Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Түбір мен қосымша

28 қазан 2016, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Түбір мен қосымша қайталау сабағы
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға түбір мен қосымшадан алған білімдерін пысықтап, жұрнақ пен жалғауды ажырата білуге үйрету.
Дамытушылығы: Оқушылардың ой - өрісін, дүниетанымын кеңейту, сөйлеу шеберліктерін жетілдіру, шығармашылық қабілеттерін дамытып, сауатты жазуға дағдыландыру.
Тәрбиелігі: Оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу
Көрнекілігі: интербелсенді тақта
Әдісі: сұрақ - жауап, өзіндік. сөздік
Түрі: саяхат сабақ.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік.
Психологиялық хал - ахуал
Амансың ба көк аспан!
Амансың ба, алтын күн!
Амансың ба, достарым!
Сендерді көрсем, қуанам!
ІІ. Мақсат қою кезеңі Сабақ саяхат түрінде өтеді. Жыл мезгілдеріне саяхатқа шығу
1 - күз мезгіліне саяхат (күзге байланысты сұрақтар, тақпақ оқу)
ІІІ. Ой қозғау (екі топ бір - біріне түбір мен қосымшадан алған білімдері бойынша сұрақтар қояды)
ІІІ. Білімдерін тексеру. Көркем жазу Қар жауды: Күн суытты
Терме диктант (1 топ: түбір сөз 2 топ қосымшалы сөз жазады) тексеру
Сурет Күрішші әжесіне әлем
Көршілер жаңалықтар көгершін күзеу Бала көктем
ІІ Қыс мезгілі
Кітаппен жұмыс 356 - жаттығу үлгі бойынша жазу
1 - топ

Суретпен жұмыс 354 - жаттығу
1 топ эссе 2топ әңгіме құру

ІІІ - көктем мезгілі: Көктем туралы сұрақтар қойып, тақпақ айту.
1тапсырма сәйкестендіру Дарынды және төмен оқитын оқушылармен жұмыс

(дарынды оқушыға)
1 - оқушы Орны ауыстырылып берілген сөйлемдерден мәтін құра.
Күшіктің көкірегі ақ болғандықтан оған Ақтөс деп ат қойды. Күшік Кәмшатқа бірден ұнады. Бір күні әкесі Кәмшатқа күшік әкелді. Күшік доп - домалақ, өте әдемі және тыным таппайды
2 - оқушы
Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құра және сөйлемдегі сөздердің байланысын тап.

Бауырсақ, апам, ұннан, пісірді.
Алдым, кітап, қызық, кітапханадан.

2 - тапсырма 358 жаттығу ауызша талдау

(Үлгерімі төмен оқушыларға)
1 - оқушы: Берілген сөздерге тиісті қосымша жалғап, сөйлемді аяқта.
Сиырды сауын... сауады. Қойды қой... бағады. Киімді тігін... тігеді.

Ребус шеш 2 - оқушы

Сергіту сәті (Көзге жаттығу жасау) презентациядан

360 жаттығу Көшіріп қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдау

ІҮ жаз мезгілі Сұрақтар қою тақпақ айту

1 тапсырма деңгейлік тапсырмалар
Қорытынды
- Бүгінгі сабақта не өттік?
- Қайда саяхат жасадық?
- Түбір сөз деген не?
- Қосымша нешеге бөлінеді?
- Саяхатшылар сөзін сөз құрамына талда?
- Жұрнақ пен жалғауды бір - бірінен қалай ажыратамыз?
Бекіту: Семантикалық карта

Үйге тапсырма 117 бет 359 - жаттығу
Бағалау

Қостанай қаласы, № 11 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Есингожина Зибагүл Пішенбайқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
5 107
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Түбір мен қосымшаның жазылуы
Түбір мен қосымшаның жазылуы
Түбір мен қосымшаның жазылуы туралы алған білімдерін одан әрі жалғастыру, жинақтап, пысықтау.
Сөз құрамымен таныстыру. 325 – 329 жаттығулар.
Сөз құрамымен таныстыру. 325 – 329 жаттығулар.
Сөз құрамымен таныстыру. Түбір мен қосымшаның бір - бірінен айырмашылығын аңғарту. Қосымшаның түрлері жалғау және жұрнақ. Олардың өзіндік белгілері. Түбірлес сөздер.
Түбір мен қосымша. 305 – 309 жаттығулар.
Түбір мен қосымша. 305 – 309 жаттығулар.
Сөз құрамымен таныстыру. Түбір мен қосымшаның бір - бірінен айырмашылығын аңғарту. Қосымшаның түрлері жалғау және жұрнақ. Олардың өзіндік белгілері.
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Оқушыларға түбір мен қосымша туралы мағлұмат беру. Сөздердің түбірі мен қосымшасы болатынын байқату.
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
қазақ тіліндегі қосымшалардың түбір сөзге жалғану заңдылықтары туралы ұғымдарын дамыту, жұрнақ пен жалғаудың атқаратын қызметін таныту;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×