•12=600 - 480
х•12=120
х=120: 12
х=10
600 - 120+10•12=600
600=600
1260+12•х=3000
12•х=3000 - 1260
12•х=1740
х=1740: 12
х=145
1260+12•145=3000
3000=3000
«Кім жылдам?» тез есептеп үйрену. 1000тг
(300*3: 30*150 - 1500)+2009
(40*30+110+30*3): 7 - 200+3115
№6 есеп. 1000тг
Шешуі: 2000 -(278+278*3) =888
Жауабы: кешкі көрсетілімге 888 билет сатылды.
Логикалық тапсырма. 2000тг
1\«Ата, жасыңыз нешеде?»- деп сұрағанда, Қожекең: «Ең үлкен төрт таңбалы санды 9 есе кемітіп, одан ең кіші төрт таңбалы санды шегерсе, менің өтірік жасым шығады. Ал шын жасымды айтпаймын. Оны халық біледі.» - депті. Қожанасырдың өтірік жасы нешеде?
2\ «Әкең неше жаста?» - деп сұраған досына Азат: «Мен әкемнен 5 есе жаспын, інімнен 5 жас үлкенмін, ал әкем мен інім екеуінің жасын бірге алғанда 61 - ге тең»,- деп жауап берді. Азат неше жаста?
№7 фигураның ауданын тап. 1000тг.
S= 9м*10м — 5м*4м=70м2
№8 а \МВК\ бұрышы туралы дұрыс тұжырымды таңда1000тг.
ІІ. Бекіту. Балалар, бүгін біз не үйрендік? Білімді бекіту үшін электронды оқулықтан тест тапсырмаларын орындаймыз.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 5 есеп. 17 - бет.
Бағалау. Қорытынды. Көп қаражат жинаған топ жеңіске жетеді.
Жаңалықтар
Екі таңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілдерін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту; балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілін үйрету; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білуін дамыту;
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдері. Қайталау.
Оқушыларға екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдерін тиянақтауға, теңдеу құрастырып шешімін табуға үйретуге мүмкіндік жасау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; білімділікке, дәптермен жұмыс жасау барысында тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; 2) есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту;
Екітаңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау
Оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілдерін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту; Балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе кенті, Нұн Жұбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Есболова Нұржанат
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.