2, 3, 4, 5 сандарының құрамы.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: Математика.
Тақырыбы: 2, 3, 4, 5 сандарының құрамы.
Мақсаты: балаларды есептеуге дайындау үшін өзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен таныстыру. Кіші екі санға жіктеумен ғана емес, санды кіші екі саннан алумен де таныстыру.
Фигураларды басқа пішіндердің арасынан табуға үйрету.
Әдісі - тәсілі: сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын, электрондық оқулық.
Алдын – ала жұмыс: сандарды санау, құрамын қайталау.
Құралдар: әліппе - дәптері, сандар, суреттер, слайд.
Оқу іс - әрекетінің барысы:
Ынталандыру.
Сезімді ояту.
- Ұйымдастыру бөлімі.
- Қазір қандай мезгіл?
- Күз мезгілінің қай айы?
- Аптаның нешінші күні?
5 - ке дейін тура, кері санау.
Дидактикалық ойын:
«Көршісін тап.
Ұйымдастыру кезеңі
№1. Суретпен жұмыс.
- Нелерді көріп тұрмыз?
- Бас киім нешеу?
- Рюкзак нешеу?
- Сумка нешеу?
- Аяқ киім ше?
Есептейміз:
4+1=5, 2+3=5, 2+2=4, 2+1=3.
Тақтада жазып көрсетеміз.
Дәптермен жұмыс:
№2. Санның құрамын табу.
- Фигураларды санаңдар?
- Керекті санды қою керек.
№3. Екі қорапқа бөліп орналастыр.
Санды кіші 2 санға жіктеу.
Заттарды цифрлармен сәйкестіру.
Сергіту сәті:
Кел балалар тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Көтеріп көңіл күйді,
Әнімізге салайық.
Шапалақта оң жаққа,
Және кейін сол жаққа.
Шыр айналып көрейік,
Кетпе бірақ жан - жаққа.
Алға басшы бір қадам,
Артқа басшы бір қадам.
Би, билейік балаша,
Достығымыз тамаша.
Қане достым тұрмайық,
Алақанды ұрайық.
Көтеріп көңіл күйді,
Әнімізді салайық.
№4. Жапсырмалау.
Геометриялық фигураларды сәйкес түспен жапсыру.
Электрондық оқулық.
Суреттегі әр түсті шарлардың қанша екенін сана. Жауаптарды торкөздердің ішіне жаз.
2, 3, 4, 5 сандарының құрамы. жүктеу
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: Математика.
Тақырыбы: 2, 3, 4, 5 сандарының құрамы.
Мақсаты: балаларды есептеуге дайындау үшін өзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен таныстыру. Кіші екі санға жіктеумен ғана емес, санды кіші екі саннан алумен де таныстыру.
Фигураларды басқа пішіндердің арасынан табуға үйрету.
Әдісі - тәсілі: сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын, электрондық оқулық.
Алдын – ала жұмыс: сандарды санау, құрамын қайталау.
Құралдар: әліппе - дәптері, сандар, суреттер, слайд.
Оқу іс - әрекетінің барысы:
Ынталандыру.
Сезімді ояту.
- Ұйымдастыру бөлімі.
- Қазір қандай мезгіл?
- Күз мезгілінің қай айы?
- Аптаның нешінші күні?
5 - ке дейін тура, кері санау.
Дидактикалық ойын:
«Көршісін тап.
Ұйымдастыру кезеңі
№1. Суретпен жұмыс.
- Нелерді көріп тұрмыз?
- Бас киім нешеу?
- Рюкзак нешеу?
- Сумка нешеу?
- Аяқ киім ше?
Есептейміз:
4+1=5, 2+3=5, 2+2=4, 2+1=3.
Тақтада жазып көрсетеміз.
Дәптермен жұмыс:
№2. Санның құрамын табу.
- Фигураларды санаңдар?
- Керекті санды қою керек.
№3. Екі қорапқа бөліп орналастыр.
Санды кіші 2 санға жіктеу.
Заттарды цифрлармен сәйкестіру.
Сергіту сәті:
Кел балалар тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Көтеріп көңіл күйді,
Әнімізге салайық.
Шапалақта оң жаққа,
Және кейін сол жаққа.
Шыр айналып көрейік,
Кетпе бірақ жан - жаққа.
Алға басшы бір қадам,
Артқа басшы бір қадам.
Би, билейік балаша,
Достығымыз тамаша.
Қане достым тұрмайық,
Алақанды ұрайық.
Көтеріп көңіл күйді,
Әнімізді салайық.
№4. Жапсырмалау.
Геометриялық фигураларды сәйкес түспен жапсыру.
Электрондық оқулық.
Суреттегі әр түсті шарлардың қанша екенін сана. Жауаптарды торкөздердің ішіне жаз.
2, 3, 4, 5 сандарының құрамы. жүктеу
Жаңалықтар
1-ден - 20-ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы.
20 - ға дейінгі сандар қатарымен таныстыру, 20 көлемінде реттік санауға үйрету /тура және кері тәртіппен/.
8 саны және цифры
8 саны мен цифрын енгізу, 8 санының қалай пайда болатындығын түсіндіре отырып, 8 - ге дейінгі сандарды тура, кері санауға жаттықтыру, 8 цифрын тану және дұрыс бейнелеуді үйрету
8 саны және цифры
8 саны мен цифрын енгізу, 8 санының қалай пайда болатындығын түсіндіре отырып, 8 - ге дейінгі сандарды тура, кері санауға жаттықтыру, 8 цифрын тану және дұрыс бейнелеуді үйрету.
8 саны мен цифры
8-ге дейін сандарды қайталап, білімдерін бекіту. 8-ге дейінгі санның құрамы, таңбасын, геометриялық пішіндерді айырып, салыстыруларын бекіту. «8»санын ажырату, сандар ішінен таба алу
1 2 3 4 5 сандардын құрамы
Балаларды есептеуге дайындау үшін өзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен танысу 5 - ке дейін есептік және реттік санауды бекіту; 2 - 5 сандармен және цифрымен таныстыру, заттың аз тобына қосу немесе көп заттың бір затты алу.
7 санының құрамын меңгерту
Атырау қаласы, Д.Байбосынов атындағы №13 ұлттық мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғаімімі Базабаева Мөлдір
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.