Есеп * + 2, * - 2
Математика
Тақырыбы: Есеп * + 2, * - 2
Мақсаты:
1. Оқушылардың есептер шығару, теңдіктер құрастыру, өрнектерді салыстыру, сандар құрамын анықтай білу дағдыларын бекіту.
2. Оқушыларды ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
3. Логикалық ой - өрісін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру, математикалық білімін кеңейту.
Көрнекілігі: слайд, геометриялық фигуралар, дидактикалық материалдар, сыйлықтар.
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, ойын, сұрақ - жауап,
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың типі: ашық сабақ
Барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық:
Бір, екі, үш
Сынып іші тып - тыныш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
Сыныпты сабаққа дайындау.
ІІ. Өткенді пысықтау. Ауызша:
- Балалар, біздер оқу жылының басынан, осы кезге дейін математика сабағынан не үйрендік?
- Олай болса, сол білімімізді ортаға салып, келесі сұрақтарға жауап беріп көрейік.
- Балалар, экранда не бейнеленген? (сыйлықтар)
- Біздер сыйлықты қай кезде аламыз?
- Сабақта үлгілі, тәртіпті, ата - аналарыңды тыңдап, ақылды болып өсіп келе жатқандарыңды көріп Аяз ата сендерге сыйлықтар жіберіпті.
- Олардың көлемі қандай? (үлкен, кішкентай)
- Жарайсыңдар, жасыл сыйлықтар нешеу? Қане, бірге санайық. (6 - ау)
- Ал, қызыл сыйлықтар нешеу? (4 - еу)
- Қайсысы көп, қайсысы аз?
- Барлығы неше ойыншық? ( 10)
- Бәрекелді, балалар, біздер онға дейін тура және кері санап білеміз ба?
- Олай болса, барлығымыз бірге санайықшы.
- Қап, балалар, біздің сыйлықтарымызды мыстан кемпір келіп математиканың сан қилы әлеміне шашыратып жіберіпті. Олай болса, сыйлықтарымызды алу үшін, математика әлеміне бірге саяхаттап келеміз ба?
- Иа.
- Олай болса кеттік. Бірінші сыйлығымыз есептер әлеміне түсіпті. Сыйлығымызды алу үшін оқулықтағы 1 - ші тапсырманы орындауымыз керек.
ІІІ. «Математика» әлеміне саяхат.
1. Есептер әлемі:
- Тапсырманы орындамас бұрын есеп дегеніміз не есімізге түсірейік? (көрнекілікпен түсіндіру)
№1 тапсырма. Оқушыға оқыту, талдау. (оқулықпен жұмыс)
- Есеп не жөнінде? – машина.
- Қандай машина жөнінде? – ойыншық.
- Машинаның басқа қандай түрлері болады?
- Жарайсыңдар, Арманда неше, Ермекте неше машина бар? Бұлар белгілі ма?
- Есеп бізден не сұрайды? – Оларда барлығы неше машина бар екенін.
- Оны табу үшін не істейміз? – Екеуін қосамыз.
- Нешеге тең болды? (6)
Шешуін және жауабын дәптерге жаз.
- Есептер әлемі бізге не үйретті?
2. Теңсіздіктер әлемі:
№2 тапсырма. (ойын)
«Шыршаны безендіру». Шыршаның оң жағына тура теңсіздіктерді, сол жағына тура емес теңсіздіктерді тауып орналастыру.
0>2 93 76 41
- Бұл әлем бізге не үйретті.
3. Айырмалар әлемі:
№3 тапсырма. Азайғышы 2 болатын айырмаларды жаз. Олардың мәндерін тап.
- Азайтудың компоненттерін ата.
- Демек, бізге азайғыш ы 2 болатын айырмаларды жазу керек. (тақтаға, дәптерге)
- Айырмалар әлемінен не білдік?
4. Амалдар әлемі: (Өзіндік жұмыс.)
№4 тапсырма.
а) (оқулықта).
7+2
2+7
9 - 2
9 - 7
8+*
*+8
*- 2
*- 8
ә) дәптерде.
4+1
6+1
8+1
5 - 2
7 - 2
9 - 2
- Амалдар әлемінен біз не білдік?
5. Сергіту әлемі:
- Балалар, біздер сергіту әлеміне де келіп жеттік. Олай болса барлығымыз орнымыздан тұрып, бой сергітіп алайық.(видео)
6. Шығармашылық әлемі: (геом. фигура. дәптер)
7. Логика әлемі:
ә) оқулықта (жасыл қоршау)
Екі шаршы қалатындай етіп, үш таяқшаны алып таста. (ауызша)
8. Каллиграфия әлемі:
№5 тапсырма. (дәптерде)
696
969
9. «Қорытындылау» әлемі:
- Сонымен, бүгінгі сабақ бойынша келесі сұрақтарға жауап беріп көрейік.
Сұрақтар:
- Есеп неден тұрады?
- Салыстыру амалдарын ата.
- Өрнектің түрлерін ата.
- Азайтудың компоненттері ата.
- Қосудың компоненттерін ата.
- Қосуға кері амал.
- Бәрекелді, балалар! Сендер, Аяз атамызға сыйлықтарын жинауға көп көмектестіңіздер. Аяз атамыз сендерге «рахмет» айтып жатыр.
10. Мадақтау әлемі:
- Сабаққа жақсы, белсенді түрде қатысқандарың үшін Аяз атамыз, сендерге сыйлық беріп жіберіпті. Рахмет, оқушылар!
Тақырыбы: Есеп * + 2, * - 2
Мақсаты:
1. Оқушылардың есептер шығару, теңдіктер құрастыру, өрнектерді салыстыру, сандар құрамын анықтай білу дағдыларын бекіту.
2. Оқушыларды ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
3. Логикалық ой - өрісін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру, математикалық білімін кеңейту.
Көрнекілігі: слайд, геометриялық фигуралар, дидактикалық материалдар, сыйлықтар.
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, ойын, сұрақ - жауап,
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың типі: ашық сабақ
Барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық:
Бір, екі, үш
Сынып іші тып - тыныш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
Сыныпты сабаққа дайындау.
ІІ. Өткенді пысықтау. Ауызша:
- Балалар, біздер оқу жылының басынан, осы кезге дейін математика сабағынан не үйрендік?
- Олай болса, сол білімімізді ортаға салып, келесі сұрақтарға жауап беріп көрейік.
- Балалар, экранда не бейнеленген? (сыйлықтар)
- Біздер сыйлықты қай кезде аламыз?
- Сабақта үлгілі, тәртіпті, ата - аналарыңды тыңдап, ақылды болып өсіп келе жатқандарыңды көріп Аяз ата сендерге сыйлықтар жіберіпті.
- Олардың көлемі қандай? (үлкен, кішкентай)
- Жарайсыңдар, жасыл сыйлықтар нешеу? Қане, бірге санайық. (6 - ау)
- Ал, қызыл сыйлықтар нешеу? (4 - еу)
- Қайсысы көп, қайсысы аз?
- Барлығы неше ойыншық? ( 10)
- Бәрекелді, балалар, біздер онға дейін тура және кері санап білеміз ба?
- Олай болса, барлығымыз бірге санайықшы.
- Қап, балалар, біздің сыйлықтарымызды мыстан кемпір келіп математиканың сан қилы әлеміне шашыратып жіберіпті. Олай болса, сыйлықтарымызды алу үшін, математика әлеміне бірге саяхаттап келеміз ба?
- Иа.
- Олай болса кеттік. Бірінші сыйлығымыз есептер әлеміне түсіпті. Сыйлығымызды алу үшін оқулықтағы 1 - ші тапсырманы орындауымыз керек.
ІІІ. «Математика» әлеміне саяхат.
1. Есептер әлемі:
- Тапсырманы орындамас бұрын есеп дегеніміз не есімізге түсірейік? (көрнекілікпен түсіндіру)
№1 тапсырма. Оқушыға оқыту, талдау. (оқулықпен жұмыс)
- Есеп не жөнінде? – машина.
- Қандай машина жөнінде? – ойыншық.
- Машинаның басқа қандай түрлері болады?
- Жарайсыңдар, Арманда неше, Ермекте неше машина бар? Бұлар белгілі ма?
- Есеп бізден не сұрайды? – Оларда барлығы неше машина бар екенін.
- Оны табу үшін не істейміз? – Екеуін қосамыз.
- Нешеге тең болды? (6)
Шешуін және жауабын дәптерге жаз.
- Есептер әлемі бізге не үйретті?
2. Теңсіздіктер әлемі:
№2 тапсырма. (ойын)
«Шыршаны безендіру». Шыршаның оң жағына тура теңсіздіктерді, сол жағына тура емес теңсіздіктерді тауып орналастыру.
0>2 93 76 41
- Бұл әлем бізге не үйретті.
3. Айырмалар әлемі:
№3 тапсырма. Азайғышы 2 болатын айырмаларды жаз. Олардың мәндерін тап.
- Азайтудың компоненттерін ата.
- Демек, бізге азайғыш ы 2 болатын айырмаларды жазу керек. (тақтаға, дәптерге)
- Айырмалар әлемінен не білдік?
4. Амалдар әлемі: (Өзіндік жұмыс.)
№4 тапсырма.
а) (оқулықта).
7+2
2+7
9 - 2
9 - 7
8+*
*+8
*- 2
*- 8
ә) дәптерде.
4+1
6+1
8+1
5 - 2
7 - 2
9 - 2
- Амалдар әлемінен біз не білдік?
5. Сергіту әлемі:
- Балалар, біздер сергіту әлеміне де келіп жеттік. Олай болса барлығымыз орнымыздан тұрып, бой сергітіп алайық.(видео)
6. Шығармашылық әлемі: (геом. фигура. дәптер)
7. Логика әлемі:
ә) оқулықта (жасыл қоршау)
Екі шаршы қалатындай етіп, үш таяқшаны алып таста. (ауызша)
8. Каллиграфия әлемі:
№5 тапсырма. (дәптерде)
696
969
9. «Қорытындылау» әлемі:
- Сонымен, бүгінгі сабақ бойынша келесі сұрақтарға жауап беріп көрейік.
Сұрақтар:
- Есеп неден тұрады?
- Салыстыру амалдарын ата.
- Өрнектің түрлерін ата.
- Азайтудың компоненттері ата.
- Қосудың компоненттерін ата.
- Қосуға кері амал.
- Бәрекелді, балалар! Сендер, Аяз атамызға сыйлықтарын жинауға көп көмектестіңіздер. Аяз атамыз сендерге «рахмет» айтып жатыр.
10. Мадақтау әлемі:
- Сабаққа жақсы, белсенді түрде қатысқандарың үшін Аяз атамыз, сендерге сыйлық беріп жіберіпті. Рахмет, оқушылар!
Жаңалықтар
8 саны және цифры.
- Оқушыларды 8 саны және цифрымен таныстыру. - Танымдылық ойындар ойнату арқылы, ойлау қабілеттерін жетілдіру. Есептеу дағдылары арқылы, білімділік дағдыларын қалыптастыру.
9 санының құрамы
Оқушыларға 9 саны мен құрамы туралы түсінік беру, 9 санын жазуға басқа сандармен салыстыруға, құрамындағы сандарды білуге үйрету.
8 саны және цифры.
Танымдылық ойындар ойнату арқылы, ойлау қабілеттерін жетілдіру. Есептеу дағдылары арқылы, білімділік дағдыларын қалыптастыру.
Біз нені үйрендік?
Жамбыл облысы, Кордай ауданы, Сарыбулак селосы. Бастауыш сынып мұғалімі Сулейманова Салтанат Мырзашовна
Есеп (неше жас үлкен?)
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №2 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Тлекова Райхан
Өткенді пысықтау
Х. Наубетов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Сұлтанғалиева Күнсұлу Сәменқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.