Қарсы мәндес сын есім
"Зырян қаласы №9 орта мектеп"КММ
бастауыш сынып мұғалімі
Матаева Ағлиман Бултукановна
Қазақ тілі 4 - сынып
Тақырыбы: Қарсы мәндес сын есім.
Мақсаты: Оқушылардың қарсы мәндес сын есім туралы алған түсінігін кеңейте түсу. Заттардың жалпы сапалық белгілерін топтап, айыруға үйрету. Оқушылардың сөздік қорын молайту, қоршаған ортадағы құбылыстар мен заттардың әр алуан қасиеттерін, белгілерін бақылай білуге, байқағыштыққа үйрету.
^ Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сто стратегиялары, топпен жұмыс
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Психологиялық дайындық.
Сабақтың ұстанымы: Сүйіп істеген іс шаршатпайды.
Мұғалімнің сөзі: Сүйікті ісімен айналысу адамның өзіне деген сенімділігі артып шығармашылықпен еңбек етуіне ықпал етеді. Адам табиғатынан бір іске қабілетті, дарынды болады. Өз мүмкіндіктерін орынды қолдана білген адам айналасындағылардың құрметіне ие болады. Егер, сендер бар мүмкіндікті пайдаланып, берілген тапсырмаларды мүдірмей орындасаңдар нұр үстіне нұр болар еді.
2. Топқа бөлу. Табыс критерийін құрау.
II. Жаңа сабаққа дайындық.
1. Мақсатпен таныстыру.
2. Жұмыс кезеңімен таныстыру.
а) Білгенге маржан, білмеске арзан.
ә) Ой қозғау.
б) Тұра берген су сасиды, ойламасаң ми сасиды»
в) Ойға түстім, ойландым.
г) Сәулең болса кеудеңде
ғ) Ой түбінде алтын бар, ойлай берсең табылар. Уақыт қалса.
Енді 1 - ші кезең бойынша сабағымызды бастайық.
«Білгенге маржан, білмеске арзан» Сынып топтарға бөлінеді.
Білімдерін жан - жақты тексеру
Қызыл түсті: Екі түбірден біріккен сөз құрап жаз.
Жасыл түс: Семантикалық картамен жұмыс
Сары түс: Сөздерді сызба бойынша өзгертіп жаз. Не байқадың?
III. Өткен тарау бойынша білімдерін пысықтау.
Көп нүктенің орнына мағынасына қарай сөздер қою арқылы сөзжұмбақты шеш.
1. Ұйқысы келіп.....
2. Ұйықтап жатып.... көрді
3. Түсінде кітабын жоғалтып алып,.......
4. Оған әкесі кітап......
5. Таңертең орнынан.....
6. Түсінде....... кітабы үстел үстінде жатыр екен.
7. Кітабын...., көңілі жайланды.
Сұрақ: Қай сөз артық, дәлелде.
Жеке оқушымен жұмыс: Етістік туралы не білдік, соны қорытындыласын, ойын ортаға салсын. Немен толықтырар едің?
бастауыш сынып мұғалімі
Матаева Ағлиман Бултукановна
Қазақ тілі 4 - сынып
Тақырыбы: Қарсы мәндес сын есім.
Мақсаты: Оқушылардың қарсы мәндес сын есім туралы алған түсінігін кеңейте түсу. Заттардың жалпы сапалық белгілерін топтап, айыруға үйрету. Оқушылардың сөздік қорын молайту, қоршаған ортадағы құбылыстар мен заттардың әр алуан қасиеттерін, белгілерін бақылай білуге, байқағыштыққа үйрету.
^ Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сто стратегиялары, топпен жұмыс
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Психологиялық дайындық.
Сабақтың ұстанымы: Сүйіп істеген іс шаршатпайды.
Мұғалімнің сөзі: Сүйікті ісімен айналысу адамның өзіне деген сенімділігі артып шығармашылықпен еңбек етуіне ықпал етеді. Адам табиғатынан бір іске қабілетті, дарынды болады. Өз мүмкіндіктерін орынды қолдана білген адам айналасындағылардың құрметіне ие болады. Егер, сендер бар мүмкіндікті пайдаланып, берілген тапсырмаларды мүдірмей орындасаңдар нұр үстіне нұр болар еді.
2. Топқа бөлу. Табыс критерийін құрау.
II. Жаңа сабаққа дайындық.
1. Мақсатпен таныстыру.
2. Жұмыс кезеңімен таныстыру.
а) Білгенге маржан, білмеске арзан.
ә) Ой қозғау.
б) Тұра берген су сасиды, ойламасаң ми сасиды»
в) Ойға түстім, ойландым.
г) Сәулең болса кеудеңде
ғ) Ой түбінде алтын бар, ойлай берсең табылар. Уақыт қалса.
Енді 1 - ші кезең бойынша сабағымызды бастайық.
«Білгенге маржан, білмеске арзан» Сынып топтарға бөлінеді.
Білімдерін жан - жақты тексеру
Қызыл түсті: Екі түбірден біріккен сөз құрап жаз.
Жасыл түс: Семантикалық картамен жұмыс
Сары түс: Сөздерді сызба бойынша өзгертіп жаз. Не байқадың?
III. Өткен тарау бойынша білімдерін пысықтау.
Көп нүктенің орнына мағынасына қарай сөздер қою арқылы сөзжұмбақты шеш.
1. Ұйқысы келіп.....
2. Ұйықтап жатып.... көрді
3. Түсінде кітабын жоғалтып алып,.......
4. Оған әкесі кітап......
5. Таңертең орнынан.....
6. Түсінде....... кітабы үстел үстінде жатыр екен.
7. Кітабын...., көңілі жайланды.
Сұрақ: Қай сөз артық, дәлелде.
Жеке оқушымен жұмыс: Етістік туралы не білдік, соны қорытындыласын, ойын ортаға салсын. Немен толықтырар едің?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сын есім. Негізгі және туынды сын есім
Оқушылардың сын есім туралы түсініктерін бекіту; еске түсіру; мағынасы қарай топтай білуді үйрету; негізгі және туынды сын есім туралы түсініктерін қалыптастыру
Қарсы мәндес сын есімдер
Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Қандыағаш қаласы,№4 орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Жанесенова Айнур Аманжоловна
Қарама – қарсы мағыналы сөздер (антоним)
Ақтөбе облысы, Алға ауданы, Алға қаласы, «Алға мектеп - бақшасы» ММ бастауыш сынып мұғалімі Давлетова Шолпан Избасхановна
Дара және күрделі сын есім
М. Жұмабаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Қапиза Оразбаева
Сын есім және оның түрлері
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №7 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Калиева Нурлыхан Жұбатқанқызы
Дара және күрделі сын есім. Білімді тиянақтау
Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы Северный орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жакупова Жулдызай Султангалиевна Дара және күрделі сын есім. Білімді тиянақтау. Мақсаты: сын есім туралы алған білімдерін пысықтай отырып, түрлі тапсырмалар мен
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.