Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қосу және азайтуды қайталау

23 қазан 2014, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру, алған білімдерін пысықтау.
2. Дамытушылық: Шапшаң есептеу дағдысын, математикалық тіл байлығын дамыту; қосу және азайтуды қайталау, логикалық ойлау қабілетін, зейінін дамыту; есепті шығара алу дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелік: ұлттық тәрбие беру, тазалыққа тәрбиелеу; ептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы,.
Әдісі: Сұрақ жауап,.
Қажетті құралдар: презентация, қағаздар.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: топқа бөліну, амандасу:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Сонау - сонау алысқа, жүзсін десең кемелер.
Тылсым сырлы ғарышқа, ұшсын десең денелер.
Жасау үшін бәрін де
Математика
Ең маңызды ғылым бұл
Сондықтан да, сондықтан да
Сол ғылымның тілін біл!
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Кел ойнайық! Үйдің номерін тап

ІІ. Жаңа сабақ
Үш топқа бөлінеді: «Жылдамдар», «Жүйріктер», «Мықтылар».
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы. Өткенді қайталау.
Қазақ киеге үлкен мән берген халық. Табиғаттың кейбір апаттарын, отты, кейбір жануарлар мен құстарды, көшпелі тұрмысқа қажетті заттарды киелі деп қастерлеген. Сондай - ақ қазақ халқының өмірінде түрлі мәнді ерекше сипат бере отырып жиі қолданылатын сандар тізбегі көп. «3, 7, 9, 40» сандар тізбегін өзіміздің салт - дәстүрімізден, ырым - тыйымдарымыздан, нақыл сөздерімізден, мақал - мәтелдерімізден анық көруге болады. Біз бүгін сандар әлемімен танысамыз Көптеген сандардың сырларын ашып, олардың қасиеттерін тамашалаймыз. Ол үшін біз сандардың тапсырмаларын орындаймыз.

3 санының тапсырмасы
1. Тапсырма. Теңдеулерді шеш.
«Жылдамдар»
2+а=10
а=10 - 2
а=8
2+8=10

а - 2=8
а=8+2
a=10
10 - 2=8

«Жүйріктер»
a - 1=9
a=9+1
a=10
10 - 1=9

10 - a=1
a=10 - 1
a=9
10 - 9=1

«Мықтылар»
10 - a=2
a=10 - 2
a=8
10 - 8=2

1+a=10
a=10 - 1
a=9
1+9=10
Математикалық диктант
88 бен 92 - нің арасындағы сандарды кему ретімен жаз. Оларды салыстыр. Әр санды ондықтар мен бірліктердің қосындысы түрінде жаз.
92, 91, 90, 89, 88
92>91, 90>89, 89>88
92= 9 онд+2бірл
91=9онд+1 бірл
90=9онд+0бірл
89=8онд+9 бірл
88=8онд+8бірл
Тапсырмалар орындалып 3 санының қасиетімен танысамыз
Үш жүз: Ұлы жүз, Орта жүз, Кіші жүз
Үш тәтті: жан тәтті, жар тәтті, мал тәтті
Үш қуат: ақыл, жүрек, тіл:

4 санының тапсырмасы
3 тапсырма. Балдырғанға қойылмай кеткен жақшаларды қоюға көмектес.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
2 733
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
37 + 7, 44 - 7 түріндегі ауызша есептеу тәсілдері
37 + 7, 44 - 7 түріндегі ауызша есептеу тәсілдері
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: ондықтарды қосу және азайтуға, бірліктерді разрядтан аттау арқылы қосуға негізделген ауызша есептеу тәсілдерімен таныстыру; өтілген есептеу тәсілдерін пысықтау; оларды есеп шығару кезінде қолдана алуға үйрету.
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Теңдеу және оны шешу тәсілдерін есептер шығару барысында пысықтау. Логикалық ойлау есептеумен танымдық қабілеттерін, зейінін, есте сақтауын дамыту, өздіктерінен жұмыс істей білуіне дағдыландыру.
Өрнектер. а+7, а - 7
Өрнектер. а+7, а - 7
Сонау - сонау алысқа, жүзсін десең кемелер. Тылсым сырлы ғарышқа, ұшсын десең денелер. Жасау үшін бәрін де Математика Ең маңызды ғылым бұл Сондықтан да, сондықтан да Сол ғылымның тілін біл!
Өрнектер а+7, а-7
Өрнектер а+7, а-7
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, Ақшұқыр ауылы, М. Әбдіхалықов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Изтилеуова Айгул Жарылгаповна
Екі таңбалы санды қосу және азайту тәсілдері
Екі таңбалы санды қосу және азайту тәсілдері
Ахметжанова Гулия Слямбекқызы Бастауыш сынып мұғалімі
Ойнайық та, ойлайық!
Ойнайық та, ойлайық!
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы, № 8 жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалім Айназарова Гүлзира Данағұлқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×