Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


9 мамыр - Жеңіс күні

06 сәуір 2017, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
9 мамыр - Жеңіс күні

Ашық сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсат: Ұлы Отан соғысы жылдарындағы елі үшін жанын қиған ерлер өмірін дәріптеу, Мәлік Ғабдуллин туралы түсінік беру.
Дамытушылық мақсат: Оқушыларға бағыт бере отырып топпен жұмыс істеуге дағдыландыру, мәнерлеп, түсініп оқу дағдысын, мәтін мазмұнын әңгімелей білуге жетелеу.
Тәрбиелік мақсат: Оқушыларды еңбекқорлыққа, елін, туған жерін сүюге, патриоттыққа тәрбиелеу.
Ашық сабақ түрі: жаңа сабақ
Әдісі: топпен жұмыс, сұрақ - жауап, әңгімелеу, ой қозғау, қызығушылығын ояту
Көрнекілігі: интерактивті тақта, парақшалар
Пәнаралық байланыс: ән сабағы

Сабақтың барысы:
1. Психологиялық дайындық.
Оқушыларды орындарынан тұрғызып, тақпақ айтқызу арқылы оқушылардың
сабаққа назарларын аудару
Күн нұрына алақанды созайын
Жүрегіме басып ұстай қалайын.
Нәзік, әрі жылы, әрі мейрімді
Сонда дерек болып кетер жан - жағым.
Топқа бөлу. /Түсті жұлдызшалар арқылы топқа бөліп отырғызылады./
- Бүгінгі сабағымыз топпен жұмыс болады. Ол үшін әр қайсың өздеріңе ұнаған түсті жұлдызшаны таңдап алыңдар. Тақтада және партада қай түс қандай топқа барып отыратыны жазылған.
Сары жұлдыздар - «Алғырлар»
Жасыл жұлдыздар - «Білгірлер»
Тоқ сары жұлдыздар: - «Ұшқырлар»
Көк жұлдыздар - «Ойшылдар»
Қоңыр жұлдыздар - «Тапқырлар»
- Енді арамыздан топ басшысын таңдап аламыз. Сабағымыз соңында бағаны жалпы топқа қоямын. Яғни, қызыл жұлдызша «5», жасыл жұлдызша «4», сары жұлдызша «3» болып бағаланады.

2. Үй тапсырмасын қайталау. Сұрақ - жауап / Артында сұрақтары бар қиықшалар таратып, өткен тақырыпты қайталау. Сұрақтары тақтада жазылған /
- Осы оқиғада Талғат неше рет тапсырма орындап қайты?
- Талғатқа тап берген истрибительге не болды?
- Луганский Талғат Бигелдиновке қандай сөздер айтты?
- Осы мәтіндегі ұрыс қай жерде болды?
- Талғат Бигелдинов туралы қандай мәлімет білесің?

3. Жаңа сабақ. Ой қозғау. Тақтада қиықшаларды құрастыру арқылы жұлдызша шығарады. Әр топтан 1 баладан шығып қиықтарды жылжытып қосады.
- Енді әр топқа берілген қиықшаларды қосып құрастырамыз. Ол жұмысты тақтада орындайтын боламыз.
- Бұл не?
- Түсі қандай?
- Қызыл жұлдызды ІІ Дүние жүзілік соғысында қаза тапқан ұл қыздарымыздың жалындары мен ұшқыны мәңгі өшпесін депосы қызыл жұлдызға балаған, әлі де балап келеді. Ендеше бүгін біз ІІ Дүние жүзілік соғысына тағы бір батырымызбен танысамыз. Кім екенін мына ребусты шешу арқылы табамыз.

4. Ребус шешу. Ойын «Кім шапшаң?» Жауабы: Мәлік Ғабдуллин.
- Қазір сендермен «Кім шапшаң?» ойынын ойнаймыз. Мына ребусты қай топ шапшаң шешеді екен?

- Дұрыс, балалар. Бүгін біз Мәлік Ғабдуллин туралы «Батырдың аты өлмейді» деген мәтінмен танысамыз.
- Мәлік Ғабдуллин кім?
- Мағлұмат беру.

5. Мәтінмен жұмыс Дәптерге күн мен тақырыптың аты жаздырылады.
1. Мұғалімнің оқуы
2. Сөздік жұмыс. Түртіп алу әдісімен мәтіннен таныс емес сөздер табу. Олар:
«Бейтаныс» - таныс емес, бөтен
«Демде» тез, жылдам
3. Тізбектеп оқу. Әр топтан бір оқушыдан мәтінді тізбектеп оқиды.
4. Сұрақ - жауап. Сұрақтар тақтада жазылып тұрады.
- Мәтіннің мазмұнын ашып алу үшін мен сендерге мынандай сұрақтар дайындадым. Олар:
- Мұрат пен әжесі қандай автобусқа отырды?
- Мұрат пен оның әжесіне кім жол көрсетті?
- Мұрат әжесіне қандай сұрақ қойды?
- Әжесі Мұратқа қандай жауап айтты?
- «Бірінші май» көшесін қазір қалай атайды?

6. Рөлге бөліп оқыту. Топ арасында кейіпкерлерге бөлініп мәтінді рөлге бөліп оқиды. Әр топтан бір оқушыдан оқиды.

7. Сергіту сәті Ән «Әрқашан күн сөнбесін». Өлеңнің әуеніне қосылып барлық оқушы әнді орындайды.

8. Шығармашылық тапсырма. Топтарға тапсырмалар беріледі. Тапсырмалар топ ішінде талқыланып, дәптерлеріне орындайды. Әр топтың 1 - 2 оқушысынан сұрақтарға жауап алынады.
«Ұшқырлар» тобына:
- Ұлы Отан соғысы туралы қандай киноларды білесің?
«Алғырлар» тобына
- Мақалды жалғастырып жаз
1. Отан отқа түс.........
2. Батыр туса ел.......
Жаңбыр жауса.......
«Білгірлер» тобына
- Қазіргі заманда кімді батыр деп айтуға болады?
«Тапқырлар» тобына:
- Ұлы Отан соғысындағы батырларға арнап туралы өлең құрастыр.
«Ойшылдар» тобына:
- «Батырларға ризамын» деген тақырыпта әңгіме жаз.

9. Қортынды: Батырдың аты өлмейді дегенді қалай түсінесің? Оқушылардан жауап алынып, оны тақтада жазады. Топтастыру
10. Бағалау. Топтарды алған жұлдызшаларына қарап бағалау
11. Үйге тапсырма: «Батырдың аты өлмейді» деген мәтінді мазмұндау. Мәлік Ғабдуллинтуралы мәлімет жинау

Қостанай облысы,
Науырзым ауданы, Қараменді селосы,
Жамбыл бастауыш мектебі
Валиева Канымкуль Алибековна
5 919
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
9 мамыр – Жеңіс күні құтты болсын!
9 мамыр – Жеңіс күні құтты болсын!
9 - мамыр Жеңіс күні - бүкіл дүниежүзі бойынша үлкен мейрам. Әсіресе, бұл мерекені екінші дүниежүзілік соғыстың бар ауыртпалығын өз мойнымен көтеріп, Отан үшін от кешіп, соғыстың қанға бөккен даласында қайсарлықпен шайқасқан, Жеңістің туын
Жеңіс туы желбіре!
Жеңіс туы желбіре!
Ұлы Отан соғысымен, Қазақстандықтардың ерлік істерімен, таныстырып, ой өрісін дамыту. Балаларды үлкен адамдарды сыйлай білуге, оларды қадірлеуге тәрбиелеу.
Келер шақ
Келер шақ
Оқушының сөйлеу тілін дамыту, өз ойын еркін, жатық жеткізе білуге одан әрі дағдыландыру, өз бетімен іздене білуге, ой қорытуға үйрету.
Отты жылдар жаңғырығы
Отты жылдар жаңғырығы
Тақырыбы: Отты жылдар жаңғырығы
Жеңіске жеткен ұлы күн
Жеңіске жеткен ұлы күн
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Накеева Ақмарал
Ерлік - ел мұраты
Ерлік - ел мұраты
Ұлы Отан соғысы кезіндегі қазақ батырларының өміріне шолу жасау, олардың ерліктерін дәріптеу арқылы оқушыларды патриоттыққа тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×