Қайталау. Білім – сайыс сабағы
Сабақ тақырыбы: Қайталау. Білім – сайыс сабағы.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. Есептеу тәсілдерін қайталау, бір амалмен шығарылатын ( кері есеп құрастыру) есептерді шешуге, өзара кері есептер құру, шығару, түрлендіру; құрылымы күрделі өрнек құру, теңдеу шешу білімдерін тиянақтау, бекіту.
2. Дамытушылық. Балалардың танымдылық қабілеттерін, есте сақтау, ойлау, өздіктерімен жұмыс істеуге, топпен жұмыс істеу, шығармашылық белсенділігін дамыту.
3. Оқытуды өмірмен байланыстыра отырып, өз білімдеріне сенімді болуға, ұқыптылыққа, істі аяқтай білуге, жолдастық көмек жасай білуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі. Білім – сайыс сабағы
Әдістері: Сұрақ – жауап, іздену, түсіндіру, топпен жұмыс.
Көрнекілік: Инт. Тапсырмалар, тест.
Пән аралық байланыс: Дүниетану, әдебиеттік оқу.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі. Психиологиялық әзірлік.
Шынығамыз, шыңдаймыз
Жарыстарға қатысамыз.
Жүлделі орындарды
Біліммен алуға
Талпынамыз!
- Талаптарыңа нұр жаусын! Сабақта біліммен жарысуға дайын болсаңдар, қыс мезгілінде қандай жарыстар өткізуге болады деп ойлайсыңдар?
- Оқушылар жауаптары:
- Ендеше, мына жұмбақты шешіп, «Мұзайдынға» білімдеріңмен жарысып көрейік.
Жұмбақ
Есіктен кіреді еңкейіп
Төрге шығады қампиып. ( Аяз)
I. Шаңғышылар тобы, II. Конькишілер тобы, III. Хоккейшілер тобы
Тапсырмалар ортақ, сондықтан дұрыс, шапшаң, тез ойлау, белсенділікпен орындап жүлделі орындардың жеңімпаздары болуға әзірленіңдер!
... Кім қарды көп жинаса (топпен) сол топ ( жеңімпаз) болады:
II. Жарысты үй тапсырмасынан бастайық!
Ауызша білім бекіту (өткен тақырыптарға байланысты)
1онд. 5бірл =15
3онд. 3бірл.=33
8онд. 81бірл.=83
7онд. 5бірл=72
6онд. 8бірл.=61
III. Сайысқа сәт сапар!
Тапсырмалар
1. Мысалдардың шығару тәсілдерін түсіндір. Сол тәсілдермен шығар.
76+8= 84
84 - 6=78 бірліктерді қосу, азайту тәсілдерін қолданамыз
70+(6+8)=84
(84 - 4)- 2=78
(76+4)+4=84
70+(14 - 6)=78
76+8/4/4
76+8/70/6
84 - 6/4/2
84 - 6/70/14
76+8/4/4
76+8/70/6
84 - 6/4/2
84 - 6/70/14
Бірліктерін бөлшектеу
85+9=94
94 - 5=89
80+(5+9)=94
(94 - 4)- 1=89
(85+5)+4=94
80+(14 - 5)=89
2. Есепті шығар.( мәтінді оқу, шартын құру, мәнді белгісін білу, кері есеп құрастыру)
Отырып – тұрды - 26рет
? артық
шешуі: 26 - 3=23
Денесін көтерді 3рет
Жауабы: 23 рет артық отырып - тұрды.
Кері: 1) От - т - 26рет
Денес кет -? 23 рет кем
Ш: 26 - 23=3
Ж: 3рет ж. д. К
2) Ж. д. к - 3 рет
От. т -? 23 рет артық -? 23+3= 26
Ж: 26 рет от – т.
Есепте! Кім жылдам?
86+6 - 12+39 - 37+9+20=3
№ 4 Өрнек құр және оның мәнін тап. ( Өзіндік жұмыс)
20+(12 - 8)=24
60+(а+7)=72 а=5 I
50 -(а - 6)=43 а=13 II
40+(а+8)=65 а=17 III
Сергіту минуты
1. Шаңғы, шана сайла
Конькиді байла
Думандаиып ойна
Шапшаң дұрыс ойла!
2. Жарысқа 15 бала қатысып
Бесеуі құлады
Үшеуі сүрінді
Екеуі артта қалды
Орын алды шешуі
Логикалық жаттығулар
1. Мұз айдында 7 бала
Асыр сап жүр сырғанап
Сырғанамай екі бала
Жағалауда тұр қарап
Енді осы бар баланың
Санын айтсаң жарадың(9)
2. Он асықтың үшеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады(7)
3. Жарысқа 15 бала қатысп
Бесеуі құлады
Үшеуі сүрінді
Екеуң артта қалды
Орын алды шешуі?(5)
Теңдеу құр, шешу:
6+х=45 ---------------- 45 - х=6
Х=45 - 6 --------------- х=45 - 6
Х=39 ------------------- х=339
6+39=45 -------------- 45 - 39=6
45=45 ------------------ 6=6
№5 (?) не үйден жалғастыру(ауызша орындауға болады?)
1онд. 7бірл.+3бірл.=2онд;
2онд.- 3бірл.=1онд. 7бірл;
3онд.- 7бірл.+3бірл.=4онд;
2онд. 7бірл.+3бірл.=3онд;
3онд.- 3бірл.=2онд. 7бірл.
4онд.- 3бірл.=3онд. 7бірл.
«Мұзайдынның» мәресіне жетіп қалған сияқтымыз:
Көгілдір мұз тайғанақ
Жалтылдайды мұзайдын
Өткендерді қайталап
Тестке жауап іздейік!
Тест.
1. Шаршы периметрін табу үшін:
а) екі қабырғасының ұзындығын қосамыз
ә) барлық қабырғаларының ұзындығын қосу
б) үш қабырғасын өлшейміз
2. 2онд. 8бірл.+2бірл=?
а) 3онд. ә) 5онд. б) 28бірл.
3. Салыстыр: 52см*5дм2см
а)> ә) = б) <
4. Қайсысы әріпті өрнек?
а) 7+30
ә) А - 40
б) х+=32
Тест жауаптары:
1) ә; 2) а; 3) ә; 4) ә
VI Қорыту;
VII Бағалау Топ басшы мүшелеріне «*» белгісін қойып отырады; Мадақтау; I, II, II
VIII Үйге тапсырма беру
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. Есептеу тәсілдерін қайталау, бір амалмен шығарылатын ( кері есеп құрастыру) есептерді шешуге, өзара кері есептер құру, шығару, түрлендіру; құрылымы күрделі өрнек құру, теңдеу шешу білімдерін тиянақтау, бекіту.
2. Дамытушылық. Балалардың танымдылық қабілеттерін, есте сақтау, ойлау, өздіктерімен жұмыс істеуге, топпен жұмыс істеу, шығармашылық белсенділігін дамыту.
3. Оқытуды өмірмен байланыстыра отырып, өз білімдеріне сенімді болуға, ұқыптылыққа, істі аяқтай білуге, жолдастық көмек жасай білуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі. Білім – сайыс сабағы
Әдістері: Сұрақ – жауап, іздену, түсіндіру, топпен жұмыс.
Көрнекілік: Инт. Тапсырмалар, тест.
Пән аралық байланыс: Дүниетану, әдебиеттік оқу.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі. Психиологиялық әзірлік.
Шынығамыз, шыңдаймыз
Жарыстарға қатысамыз.
Жүлделі орындарды
Біліммен алуға
Талпынамыз!
- Талаптарыңа нұр жаусын! Сабақта біліммен жарысуға дайын болсаңдар, қыс мезгілінде қандай жарыстар өткізуге болады деп ойлайсыңдар?
- Оқушылар жауаптары:
- Ендеше, мына жұмбақты шешіп, «Мұзайдынға» білімдеріңмен жарысып көрейік.
Жұмбақ
Есіктен кіреді еңкейіп
Төрге шығады қампиып. ( Аяз)
I. Шаңғышылар тобы, II. Конькишілер тобы, III. Хоккейшілер тобы
Тапсырмалар ортақ, сондықтан дұрыс, шапшаң, тез ойлау, белсенділікпен орындап жүлделі орындардың жеңімпаздары болуға әзірленіңдер!
... Кім қарды көп жинаса (топпен) сол топ ( жеңімпаз) болады:
II. Жарысты үй тапсырмасынан бастайық!
Ауызша білім бекіту (өткен тақырыптарға байланысты)
1онд. 5бірл =15
3онд. 3бірл.=33
8онд. 81бірл.=83
7онд. 5бірл=72
6онд. 8бірл.=61
III. Сайысқа сәт сапар!
Тапсырмалар
1. Мысалдардың шығару тәсілдерін түсіндір. Сол тәсілдермен шығар.
76+8= 84
84 - 6=78 бірліктерді қосу, азайту тәсілдерін қолданамыз
70+(6+8)=84
(84 - 4)- 2=78
(76+4)+4=84
70+(14 - 6)=78
76+8/4/4
76+8/70/6
84 - 6/4/2
84 - 6/70/14
76+8/4/4
76+8/70/6
84 - 6/4/2
84 - 6/70/14
Бірліктерін бөлшектеу
85+9=94
94 - 5=89
80+(5+9)=94
(94 - 4)- 1=89
(85+5)+4=94
80+(14 - 5)=89
2. Есепті шығар.( мәтінді оқу, шартын құру, мәнді белгісін білу, кері есеп құрастыру)
Отырып – тұрды - 26рет
? артық
шешуі: 26 - 3=23
Денесін көтерді 3рет
Жауабы: 23 рет артық отырып - тұрды.
Кері: 1) От - т - 26рет
Денес кет -? 23 рет кем
Ш: 26 - 23=3
Ж: 3рет ж. д. К
2) Ж. д. к - 3 рет
От. т -? 23 рет артық -? 23+3= 26
Ж: 26 рет от – т.
Есепте! Кім жылдам?
86+6 - 12+39 - 37+9+20=3
№ 4 Өрнек құр және оның мәнін тап. ( Өзіндік жұмыс)
20+(12 - 8)=24
60+(а+7)=72 а=5 I
50 -(а - 6)=43 а=13 II
40+(а+8)=65 а=17 III
Сергіту минуты
1. Шаңғы, шана сайла
Конькиді байла
Думандаиып ойна
Шапшаң дұрыс ойла!
2. Жарысқа 15 бала қатысып
Бесеуі құлады
Үшеуі сүрінді
Екеуі артта қалды
Орын алды шешуі
Логикалық жаттығулар
1. Мұз айдында 7 бала
Асыр сап жүр сырғанап
Сырғанамай екі бала
Жағалауда тұр қарап
Енді осы бар баланың
Санын айтсаң жарадың(9)
2. Он асықтың үшеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады(7)
3. Жарысқа 15 бала қатысп
Бесеуі құлады
Үшеуі сүрінді
Екеуң артта қалды
Орын алды шешуі?(5)
Теңдеу құр, шешу:
6+х=45 ---------------- 45 - х=6
Х=45 - 6 --------------- х=45 - 6
Х=39 ------------------- х=339
6+39=45 -------------- 45 - 39=6
45=45 ------------------ 6=6
№5 (?) не үйден жалғастыру(ауызша орындауға болады?)
1онд. 7бірл.+3бірл.=2онд;
2онд.- 3бірл.=1онд. 7бірл;
3онд.- 7бірл.+3бірл.=4онд;
2онд. 7бірл.+3бірл.=3онд;
3онд.- 3бірл.=2онд. 7бірл.
4онд.- 3бірл.=3онд. 7бірл.
«Мұзайдынның» мәресіне жетіп қалған сияқтымыз:
Көгілдір мұз тайғанақ
Жалтылдайды мұзайдын
Өткендерді қайталап
Тестке жауап іздейік!
Тест.
1. Шаршы периметрін табу үшін:
а) екі қабырғасының ұзындығын қосамыз
ә) барлық қабырғаларының ұзындығын қосу
б) үш қабырғасын өлшейміз
2. 2онд. 8бірл.+2бірл=?
а) 3онд. ә) 5онд. б) 28бірл.
3. Салыстыр: 52см*5дм2см
а)> ә) = б) <
4. Қайсысы әріпті өрнек?
а) 7+30
ә) А - 40
б) х+=32
Тест жауаптары:
1) ә; 2) а; 3) ә; 4) ә
VI Қорыту;
VII Бағалау Топ басшы мүшелеріне «*» белгісін қойып отырады; Мадақтау; I, II, II
VIII Үйге тапсырма беру
Жаңалықтар
Есептерді теңдеу құру арқылы шығару
Оқушылардың есептерді теңдеу құру арқылы шығару тәсілдері жөнінде білімдерін тиянақтау, есептеу дағдыларын жетілдіру;
Теңдеулер жүйесін шешу. (9 - сынып)
Теңдеулер жүйелерін тәсілдерін қайталай отырып, есептер шығару. Есте сақтау қабілетін, ойлау логикасын дамыту. Шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Есептерді теңдеу құру отырып шешу жолын ұғындыру. Сөз есептерге теңдеу құру арқылы шешуді үйрену, сауатты түрде шапшаң орындау арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Квадрат теңдеулер арқылы шығарылатын есептер
Квадрат теңдеулер арқылы шығарылатын есептер. Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу алгоритмімен таныстыру, квадрат теңдеуге келтірілетін есептерді шығаруды үйрету.
Күнделікті сабақ жоспары (алгебра 8 сынып)
Дәреженің қасиеттерін есептер шығару барысында қолдана алу дағдыларын тексеру есте сақтау, зейін қою, өзіндік ойлау қабілеттерін дамыту
Кері есептер құрастыру, жақшалы өрнектер
Кері есептер құрастыру, жақшалы өрнектердегі амалдардың рет - тәртібін талдау, салыстыру, теңдеулер шешу, өрнек құру. Оқушылар білімін тиянақтау ой - өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.