Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


7 санының құрамын меңгерту

23 қыркүйек 2014, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың мақсаты: 7 санының құрамын меңгерту
Сабақтың міндеті:
1. Оқушыларды 7 санының құрамын ажыратуға, әр түрлі текшелермен жұмыс жасауға дағдыландыру.
2. Алған білімдерін саралау. Санды санға қосуға саннан санды азайтуға үйрету. Белгісіз санды табуға төселдіру. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін ауызша есептеу дағдыларын ойын арқылы танымдық қабілеттерін логикалық ой - өрісін дамыту.
3. Еңбекқорлыққа, достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, көрнекілік
Көрнекілігі: суреттер, сандар

Сабақтың мазмұны
I. Ұйымдастыру
- Оқушыларды сабаққа дайындау
- Құрал – жабдықтарын түгендеу
- Сергіту сәті
- Партада дұрыс отыруларына көңіл бөлу

II. Өткен сабақты еске түсіру
- Біз қандай санмен таныстық?
- 5 санының көршілерін атаңдар
- 5 санынан кейін тікелей қай сан келеді?

III. Жаңа сабақ
Мақсаты: 7 санының құрамын таныстыру. Тура және кері санау дағдыларын жетілдіру
- Тура санау 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
- Кері санау 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.
6 балапанға 1 балапанды қос
6 + 1 = 1 + 6 =
5 сәбізге 2 сәбізді қос.
5 + 2 = 2 + 5 =
4 қоянға 3 қоянды қос.
4 + 3 = 3 + 4 =
Балалар тапсырмаларды орындау барысында қандай санды көбірек естідік.
2) Аптаның 7 күнін ата
Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі
Бейсенбі
Жұма
Сенбі
Жексенбі

«Балапанды құтқару» ойыны
Кіші көршім оң жақта
Үлкен көршім сол жақта
Тұрушы еді қасымда
Қайда кеткен жан жаққа
5, 4, 2, 6, 1, 3, 7.

IV. Кітаппен жұмыс
Мақсаты: тапсырмалар орындау арқылы өз беттерімен өрнек құруға үйрету
1 – тапсырма. Мақсаты: Теңдіктер құруды пысықтау. Өрнектің компоненттерін ауызша атауға үйрету
6 ара 1 көбелек. Барлығы қанша жәндік? 6 + 1 = 7
5 ара 2 көбелек. Барлығы қанша жәндік? 5 + 2 = 7
4 ара 3 көбелек. Барлығы қанша жәндік? 4 + 3 = 7
2 – тапсырма. Кесінділердің ұзындығын өлше. Салыстыр.
Қызыл кесінді 7 см. Көк кесінді 6 см.
7 см >6 см
3 – тапсырма. Қалып қойған сандарды ата.
Мақсаты: Сандар қатарынан жетіспейтін сандарды атату арқылы ойландыру
1, 2, 3, 4, 5, 6
6, 5, 4, 3, 2, 1
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
7, 6, 5, 4, 3, 2, 1
5 – тапсырма. Кесінділердің ұзындығын өлше. Теңдіктер құр.
5 см + 2 см =? См
7 см – 2 см =? см
? см +? см =? см?
см -? см =? см

V. Өздік жұмыс
Мақсаты: Өз бетімен жұмыс істеуге үйрету.
4 – тапсырма.
0? 7
7? 7
7 см? 5 см
7 см? 7 см
3? 7
7? 6
2 см? 7 см
7 см? 4 см


5 – тапсырма. Сандардың құрамын тап
Мақсаты: сандардың құрамын пысықтау
4санының құрамы
7санының құрамы
5санының құрамы
6санының құрамы

VI. Сабақты қорытындылау
Біз қандай санның құрамымен таныстық?
Мадақтау.
8 095
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Жаңалықтар
2, 3, 4, 5 сандарының құрамы.
2, 3, 4, 5 сандарының құрамы.
Балаларды есептеуге дайындау үшін өзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен таныстыру. Кіші екі санға жіктеумен ғана емес, санды кіші екі саннан алумен де таныстыру.
7 саны және цифры.
7 саны және цифры.
Оқушыларды 7 санымен, цифрымен таныстыру. 7 санының құрамын анықтау, өрнек құра білуге үйрету.
10 саны және цифры
10 саны және цифры
10 санымен цифрымен таныстыру, құрамын анықтау.
7 саны мен цифры
7 саны мен цифры
Бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ. Ол үшін біз «Бауырсақ» ертегісін есімізге түсірейік. Қане балалар, 6 санының көршілерін кім атап береді?
7 санының құрамы
7 санының құрамы
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы Сағыз селосы №9 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Қарабатырова Қалимаш
9 санының құрамы
9 санының құрамы
Сабақтың тақырыбы: 9 санының құрамы. Сабақтың мақсаты: 1. 9 санының құрамын білуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.