Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Біздің кафеде. Буын

03 мам 2018, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сауат ашу 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Біздің кафеде. Буын
Сабақта негізделген оқу мақсаттары: 1. 1. 4. 1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау
1. 3. 7. 1 мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру және қателерін түзету.
1. 1. 9. 3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау
Сабақта күтілетін нәтиже: Барлығы: Сөздің буыннан тұратынын түсінеді және сөздегі буын санын анықтайды.
Көбі: Мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем мәтінді тексеру және қателерін түзету.
Кейбірі: Мәтіннің мазмұнын тақырыбы неме иллюстрациясы бойынша болжау.
Жетістік критерийлері: Мәтінді тақырыбы бойынша болжайды. Мұғалім көмегімен қателерін түзетеді. Сөздегі буын санын анықтайды және жазады.
Құндылықтарды дарыту: Оқушылардың бір – біріне құрмет көрсетуіне, патриоттық ұлтжандылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Математика, музыка
Тілдік мақсат: Кафе, сөз, буын
Алдыңғы білімдер: Дыбыстарды, дауысты дыбыс түрлерін, буындардың негізділігі меңгертіледі.
Сабақтың басы
Ынтымақтастықты қалыптастыру 4 мин
Ширату:
1. Қайырлы таң, ұстаз!
Қайырлы таң, достар!
Шеңберге тұрайық,
Жылулық сыйлайық.
2. Добрый утро, учитель!
Добрый утро, друзья!
Посмотрите друг – друга,
Пожелайте добра.
3. Good moning, good moning!
Good moning to you,
Good moning, good moning!
We glad to see you.
Сыныпты топқа бөлу:
1 – топ: «Жемістер»
2 – топ: «Көкөністер»

Өткенді пысықтау: 6 мин
Ойын: Кім жылдам?
Баспалдақ арқылы фигураларға жазылған сұрақтарды оқып, «білім шыңына» жету. Жасырынған сөйлемді оқу
«Білім шыңы»

«Жемістер»
1. Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
2. Жуан дауыстыларды ата.
«Көкөністер»
1. Кітап сөзіне дыбыстық талдау жаса.
2. Жіңішке дауыстыларды ата.
Қандай сөйлем таптық?
«Білімді ұрпақ – ел тірегі»
«Біз білімді болып, елімізге үлес қосайық»
Сабақтың ортасы:
12 мин
Сұхбаттасу:
Әли мен Мерейдің әңгімесін тыңдату
Әли: Мерей сен кафе туралы не білесің?
Мерей: Әли кафеде адамдарға қызмет көрсетіледі, тапсырыс бойынша тамақтар берілетін орын.
Әли: Кафеде кімдер қызмет етеді?
Мерей: Аспазшылар мен даяршылар жұмыс істейді.
Әли: Мерей сен кафеге бардыңба?
Мерей: Жоқ, кафеге үлкендермен бару керек.
Әли: Рахмет, Мерей
(Сурет көрсету)

Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданы, Мұқыр ауылы
Ә. Жангелдин атындағы ЖОББМ - нің бастауыш сынып мұғалімі
Мендигалиева Нургул Ажибаевна

Біздің кафеде. Буын. жүктеу
11 908
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
1. 1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну 1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау Күтілетін нәтижелер: тыңдаған материалының сөйлеу екенін, оның мазмұнын түсіну мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі
Күні: С ынып : 1 Қатысқандар саны: 14 Қатыспағандар саны:0 Сабақтың тақырыбы Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі.
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі.
Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Маған не ұнайды? Буын.
Маған не ұнайды? Буын.
Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау
Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі
Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі
мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру және қателерін түзету.
Мен жақсы көретін жан - жануар. Буын
Мен жақсы көретін жан - жануар. Буын
Сөздегі буын санын анықтайды. Жаңа білімді меңгереді, түсінеді, анықтайды.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×