Санды өрнек және әріпті өрнек
Математика
Сабақтың тақырыбы: Санды өрнек және әріпті өрнек
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік қалыптастыру. Әріпті теңдіктерді құру, оқу және жазуымен таныстыру, оларды бір - бірінен ажырата алуға үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың математикалық ойлауын дамыту, есеп шығару білігін тиянақтау.
Тәрбиелілік: Танымдылық қабілетін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: дидактикалық материалдар.
Оқыту әдісі: түсіндіру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІІІ. Жаңа сабақ:
№ 1. 5+2 10 - 5 3 - 2 4+4
өрнектер
а+2
2+2 10 - а әріпті
10 - 2 санды с+5 өнектер
7 - 5 өрнектер а - 0
10 - 0
Әріпті өрнектің мәнін бірден таба алмаймыз.
10 - а;
а=2 болғанда 10 - 2=8
№ 2. Санды өрнектерді оқы. Мәндерін тап:
4+2=6 8+2=10 3+3=6 5+3=8
7 - 2=5 9 - 2=7 7 - 3=4 9 - 3=6
IV. Сергіту сәті.
Көк аспанға қараймын,
Кеткен құсты санаймын,
Үшбұрыш болып тырналар,
Көк жүзінде сырғанар.
V. Оқушылардың білімін бекіту.
№3. Әріпті өрнектерді оқы:
а - 3
а=3 болғанда 3 - 3=0
a=4болғанда 4 - 3=1
a=5 болғанда 5 - 3=2
VI. Ө. ж.
10 - а
a=3 болғанда 10 - 3=7
a=4болғанда 10 - 4=6
a=5болғанда 10 - 5=5
№4. Қайсысы есеп? Есепті шығар:
5 пен 2 сандарының қосындысының мәні неге тең?
5+2
- Есептің бөліктерін атаңдар?
Шарты -?
Сұрағы -?
Шешуі -?
Жауабы -?
Аулада 5тауық және одан 2 - еуі артық балапан жүр. Аулада неше балапан жүр?
Тауық - 5
Балапан -?, одан 2 - еуі артық
Шешуі: 5+2=7(балапан)
Жауабы: аулада 7 балапан жүр.
VII. Сергіту сәті.
Аспанға қарап ай көрдім,
Төменге қарап жер көрдім
Оңға, солға бұрылып,
Егеменді ел көрдім!
№5. Қай үйде тұрады?
№6.
3+2 3+а 4=4
- Қандай өрнектер?
VIII. Сабақты қорытындылау.
- Біз не істеуді үйрендік?
ІХ. Бағалау. Мадақтау.
Түркістан қаласы,
№18 Ж. Еділбаев мектеп гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі Домаева Шахизада Абдикаримовна
Сабақтың тақырыбы: Санды өрнек және әріпті өрнек
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік қалыптастыру. Әріпті теңдіктерді құру, оқу және жазуымен таныстыру, оларды бір - бірінен ажырата алуға үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың математикалық ойлауын дамыту, есеп шығару білігін тиянақтау.
Тәрбиелілік: Танымдылық қабілетін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: дидактикалық материалдар.
Оқыту әдісі: түсіндіру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІІІ. Жаңа сабақ:
№ 1. 5+2 10 - 5 3 - 2 4+4
өрнектер
а+2
2+2 10 - а әріпті
10 - 2 санды с+5 өнектер
7 - 5 өрнектер а - 0
10 - 0
Әріпті өрнектің мәнін бірден таба алмаймыз.
10 - а;
а=2 болғанда 10 - 2=8
№ 2. Санды өрнектерді оқы. Мәндерін тап:
4+2=6 8+2=10 3+3=6 5+3=8
7 - 2=5 9 - 2=7 7 - 3=4 9 - 3=6
IV. Сергіту сәті.
Көк аспанға қараймын,
Кеткен құсты санаймын,
Үшбұрыш болып тырналар,
Көк жүзінде сырғанар.
V. Оқушылардың білімін бекіту.
№3. Әріпті өрнектерді оқы:
а - 3
а=3 болғанда 3 - 3=0
a=4болғанда 4 - 3=1
a=5 болғанда 5 - 3=2
VI. Ө. ж.
10 - а
a=3 болғанда 10 - 3=7
a=4болғанда 10 - 4=6
a=5болғанда 10 - 5=5
№4. Қайсысы есеп? Есепті шығар:
5 пен 2 сандарының қосындысының мәні неге тең?
5+2
- Есептің бөліктерін атаңдар?
Шарты -?
Сұрағы -?
Шешуі -?
Жауабы -?
Аулада 5тауық және одан 2 - еуі артық балапан жүр. Аулада неше балапан жүр?
Тауық - 5
Балапан -?, одан 2 - еуі артық
Шешуі: 5+2=7(балапан)
Жауабы: аулада 7 балапан жүр.
VII. Сергіту сәті.
Аспанға қарап ай көрдім,
Төменге қарап жер көрдім
Оңға, солға бұрылып,
Егеменді ел көрдім!
№5. Қай үйде тұрады?
№6.
3+2 3+а 4=4
- Қандай өрнектер?
VIII. Сабақты қорытындылау.
- Біз не істеуді үйрендік?
ІХ. Бағалау. Мадақтау.
Түркістан қаласы,
№18 Ж. Еділбаев мектеп гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі Домаева Шахизада Абдикаримовна
Жаңалықтар
Санды өрнектерді салыстыру
Қосу мен алу арасындағы байланысты әріптік теңдік түрінде көрсету және қолдану
Санды және әріпті өрнектер
Санды, әріпті өрнектерді құру, оқу және жазу, салыстыру, олардың мәндерін табу біліктігін қалыптастыру; көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есеп шығаруын біліктігін жетілдіру; талдай және салыстыра білу қабілетін дамыту.
Санды және әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қою арқылы өрнектің мәнін табу тәсілін есептеуде қолдана білуге жаттығады.
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Санды, әріпті өрнектердің мәнін таба білу, есептердің шарты бойынша өрнек құра білуге үйрету.
Санды және әріпті өрнек
Сабақтың мақсаты: 1. Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қою арқылы өрнектің мәнін табу тәсілін есептеуде қолдана білуге жаттығады.
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы Ш. Тұржанов атындағы орталау мектебінің математика пәні мұғалімі Қабиева Тлекші Сабидоллақызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.