Есеп (неше жас үлкен?)
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы,
№2 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Тлекова Райхан
Математика
Тақырып Есеп (неше жас үлкен?)
Мақсаты Есептеарді салыстыру Ұқыптылыққа баулу. Есептеу машығын арттыру, ой - өрісін дамыту.
Нәтижесі Оқушыларды санды көбейтіндіге бөлу тәсілімен танысады, есептеудің тиімді тәсілін қолданады
Көрнекілік Қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Әдсі тәсілдері
Пәнаралық байланыс Түсіндіру, сұрақ - жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Ана тілі, қазақ тілі ұлттық дүниетаным
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқу құралдарын жинақтау. ә) Назарларын сабаққа аударып, сабақты бастау.
Психологиялық дайындық
Бір, екі, үш,
Сынып тып - тыныш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ болмақ. Өйткені бүгінгі сабағымызға көптеген қонақтар келіп отыр. Сонымен бізде бүгін ашық сабақ. Бүгінгі сабақта топқа бөлініп, жарыс түрінде өтеміз.
Сыныпты 4 топқа бөлеміз.
I топ II топ III топ IV топ
Қай топтың оқушылары сабаққа жақсы қатысып, көп ұпай жинайды екен сабақ барысында көрелік.(Сабаққа жақсы қатысқан оқушыға ұпайын беріп отырамын)
Олай болса қане, бастайық. Күннің жадын жазып қою.
ІІ Өткен материалды пысықтау
Ой қозғау
• Азайғышы 10 болатын айырманың мәнін тап.
• Қосындының мәні 10-ға тең болатын өрнекті ата.
• Қосудың компоненттерін ата.
• Айырманың мәні 7 - ге тең болатын өрнектерді ата.
• Мына сандардың құрамын ата. 9 8 7 5 6 4
• 3-пен 5-тің қосындысын тап.
• 7-мен 2-нің айырмасына 1-ді қос.
• Азайтудың компоненттерін ата.
ІІІ Жаңа сабақ
Ребус шешу. Ребустың шешуіндегі сөзді табу. Біл жаңа тақырыптың аты.
Өте жақсы балалар, Ребустың шешуінде «Неше жас үлкен деген» сөз шықты. Яғни біздің бүгінгі тақырыбымыз Неше жас үлкен деп аталады. Бүгін біз салыстыру арқылы есептер шығарамыз. Қай топ мықты екен көреміз.
Ендеше оқулығымыздың 131 бетіндегі №1 есепке қарайық:
• Есептің берілгенін кім оқиды. (Бір оқушы оқиды)
• Есеп не туралы кімдер туралы айтылған?
• Ағасы мен қарындасы.
• Олар туралы не айтылған?
• Олардың жастары туралы.
Жарайды олай болса мына суретке қарайық (Сурет бойынша жұмыс)
Қалай табамыз? кім шығарады?
№2 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Тлекова Райхан
Математика
Тақырып Есеп (неше жас үлкен?)
Мақсаты Есептеарді салыстыру Ұқыптылыққа баулу. Есептеу машығын арттыру, ой - өрісін дамыту.
Нәтижесі Оқушыларды санды көбейтіндіге бөлу тәсілімен танысады, есептеудің тиімді тәсілін қолданады
Көрнекілік Қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Әдсі тәсілдері
Пәнаралық байланыс Түсіндіру, сұрақ - жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Ана тілі, қазақ тілі ұлттық дүниетаным
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқу құралдарын жинақтау. ә) Назарларын сабаққа аударып, сабақты бастау.
Психологиялық дайындық
Бір, екі, үш,
Сынып тып - тыныш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ болмақ. Өйткені бүгінгі сабағымызға көптеген қонақтар келіп отыр. Сонымен бізде бүгін ашық сабақ. Бүгінгі сабақта топқа бөлініп, жарыс түрінде өтеміз.
Сыныпты 4 топқа бөлеміз.
I топ II топ III топ IV топ
Қай топтың оқушылары сабаққа жақсы қатысып, көп ұпай жинайды екен сабақ барысында көрелік.(Сабаққа жақсы қатысқан оқушыға ұпайын беріп отырамын)
Олай болса қане, бастайық. Күннің жадын жазып қою.
ІІ Өткен материалды пысықтау
Ой қозғау
• Азайғышы 10 болатын айырманың мәнін тап.
• Қосындының мәні 10-ға тең болатын өрнекті ата.
• Қосудың компоненттерін ата.
• Айырманың мәні 7 - ге тең болатын өрнектерді ата.
• Мына сандардың құрамын ата. 9 8 7 5 6 4
• 3-пен 5-тің қосындысын тап.
• 7-мен 2-нің айырмасына 1-ді қос.
• Азайтудың компоненттерін ата.
ІІІ Жаңа сабақ
Ребус шешу. Ребустың шешуіндегі сөзді табу. Біл жаңа тақырыптың аты.
Өте жақсы балалар, Ребустың шешуінде «Неше жас үлкен деген» сөз шықты. Яғни біздің бүгінгі тақырыбымыз Неше жас үлкен деп аталады. Бүгін біз салыстыру арқылы есептер шығарамыз. Қай топ мықты екен көреміз.
Ендеше оқулығымыздың 131 бетіндегі №1 есепке қарайық:
• Есептің берілгенін кім оқиды. (Бір оқушы оқиды)
• Есеп не туралы кімдер туралы айтылған?
• Ағасы мен қарындасы.
• Олар туралы не айтылған?
• Олардың жастары туралы.
Жарайды олай болса мына суретке қарайық (Сурет бойынша жұмыс)
Қалай табамыз? кім шығарады?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Санды көбейтіндіге бөлу
Санды көбейтіндіге бөлу тәсілдері бойынша оқушыларда білім қалыптастыру. Оқушылардың логикалық қабілетін дамыту, оқушының белсенділігін арттыра отырып, өзін бақылауға, бағалауға дағдыландыру.
Санды көбейтіндіге бөлу
Санды көбейтіндіге бөлу тәсілдері бойынша оқушыларда білім қалыптастыру. Оқушылардың логикалық қабілетін дамыту, оқушының белсенділігін арттыра отырып, өзін бақылауға, бағалауға дағдыландыру.
Санды көбейтіндіге бөлу
Санды көбейтіндіге бөле отырып, олардың арасындағы өзара байланысын түсіндіру. Санды көбейтіндіге бөлу жолдарын үйрету.
Өрнек 10 - а
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №21 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Сағызбаева Татти
Арифметикалық амалдар
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Солнечный п. №28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Сманова Гүлназ Сантаевна
Есеп. (Қанша ұзын?)
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, № 7 мектептің бастауыш сынып мұғалімі Биранова Тынышгуль Избергеновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.