Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Екі таңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау

17 қаңтар 2019, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 4 сынып
№ 86. Тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау
Мақсаты: оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілдерін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту; балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдісі түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын,
Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 6. 14 - бет.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІҮ. Өткенді пысықтау:
№ 1 жаттығу бөліндінің мәніндегі цифрлардың санын анықта.
Былай тұжырымда:
ә) Есептеп, дұрыстығын тексер.
798: 57=14 ----------- 455: 13=35 ---------- 2548: 26=98 ---------- 4656: 97=48
57•14=798 ----------- 13•35=455 ----------- 26•98=2548 ----------- 97•48=4656
714: 34=21 ----------- 688: 16=43 ---------- 7644•78=98 ---------- 6348: 69=92
34•21=714 ----------- 43•16=688 ----------- 98•78=7644 ----------- 92•69=6348

№2 Есепті шығару
а) Шешуі: (300: 6)+10=60 км/сағ 60∙6=360 км
Жауабы: машина 6 сағатта 360 км арақашықтықты жүріп өтер еді.
ә) ауызша орындау.
Жауабы: салдың жүзіп өтуіне 1 сағат кетті.
№3 теңдеу құру арқылы шығарылатын есеп.
319+х=10•52
319+х=520
х=520 - 319
х=201
319+201=10•52
520=520
Жауабы: лагерьден үйіне 201 қыз қайтып оралды.
№4 сызба бойынша есеп құрастыру және шығару.
Тігінші 25 дана белдемше және 20 дана шалбар тікті. Белдемшеге шалбарға қарағанда 10 м мата артық жұмсалды. Егер бір белдемше мен бір шалбарға бірдей мөлшерде мата жұмсалған болса, онда 1 киімге неше метр мата жұмсалды?
Шешуі: 10:(25 - 20) =2 м
Жауабы: 1 киімге 2 м мата жұмсалды.

Ү. Жаңа сабақты пысықтау:
№6. Өрнектердің мәнін табу.
1) 31•4589 - 26772: 46= 141677
31•4589 - 26772: 23=141095
2) 3912: 12+6205: 17= 691
6384: 12+6205: 17=897
3) 19072: 32∙85= 50660
ҮІ. Бекіту.
№7 жаттығу тиімді тәсілмен есептеу.
Екі таңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау жүктеу
2 362
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілін үйрету; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білуін дамыту;
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдері. Қайталау.
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдері. Қайталау.
Оқушыларға екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдерін тиянақтауға, теңдеу құрастырып шешімін табуға үйретуге мүмкіндік жасау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; білімділікке, дәптермен жұмыс жасау барысында тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; 2) есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту;
Екітаңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау
Екітаңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау
Оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілдерін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту; Балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе кенті, Нұн Жұбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Есболова Нұржанат
Өткенді пысықтау
Өткенді пысықтау
Қызылорда қаласы, Қ.Мұхамеджанов атындағы №1 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Умиралиева Молдир Балгабаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×