Қосу және азайту 243+526, 769 - 526
Қосу және азайту. 243+526, 769 - 526
Қысқа мерзімді сабақ жоспары (3 сынып)
Осы сабақтағы оқу мақсаттары: Арифметикалық амалды сандар және шамаларға қолданып есептеулер жүргізеді, қосу және азайту амалдарын қолданып жазбаша есептейді.
Әдіс - тәсілі: Топтық, жұптық, жеке жұмыс, конверт сұрақ, сандар үйшігі, элективті тест
Жетістік критерийлері: Барлық оқушылар орындай алады:
Сандарға амалдар қолданып ауызша және жазбаша есептейді
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Амалдардың орындалу ретін сақтай отырып тапсырманы орындайды
Берілген заттың ауданын есептей алады
Кейбір оқушылар: Нәтижені түсіндіре алады, амал компоненттерінің аталуын атқаратын қызметіне қарай жіктей алады, берілген тапсырма негізінде жақшалы өрнекті дұрыс құрады.
Басы 0 - 6 минут
1. Осы күні сыныптағы оқушылардың санын білу және оқу құралдарының әзірлігіне, көңіл – күйлеріне мән беру.
Оқушыларға жағымды ахуал тудыру.
Әрбір сабақ - үйрену, ұғу, ұлағат 2
Әрбір ісің – тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзің – шындық, бірлік, адалдық
Топқа бөлу: барлық оқушыларға суреттер таратылып беріледі күн, бүркіт, ою суреттері арқылы топқа бөлу
Балалар біз бөлінген суреттер қай жерде барлығы бірге кездеседі.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туында кездеседі
- Балалар біз тәуелсіздігіміздің неше жылдығын тойлаймыз
- 25
- Біздің тәуелсіз мемлекетіміз 25 жылдың ішінде әлемге танылды. Көптеген жетістіктерге жетті.
- Болашақта 2050 жылы Қазақстан қандай мемлекет болады деп ойлайсыңдар?
- Дұрыс айтасыңдар, балалар,
біз берілген 7 құндылықпен танысамыз және 2050 жылы Қазақстан қандай мемлекет болатындығын білеміз. Ол үшін тапсырмаларды орындайық.
Ортасы
7 - 40 минут
1 - құндылық тапсырмасы
Оқушыларды түстер арқылы үш топқа топтастырамын
С деңгей
Бір таңбалы сандар жаз
Өрнек құрастыр
Өрнектің мәнін тап
В деңгей
Екі таңбалы сандар жаз
Өрнек құрастыр
Өрнектің мәнін тап
А деңгей
Үш таңбалы сандар жаз
Өрнек құрастыр
Өрнектің мәнін тап
Бағаланады: Амалдадың дұрыс орындалуы
Біріншіден, бұл – Қазақстанның тәуелсіздігі және Астанасы.
1 - мысал
Сандарды баған түрінде жаз және мына алгоритм бойынша амалдарды орында 5 минут
243+526жазамын
Бірліктерді қосамын 3+6=9
Ондықтарды қосамын 4+2=6
Жүздіктерді қосамын 2+5=7
769 - 526
Бірліктерді азайтамын 9 - 6=3
Ондықтардан азайтамын 6 - 2=4
Жүздіктерді азайтамын 7 - 5=2
Жауапты оқимын 769 - 526=243
2 - құндылық тапсырмасы
Жұппен жұмыс
152+435
783 - 251
579 - 327
463+214
373 - 261
262+624
694 - 373
421+338
128+721
785 - 462
Бағаланады: айтылым және жазылымның дұрыс орындалуы
Екіншіден, бұл – қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім.
3 - құндылық тапсырмасы
Тақтамен жұмыс
2 - мысал Теңдеуді шеш
х+213=894 -------------------- х - 233=465 ------------------ 985 - х=462
Бағаланады: теңдеудің дұрыс шешілуі
Үшіншіден, бұл – зайырлы қоғам және жоғары руханият.
4 - құндылық
Тақтамен жұмыс
3 - есеп
1 - топ.
Есептің берілгенін оқу
2 - топ
Есепті берілгенін талдау
3 - топ
Есептің шартын құрып тақтаға жазады.
Бағаланады: есептің шартын дұрыс құрылуы, шешуінің дұрыстығы
Төртіншіден, бұл – индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім.
5 - құндылық тапсырмасы
1 - топ. Күнделіктің ауданын тап
2 - топ. Ыдыстың периметрін тап
3 - топ. Сынып бөлмесінің ауданын тап
Бесіншіден, бұл – Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамы.
6 - құндылық
6 - құндылық тапсырмасы
Өрнектер құрып, ондағы амалдардың орындалу ретін сақтау арқылы нәтижені анықтау: тапсырма монументтер және олардың биіктігіне қатысты болады.
«Ою» тобына: «Бәйтерек» кешенінің биіктігін есептеу.
100 бен 80 - нің айырмасын 5 - ке көбейтіп, одан 27 мен 9 - дың бөліндісін азайт.
( 100 - 80) ▪ 5 - 27: 9
«Күн» тобына: «Қазақ елі» монументінің биіктігін есептеу
Мемлекетіміз тәуелсіздік алған жылдың соңғы екі санына 9 санын қосып, одан 4 пен 5 - тің қосындысын азайт.
91 +9 – (4+5)
«Бүркіт» тобына: Алматы қаласындағы Тәуелсіздік монументінің биіктігін есептеу.
90 пен 10 - ның бөліндісін 5 - ке көбейтіп, одан 10 мен 7 – нің қосындысын азайт.
90: 10▪5 - (10+7)
Бағаланады: Жазылымды дұрыс іске асыра алуы
Алтыншыдан, бұл – тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы
7 - құндылық тапсырмасы
Элективті тест
Бірліктердің астына бірліктерді жазамын
Бірліктерге ондықтарды қосады.
Жүздіктерге жүздіктерді қосамын
Ондықтарға жүздіктерді қосамын
Бірліктерден бірліктерді азайтамын
Жүздіктерден ондықтарды азайтамын
Жетіншіден, бұл – еліміздің ұлттық қауіпсіздігі және бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.
- Балалар, біз берілген 7 құндылықпен тапсырмаларды орындадық. Енді, 2050 жылы Қазақстан қандай мемлекетке айналатынын көрелік.
- Мәңгілік елдің жанында неліктен сендердің суреттеріңді қойдым?
- Дұрыс айтасыңдар 2050 жыл Қазақстанды Мәңгілік елге айналдыратын сендер.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары (3 сынып)
Осы сабақтағы оқу мақсаттары: Арифметикалық амалды сандар және шамаларға қолданып есептеулер жүргізеді, қосу және азайту амалдарын қолданып жазбаша есептейді.
Әдіс - тәсілі: Топтық, жұптық, жеке жұмыс, конверт сұрақ, сандар үйшігі, элективті тест
Жетістік критерийлері: Барлық оқушылар орындай алады:
Сандарға амалдар қолданып ауызша және жазбаша есептейді
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Амалдардың орындалу ретін сақтай отырып тапсырманы орындайды
Берілген заттың ауданын есептей алады
Кейбір оқушылар: Нәтижені түсіндіре алады, амал компоненттерінің аталуын атқаратын қызметіне қарай жіктей алады, берілген тапсырма негізінде жақшалы өрнекті дұрыс құрады.
Басы 0 - 6 минут
1. Осы күні сыныптағы оқушылардың санын білу және оқу құралдарының әзірлігіне, көңіл – күйлеріне мән беру.
Оқушыларға жағымды ахуал тудыру.
Әрбір сабақ - үйрену, ұғу, ұлағат 2
Әрбір ісің – тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзің – шындық, бірлік, адалдық
Топқа бөлу: барлық оқушыларға суреттер таратылып беріледі күн, бүркіт, ою суреттері арқылы топқа бөлу
Балалар біз бөлінген суреттер қай жерде барлығы бірге кездеседі.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туында кездеседі
- Балалар біз тәуелсіздігіміздің неше жылдығын тойлаймыз
- 25
- Біздің тәуелсіз мемлекетіміз 25 жылдың ішінде әлемге танылды. Көптеген жетістіктерге жетті.
- Болашақта 2050 жылы Қазақстан қандай мемлекет болады деп ойлайсыңдар?
- Дұрыс айтасыңдар, балалар,
біз берілген 7 құндылықпен танысамыз және 2050 жылы Қазақстан қандай мемлекет болатындығын білеміз. Ол үшін тапсырмаларды орындайық.
Ортасы
7 - 40 минут
1 - құндылық тапсырмасы
Оқушыларды түстер арқылы үш топқа топтастырамын
С деңгей
Бір таңбалы сандар жаз
Өрнек құрастыр
Өрнектің мәнін тап
В деңгей
Екі таңбалы сандар жаз
Өрнек құрастыр
Өрнектің мәнін тап
А деңгей
Үш таңбалы сандар жаз
Өрнек құрастыр
Өрнектің мәнін тап
Бағаланады: Амалдадың дұрыс орындалуы
Біріншіден, бұл – Қазақстанның тәуелсіздігі және Астанасы.
1 - мысал
Сандарды баған түрінде жаз және мына алгоритм бойынша амалдарды орында 5 минут
243+526жазамын
Бірліктерді қосамын 3+6=9
Ондықтарды қосамын 4+2=6
Жүздіктерді қосамын 2+5=7
769 - 526
Бірліктерді азайтамын 9 - 6=3
Ондықтардан азайтамын 6 - 2=4
Жүздіктерді азайтамын 7 - 5=2
Жауапты оқимын 769 - 526=243
2 - құндылық тапсырмасы
Жұппен жұмыс
152+435
783 - 251
579 - 327
463+214
373 - 261
262+624
694 - 373
421+338
128+721
785 - 462
Бағаланады: айтылым және жазылымның дұрыс орындалуы
Екіншіден, бұл – қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім.
3 - құндылық тапсырмасы
Тақтамен жұмыс
2 - мысал Теңдеуді шеш
х+213=894 -------------------- х - 233=465 ------------------ 985 - х=462
Бағаланады: теңдеудің дұрыс шешілуі
Үшіншіден, бұл – зайырлы қоғам және жоғары руханият.
4 - құндылық
Тақтамен жұмыс
3 - есеп
1 - топ.
Есептің берілгенін оқу
2 - топ
Есепті берілгенін талдау
3 - топ
Есептің шартын құрып тақтаға жазады.
Бағаланады: есептің шартын дұрыс құрылуы, шешуінің дұрыстығы
Төртіншіден, бұл – индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім.
5 - құндылық тапсырмасы
1 - топ. Күнделіктің ауданын тап
2 - топ. Ыдыстың периметрін тап
3 - топ. Сынып бөлмесінің ауданын тап
Бесіншіден, бұл – Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамы.
6 - құндылық
6 - құндылық тапсырмасы
Өрнектер құрып, ондағы амалдардың орындалу ретін сақтау арқылы нәтижені анықтау: тапсырма монументтер және олардың биіктігіне қатысты болады.
«Ою» тобына: «Бәйтерек» кешенінің биіктігін есептеу.
100 бен 80 - нің айырмасын 5 - ке көбейтіп, одан 27 мен 9 - дың бөліндісін азайт.
( 100 - 80) ▪ 5 - 27: 9
«Күн» тобына: «Қазақ елі» монументінің биіктігін есептеу
Мемлекетіміз тәуелсіздік алған жылдың соңғы екі санына 9 санын қосып, одан 4 пен 5 - тің қосындысын азайт.
91 +9 – (4+5)
«Бүркіт» тобына: Алматы қаласындағы Тәуелсіздік монументінің биіктігін есептеу.
90 пен 10 - ның бөліндісін 5 - ке көбейтіп, одан 10 мен 7 – нің қосындысын азайт.
90: 10▪5 - (10+7)
Бағаланады: Жазылымды дұрыс іске асыра алуы
Алтыншыдан, бұл – тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы
7 - құндылық тапсырмасы
Элективті тест
Бірліктердің астына бірліктерді жазамын
Бірліктерге ондықтарды қосады.
Жүздіктерге жүздіктерді қосамын
Ондықтарға жүздіктерді қосамын
Бірліктерден бірліктерді азайтамын
Жүздіктерден ондықтарды азайтамын
Жетіншіден, бұл – еліміздің ұлттық қауіпсіздігі және бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.
- Балалар, біз берілген 7 құндылықпен тапсырмаларды орындадық. Енді, 2050 жылы Қазақстан қандай мемлекетке айналатынын көрелік.
- Мәңгілік елдің жанында неліктен сендердің суреттеріңді қойдым?
- Дұрыс айтасыңдар 2050 жыл Қазақстанды Мәңгілік елге айналдыратын сендер.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жай бөлшектерге амалдар қолдану бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді аралас сандарды салыстыру.
Кестелік қосу және азайту
Кестелік қосу мен азайту ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдалана отырып топпен жұмыс істеуге дағдыланады
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту ережесін есеп шығару барысында қолдану
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәнін табу; Натурал сандарға амалдар қолдану қасиеттерін үйрету және пысықтау;
Екі амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы Қарашатау орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Малайдарова Гүлнар Нағашыбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.