Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Есепті теңдеу құру арқылы шығару

04 ақпан 2018, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шығару.
Сабақтың мақсаты: Есептерді теңдеу құру отырып шешу жолын ұғындыру. Сөз есептерге теңдеу құру арқылы шешуді үйрену, сауатты түрде шапшаң орындау арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Ұқыпты орындап, қатесіз жазуға, теңдеуді сауатты құра білуге дағды қалыптастыру.
Балаларды топпен ұйымдаса жұмыс істей білуге, еңбекке баулу.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер, тесттер, оқулық
Сабақ түрі: аралас.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, топпен жұмыс, тест сынығы, салыстыру.

Жоспар: І Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырманы сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІV. Жаңа сабақты бекіту.
V. Қорытындылау, бағалау.
VI. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Жаңа сабақ.
Есепті теңдеу құру арқылы шешу.

«Ой қозғау»
Теңдеудің неше түрі бар? (күрделі, қарапайым)
Салыстыру, ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? (ұқсастығы екеуіде теңдеу, айырмашылығы: күрделі екі немесе көп амалмен орындалады, қара - пайым: тек қана бір амалмен орындалады)

«Ойлан тап!»
1 кг сары май 360 теңге тұрады.
Жарты кг сары май қанша тұрады? 200г сары май ше?

1 кг сары май 360 теңге тұрады. Жарты кг сары май қанша тұрады?
360: 2 = 180 (жарты, н/е 500г)
х: 2 = 18 (теңдеу құру)
х = 18 • 5
х = 90____.
90: 5 – 18
18 = 18
Қайсысы ыңғайлы? (теңдеу)
«Топпен жұмыс»
І – топ № 3. Есепті теңдеу құру арқылы шығару.
Бар еді – 1706қап ұн.
Қалды – 1009қап ұн.
Жөнелтілді -? Қап ұн
Ш: 1706 – х = 1009
х = 1706 – 1009
х = 697.
1706 – 697 = 1009
1009 = 1009
Ж: 697 қап ұн
ІІ – топ № 4 – 208бет,
Болды - 548т қызылша.
Қалды - 399т қызылша.
Тиеп жіберді -? т қызылша.
Ш: 548 – х = 399
х = 548 – 399
х = 149.
548 – 149 = 399
399 = 399
Ж: 149т қызылша.
ІІІ - топ № 5 - 208бет,
Әр қатарына 8 көшеттен - 5 қатар
Жиектеді -? көшет
Болды - 63 көшет.
Ш: (8• 5) + х = 63
40 + х = 63
х = 63 - 40
х =23
(8• 5) + 23 = 63
63 = 63
Ж: 23 көшетпен жиектеді.

ІV топ.
№6. Есепті теңдеу құру арқылы шығар.
S = 18 км,
t = 2сағ,
v1 = 4км/сағ,
v2 =? км/сағ
Ш: 18: 2 – х = 4
9 – х = 4
х = 9 – 4
х = 5
18: 2 – 5 = 4
4 = 4
Ж: v2 = 5 км/сағ
Сұрақ – жауап алу.
Салыстыру:
Күрделі мен жай теңдеудің ұқсастығы, айырмашылығы неде?

Есепті теңдеу құру арқылы шығару. жүктеу
6 609
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Оқушыларға теңдеу құру, шешу, жанама тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шешу жолдарын үйрету. Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Есептерді теңдеу құру арқылы шығару қабілетін қалыптастыру, есептеу дағдысын жетілдіру. Оқушылар теңдеулердің көмегімен есептерді шешу алгоритмін біледі.
Құрылымы күрделі теңдеулер
Құрылымы күрделі теңдеулер
Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу алгоритмін, теңдеуді құру және оны шығару тәсілін меңгеру; есепті түрлендіруге және салыстыруға машықтандыру;
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Қарашатау орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Малайдарова Гүлнар Нағашыбайқызы
Күрделі құрылымды теңдеулерді шешу
Күрделі құрылымды теңдеулерді шешу
Атырау қаласы, Д. Байбосынов атындағы № 13 ұлттық мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Мұхамбетова Ботагөз Жексенғалиқызы
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
«Сымбат»жеке мектебінің бастауыш мұғалімі Алдабергенова Үзілдік Жомартқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×